To že ti raficka podlejza ještě dolů by mohlo znamenat špatný prikostreni budíku vs motoru. na to bych se zaměřil.
Odesláno z mého ST17i pomocí Tapatalk
Budík teploty (bezradnost)
Re: Budík teploty (bezradnost)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Budík teploty (bezradnost)
mam uplne to same, zadrel jsem motor a po vymene motoru mi prestal fungovat ukazatel teploty a rucicka je tez uplne dole i po zajeti stovek km. vody mam tez dostatek a menil jsem i cidlo. motor se neprehriva a i na motoru a hadicich udrzim ruku, po zajeti cca 100 km muzu v klidu otevrit nadobu s chladici kapalinou bez toho aby vysla para. podotykam pred tim nez jsem vymenil motor tak mi rucicka ukazovala.
Re: Budík teploty (bezradnost)
Pokud udržíš na hadicích ruku, něco je špatně. Hadice, ve kterých je 90°C horká voda celkem pálí. A to, že lze otevřít expanzku po ujetí 100 km taky není normální. Mohl by být špatný termostat, tím pádem má motor pořád do 60°C a ručička je při této teplotě úplně dole. Pokud máš možnost zajet ne nějakou diagnostiku (autoservis, nebo měření emisí), tam se dá zjistit teplota motoru, kterou měří to druhé čidlo pro řídící jednotku. Nebo zkusmo vyměnit termostat.