Takových je dnes bohužel většina. Ale je to celospolečenský trend, kdy je veřejnost opakovaně povzbuzována k zahazování funkčních věcí a nákupu nových, vzhledem k životnosti často za diskutabilní ceny. Těch, co rozbitou věc opraví a používají další roky, je naprosté minimum.Pítrs píše:... nad tím určitě lámat hůl nebude, pokud není spotřební typ
Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
K tomu bych dodal- za diskutabilní ceny a za diskutabilní kvalitu.AnderN píše:...k zahazování funkčních věcí a nákupu nových, vzhledem k životnosti často za diskutabilní ceny. Těch, co rozbitou věc opraví a používají další roky, je naprosté minimum.
Nu což.
Svatá pravda.
Ale na kolegu, jakožto potencionálně nespotřebitelského člověka, je ten dotaz dobrý, což?

Jak píše kolega Trunda- když to mám rád, tak jaképakcopak?

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Myslel jsem to tak, že bych to sam už neopravoval 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No to je jasné ... koneckonců bolavý zub se dá taky vytáhnout různými domácimi metodami, ale návštěva zubaře je zpravidla lepší řešení. Aneb každý ať dělá sám, na co si troufá 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Promiň, ale zubař by v tomhle případě nedělal nic jiného, než dělám sám. Respektive by asi udělal rovnou tu nejzazší metodu a to implantaci elastomerního těsnění. Tomu se chci ale vyhnout, protože by to mohlo znamenat vyšší náklady, potažmo nutnost zbrousit hlavu a tím ji dostat do stavu, že už víckrát zbousit nepůjde (nic na tom nemění ani to, že když už, tak do toho půjdu stylem pokus omyl - tedy výměna těsnění bez přebroušení, bez výměny šroubů).
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
nejzazší metoda je výměna motoru
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tu už má za sebou 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jsem těm tekoucím hadicím přitáhnul spony, tak uvidím, jestli to tudyma ještě poteče. Kapalinu jsem dolil... musím to tak vydržet, než začnu jezdit do práce Kupéčkem. Pak bude trošku čas to dál nějak řešit.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Další test nervů úspěšně překonán
... ráno jsem ještě koukal, že na místech, kde mi to sáklo, bylo sucho. A tak si tak jedu šílenými silnicemi do práce do Přerova, když tu za Dřevohosticemi pozoruji za autem jakýsi dým. No zrovna to bylo v úseku cca 1,5 km, kde zastavit u kraje s autem je docela sebevražda, takže jsem dojel k nejbližšímu místu, kde to jakš takš bylo bezpečné. Sledoval jsem teplotu a ta byla ok, tak jsem si říkal, jestli to náhodou není seknutá zadní brzdová destička. No vylezu z auta a zadní kola studený, ale hledím, že dým se valí z pod kapoty. Otevřu a tam hóóóódně mokro. A co to? No jak jsem spojit ty hadice pomocí té měděné trubky, tak já jsem na ní neudělal žádné rozšíření tak, aby se hadice nemohla stáhnout. Ale asi i kvůli tomu tlaku se za jízdy jedna strana z trubky stáhla a šplejchalo mi to vodu po motorovém prostoru.
Takže jsem zavolal kolegovi do práce, ten se stavil doma pro kufr s nářadím, jak mi to dovezl, tak jsem ho poslal na benzínku pro nemrzku a já to mezi tím smontoval zpět a spony pro jistotu k sobě zajistil drátem. Kolega mi tedy z benzínky volal, jestli mi má vzít DOT 3, nebo DOT 4, ale že modrou flašku nemají
.... tak jsem mu zopakoval, že se fakt nechystám lejt do chladiče brzdovou kapalinu
. Tak jsem pak dolil to, co tam patří, narychlo odvzdušnil a valili jsme do práce....
Moje blbost a nová zkušenost - spojky musí mít zajištění proti svlečení hadice. Kurde zas mě tu na to nikdo neupozornil
... no dneska na mě opět po roce dolehla pravidelná jarní motoristická deprese, kdy mám chuť všechny svoje auta hodit ze srázu. Jasný... já to ale zase neudělám a život půjde dál tak, jako každý rok

... ráno jsem ještě koukal, že na místech, kde mi to sáklo, bylo sucho. A tak si tak jedu šílenými silnicemi do práce do Přerova, když tu za Dřevohosticemi pozoruji za autem jakýsi dým. No zrovna to bylo v úseku cca 1,5 km, kde zastavit u kraje s autem je docela sebevražda, takže jsem dojel k nejbližšímu místu, kde to jakš takš bylo bezpečné. Sledoval jsem teplotu a ta byla ok, tak jsem si říkal, jestli to náhodou není seknutá zadní brzdová destička. No vylezu z auta a zadní kola studený, ale hledím, že dým se valí z pod kapoty. Otevřu a tam hóóóódně mokro. A co to? No jak jsem spojit ty hadice pomocí té měděné trubky, tak já jsem na ní neudělal žádné rozšíření tak, aby se hadice nemohla stáhnout. Ale asi i kvůli tomu tlaku se za jízdy jedna strana z trubky stáhla a šplejchalo mi to vodu po motorovém prostoru.

Takže jsem zavolal kolegovi do práce, ten se stavil doma pro kufr s nářadím, jak mi to dovezl, tak jsem ho poslal na benzínku pro nemrzku a já to mezi tím smontoval zpět a spony pro jistotu k sobě zajistil drátem. Kolega mi tedy z benzínky volal, jestli mi má vzít DOT 3, nebo DOT 4, ale že modrou flašku nemají


Moje blbost a nová zkušenost - spojky musí mít zajištění proti svlečení hadice. Kurde zas mě tu na to nikdo neupozornil

... no dneska na mě opět po roce dolehla pravidelná jarní motoristická deprese, kdy mám chuť všechny svoje auta hodit ze srázu. Jasný... já to ale zase neudělám a život půjde dál tak, jako každý rok

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Joj, a zrovna na mědi se to dělá dobře. V nouzi stačí vytvarovat jen konec kombinačkami do mírného rozšíření. Houby zle, ber to jako způsob, kterak se dá taky dojít k poznání.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Joj a co jsou to prosím Tě za hadicové spojky? Já to tady nemám čas celé číst... 

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Kus měděné topenářské trubky.... 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To jsem z toho pochopil, to tak v továrně blbě vymysleli?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ano.... špatně čteš 
Tudle jsem tu psal, že jsem od Lenhama měl hadici, která nebyla celá a musel jsem kousek nastavit mojí původní hadice. Spojku jsem udělal z té měděné trubky.

Tudle jsem tu psal, že jsem od Lenhama měl hadici, která nebyla celá a musel jsem kousek nastavit mojí původní hadice. Spojku jsem udělal z té měděné trubky.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak ještě chvilku a upekl bys motor...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS