Nápad taky dobrý, ale v tom případě by asi bylo lepší tu fajfku natlačit do nějaké sólo svíčky v ruce, to aspoň člověk vidí, jak to chodí.
P.S. Není na škodu, když už ty fajfky jsou venku, ty konce rozebrat a vyčistit, můžou tam být nečistoty, které zhoršují funkci.
vyfuk+otacky
Re: vyfuk+otacky
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyfuk+otacky
Ale s tím tlačením opatrně
Svíčky jsou křehká věc ...

Re: vyfuk+otacky
Všetko sa kontrolovalo a fajfka je na pevno zacvaknutá.Iba vyčnieva a viac nejde zasunúť.
Re: vyfuk+otacky
Neřeš to, neřeš to, neřeš to..... druhovýrobní kabely nejsou vždy přesný a nesedí dokonale, ale ničemu to nevadí...
Re: vyfuk+otacky
Já jen že kdyby to nebylo nasazené a skákala by tam jiskra 10mm, tak by to asi nesvědčilo cívce. Kabely z druhovýroby možná nejsou přesné, ale určitě nemá jeden o centimetr delší fajfku než druhý.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyfuk+otacky
Spíš to bylo myšleno tak, že dosahují třeba o půl centimetru výš, než originální kabely. Ale všechny stejně samozřejmě
Pokud je každá fajfka v jiné výšce, tak tam nějaká zrada být může.
Stejně se tady o tom už týden diskutuje, přitom by stačila jediná fotka.

Stejně se tady o tom už týden diskutuje, přitom by stačila jediná fotka.
Re: vyfuk+otacky
Zkusil bych zatahat za kabel konektoru, co jde do řídící jednotky. Jestli se otáčky nezmění nebo nebudou kolísat.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vyfuk+otacky
Takže otvoril som servisné menu a ukazovalo otáčky 740-760 ot./min .