
MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak už je nám to jasné, díky 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Škoda... 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Neboj Trundo, stejně to Johnyho nemine až zjistí, že to ta přední náprava sama nedá 
Těším se na příští level

Těším se na příští level

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Dal bych nějakej report, ale nechci předbíhat 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To my chápeme a rádi si počkáme až to bude upečeno, zatím si pěkně v klidu pracuj 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zadní náhon.... 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jako bez legrace... předělat to na 4x4 není zas takový problém - zadní nápravu, diferenciál a kardan z Hondy Civic 4x4, nebo Shuttle (vyžaduje v podstatě jen vyříznutí stávající zadní nápravnice a implantace té šroubovací no a náhon by teoreticky měl jít zajistit pomocí rozvodovky z Freelanderu (teda jen si nejsem jistý jak by to vyšlo kolem skříně řízení... a je to
Kluci z Honda clubu takto celkem běžně přestavují Hondy CRX na 4x4 


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nojo jenže tydlety rádoby náhony 4x4 nic nevydrží, ten zadní diferák je na T-serii hodně poddimenzovanej a poloosy taky, to hned roztrháš, natož aby to někdy letělo bokem po asfaltu
Vím jak brutální diferák je evu a taky nic nevydrží

Vím jak brutální diferák je evu a taky nic nevydrží

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To zas je pravda, že na těch CRXech to táhne mnohem menší váhu, nicméně motory tam mají nabroušený i víc, jak T-Series. Njn, tak jako každá přestavba, muselo by se to ladit a postupně vyřešit slabá místa. A navíc když už je to auto na okruh, tak by to byla celkem zbytečnost 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No a maj tam nějaký 4x4 hondy se kterejma lítaj bomby?
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Čo som ja browsoval fora tak 4x4 na ZS neni tak jednoduche spraviť, zavadza tam riadenie, tunel je moc maly, v UK však existuje 4x4 ZR, ale to spravili tak že z rosekaneho eva zobrali podlahu + napravy a tu navarili namiesto povodnej, motor je samozrejme EVO IX. link - http://forums.xpowerforums.com/showthre ... ght=zr+evo
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Samozřejmě že se musí řezat a svařovat.... ale to není žádná hrůza
To jak se vyřeší to řízení, to už je asi horší.... U toho ZRa pro rally účely je to smysluplná akce... ale u ZSa jen tak pro srandu to fakt asi smysl nemá 


-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
v PL jazdi jeno ZS drifty, rwd nahon, motor bmw v8 + kompresor = 600k - https://www.youtube.com/watch?v=IuUjMl20hr0
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ok.... ale to má fakt už jen pár vizuálních prvků ze ZSa 
