problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Ahoj, v poledních dnech mám problém s prvním nastartováním. Když auto stojí dva dny venku (v posledních dnech stále prší a je vlhko), nejde nastartovat. Baterka je OK, je měsíc stará. Palubní deska se normálně rozsvítí, ale při startování se neděje vůbec nic. Třeba desetkrát. Na pojedenácté motor normálně naskočí. Pokud motor chvíli běží, při opětovném startování naskočí okamžitě. Při odstávce dva dny se při prvním startování problém opakuje. Slyšel jsem názor, že je to počasím - prý vliv vlhkosti na trafa? - ale nikdy se mi toto zatím nestalo a snad by startování mělo být bez tohoto problému i za dešťů. Mám obavu, abych někde nezůstal viset. Nemáte někdo s podobným problémem zkušenost? Díky.
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Z popisu jsem se nedozvěděl, jestli startér s motorem točí?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
To "neděje se nic" předpokládám znamená, že startér točí a točí, ale motor ani neškytne. Řešil jsem stejný problém na čtyřválci K-series. Taky jsem měnil těsnění pod hlavou, navíc jsem hlavu repasoval. Situaci zlepšilo vymazání adaptačních hodnot ECU, vyřešit se to ale povedlo až kompletním přehráním softwaru. Chyba zkrátka byla v řídicí jednotce.
Celá anabáze zde: http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=6&t=7630
Celá anabáze zde: http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=6&t=7630
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Ahoj, omlouvám se za nepřesný popis, ne, startér vůbec netočí.
V první poloze klíčku se normálně rozsvítí palubka, v druhé se nestane vůbec nic. Ticho. Až na několikátý pokus začne startér točit. Protočí bez nastartování - jednou, dvakrát. Pak napotřetí nastartuje.
Při prodlevě mezi předchozím nastartováním jedna, dvě hodiny motor startuje na první pokus. Při odstávce dva dny opět nechtěl nastartovat.
V první poloze klíčku se normálně rozsvítí palubka, v druhé se nestane vůbec nic. Ticho. Až na několikátý pokus začne startér točit. Protočí bez nastartování - jednou, dvakrát. Pak napotřetí nastartuje.
Při prodlevě mezi předchozím nastartováním jedna, dvě hodiny motor startuje na první pokus. Při odstávce dva dny opět nechtěl nastartovat.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Bud bude zaoxidovyny konektor na starteru nebo problem ve starteru
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
presne tohle u me delaly opotrebovane resp. pripalene kontakty magnetu ve starteru.
reseni je jednoduche, rozdelat, a vsechny medene kontakty vycistit smirkem. a je tak na pul roku pokoj...
a pak kazdopadne zakoupit opravnou sadu, pac to jinak zarucene po nejake dobe zacne delat zas.
reseni je jednoduche, rozdelat, a vsechny medene kontakty vycistit smirkem. a je tak na pul roku pokoj...
a pak kazdopadne zakoupit opravnou sadu, pac to jinak zarucene po nejake dobe zacne delat zas.
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Ještě jsem viděl špatný kontakt přímo na káblech u baterky, budíky svítily a motor nestaroval. Po zacloumání kábly naskočil, kupodivu to byla taky 2,5Llenham3 píše:Bud bude zaoxidovyny konektor na starteru nebo problem ve starteru
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
To bude jedno z toho, či spíš obojí.lenham3 píše:Bud bude zaoxidovyny konektor na starteru nebo problem ve starteru
Mně takhle na podzim též nešlo nastartovat.
Ani ťuk, nic se netočilo.
Už jsem začal pomýšlet na odtahovku, pak mě napadlo zahýbat s napájecím kabelem startéru a vše hned bylo v pořádku.
Zaplať Bůh startér v pořádku.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Ahoj všem. Po asi měsíci, kdy se startér tvářil, že je vše OK a já tedy bývalý problém neřešil, začaly opět obtíže se startováním, především za vlhkého počasí. Výsledek: rozdělání a vyčištění startéru, nové kontakty. Nyní je vše OK. Díky všem za rady a připomínky.
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Mám stejný problém. Ale ne za vlhkého počasí, ale ráno, když je zima. Na první otočení se nic neděje a na druhej pokus auto nastartuje. Zakoupil jsem opravnou sadu pro startér, tak su zvědavej na výsledek. Borec od kterýho jsem to koupil, má i návod na výměnu http://www.repairkitsuk.com/3.html
Podle Mirdy bych to měl zvládnout sám
. Ale prej můžu klidně dojet.
Jak jsem dopadl, budu informovat.
Podle Mirdy bych to měl zvládnout sám



Jak jsem dopadl, budu informovat.
Re: problém startování Rover 75 2,5 V6 r.v. 2000
Když se dívám na ten návod, tak v něm jde přesně o díly, které mi na startéru měnili. Držím palce, ať to pomůže.Keksin píše:Mám stejný problém. Ale ne za vlhkého počasí, ale ráno, když je zima. Na první otočení se nic neděje a na druhej pokus auto nastartuje. Zakoupil jsem opravnou sadu pro startér, tak su zvědavej na výsledek. Borec od kterýho jsem to koupil, má i návod na výměnu http://www.repairkitsuk.com/3.html
Podle Mirdy bych to měl zvládnout sám![]()
![]()
. Ale prej můžu klidně dojet.
Jak jsem dopadl, budu informovat.