Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Trundo, pročpak nejsou staré desky dobré na nové kotouče ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Myslým že proto že kotouče stojí 2xtolik co desky a zbytečně si zajedeš kotouč na ty starý, pokud jsou ještě jetý dokulata od starýho kotouče tak to dlouho nebude brzdit jak má a zatím ti zreznou kraje kotouče, musíš je teda srovnat a tím je zase ubereš a už to nemá cenu, nehledě na to, že jsou taky zezadu zrezlý, hnusný a upečený 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Blbost. Pokud mám kvalitní desky, dobrře zajeté, tak je maximálně trochu líznu, aby byly dokonale rovné a klidně použiju. Naopak, nové kotouče se někdy doporučují zajíždět už zajetými deskami. Nový desky se vypalujou a to se ti difunduje do kotouče.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jsem nakonec očistil původní kotouče a dal k nim ty nové desky. Co nejdřív koupím nové kotouče 262mm a ty větší 285 mm si schovám, třeba si časem pořídím vůz na který se budou hodit 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Staré desky na nový kotouč ještě jakš takš jo, když se zbrousí a nejsou po obvodů rozsypané, ale naopak je to škoda desek. Na nový kotouče z nich budeš muset sebrat dost materiálu, aby byly pěkně rovný... tos dělat neměl a měl jsi chvilku počkat na nový kotouče.
KDB by ty velký kotouče na 800Ti nechtěl?
KDB by ty velký kotouče na 800Ti nechtěl?
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Byl jsem auto projet a výměna zadních tlumičů je hodně znát, to auto je vzadu jak vyměněné krásně jisté a hlavně pravděpodobně tím, jak jsem auto během posledních dnů na obou stranách heverem zvedal a spouštěl tak si zřejmě pořádně sedlo to levé zadní kolo a už nemá ten pitomý odklon
Mám z toho takovou radost, že se snad půjdu ožrat
Trundo uvidíme, v nejbližších dnech jdu na technickou a kupovat kotouče teď si nemůžu dovolit, navíc i ty sám jsi mi říkal, že ty kotouče jsou ještě dobré
.Pokud auto projde pak můžu řešit co dál, do té doby se ty desky moc nesjedou, protože já nejezdím systémem brzda plyn. Každopádně i změna účinnosti brzd je po výměně desek hodně znát
Jediným rušivým elementem při jízdě tak zůstává ložisko levého zadního kola, které jsem nechtěl měnit zdůvodu podezření na ohnutou těhlici.
Ložisko mám, ale nevím jestli jeho výměnu zvládnu v polních podmínkách.
Myslím, že na Karlovo Tíčko by ty kotouče pasovaly, ale on s ním stejně skoro vůbec nejezdí


Trundo uvidíme, v nejbližších dnech jdu na technickou a kupovat kotouče teď si nemůžu dovolit, navíc i ty sám jsi mi říkal, že ty kotouče jsou ještě dobré


Jediným rušivým elementem při jízdě tak zůstává ložisko levého zadního kola, které jsem nechtěl měnit zdůvodu podezření na ohnutou těhlici.
Ložisko mám, ale nevím jestli jeho výměnu zvládnu v polních podmínkách.

Myslím, že na Karlovo Tíčko by ty kotouče pasovaly, ale on s ním stejně skoro vůbec nejezdí

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Na to ložisko je potřeba lis... nemá smysl se pokoušet to doma mlátit ven palicí, když na lisu je to otázka pěti sekund. Tak jestli ho máš třeba v práci???
Ty desky budou chvilu trvat, než si na ten křivý kotouč sednou, takže určitě ti to ještě nebrzdí tak, jak by mohlo. Strhnul jsi na těch kotoučích aspoň tu hranu? Jestli mají dobrou tloušťku, tak to pak jo... škoda ale, že jsi zainvestoval do železa, které je ti na nic... fakt by to nešlo vrátit? Že už to nemá ten odklon bude buď subjektivní pocit, nebo i ten tlumič byl trošku prohnutý, ale nějakým zvedáním na heveru to ovlivnit fakt nemůžeš
Ty desky budou chvilu trvat, než si na ten křivý kotouč sednou, takže určitě ti to ještě nebrzdí tak, jak by mohlo. Strhnul jsi na těch kotoučích aspoň tu hranu? Jestli mají dobrou tloušťku, tak to pak jo... škoda ale, že jsi zainvestoval do železa, které je ti na nic... fakt by to nešlo vrátit? Že už to nemá ten odklon bude buď subjektivní pocit, nebo i ten tlumič byl trošku prohnutý, ale nějakým zvedáním na heveru to ovlivnit fakt nemůžeš

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Kotouče vrátit nejdou kupoval jsem je od jednoho kluka odsud z fora
, ale fakt si myslím, že se mi budou hodit
Zkusím zítra ten původní tlumič oměřit podle pravítka, ale asi byl fakt hnutý, dívné je, že po výměně to vypadalo tak jak je na vidět na fotce, kterou jsem sem dával


Zkusím zítra ten původní tlumič oměřit podle pravítka, ale asi byl fakt hnutý, dívné je, že po výměně to vypadalo tak jak je na vidět na fotce, kterou jsem sem dával

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Na té fotce ten tlumič vypadal trošku prohnutý, ale to může být jen klam... ale tak pořád to zůstává blbě odkloněný, ne?
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Zkusím to přes týden nafotit, ale nevím kdy,podle mě je teď kolmo tak jak na pravé straně 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jinak lis na to ložisko v práci mám, tak se do toho po technické pustím 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Udělej to až po geometrii, kdy budeš mít jistotu, že je těhlice ok... 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jelikož mi včera přišly nějaké díly od MH, tak jsem se dnes vrhnul do výměny předních kotoučů tentokrát už konečně těch pro mě správných 262mm
a také jsem vyměnil vnitřní panel ovládání klimatizace, protože na tom mém původním nebyl dobře čitelný displej.
Výměna ventilu topení a hlavní hadice chlazení se udělá až bude trochu víc teplo

Výměna ventilu topení a hlavní hadice chlazení se udělá až bude trochu víc teplo

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ahoj Karle,
jestli dobře koukám (2. fotografie), to podsvětlení je řešeno žárovičkami s takovými navlečenými gumovými barevnými čepičkami?
jestli dobře koukám (2. fotografie), to podsvětlení je řešeno žárovičkami s takovými navlečenými gumovými barevnými čepičkami?
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ano mám stejný dojem, je to podsvícení na levé straně palubky, konkrétně kontrolky mlhovek a tempomatu. Právě ta u toho tempomatu s tou prasklou čepičkou mi nesvítí, ale switch je funkční.Rozborka je otázkou chvilky, tak to brzy pořeším 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!