Co to mlati?
Co to mlati?
Zdar borci, potrebuji opet pomoc. Neco mi mlati (snad)od predni napravy. Ramena, cepy rizeni, stabilizacky, silentblok motoru, silentbloky vyfuky meneny a porad to mlati. Napada vas co to jeste muze byt? Staci projet po hrbolu a hned se ozve rana. Auto jsem mel na zvedaku se vsim hybal a zkousel do toho mlatit gumovou palici, ale zvuky co slysim kdyz jedu se neozvaly. Dokonce jsem byl i na Stk kde mi s auti ruzne trepali, ale proste nic Uz vazne nevim co to muze byt. Diky za rady a napady
Re: Co to mlati?
Uložení stabilizátoru? Většnou každý vymění tyčky a na uložení se vybodne. Zkus si sednout do auta a někoho požádej, aby si stopul ke středovému sloupku a z boku celé auto pořádně rozkolíbal. Jestli uslyšíš podobné zvuky, jako za jízdy, je to ono. Taky zkontroluj obě pružiny, někdy je kousek ulomený a mlátí to tam.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Co to mlati?
Silentblok. prevodovky? Uchyceni ložiska prave poloosy k motoru.? Celkově volná napravnice (6 šroubů) ? Převvodka řízení. ? Hliníkové plechy nad vyfukem? První díl výfuku příliš blízko nápravnice. Nebo je celkem vyfuk nízko a dotýká se výztuh.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Co to mlati?
Dej jiny tycky stabilizatoru. To co se dnes vyrabi je totalni aušus, k tomu spatny silnice a je problem na svete.
Re: Co to mlati?
Zkus více popsat ten zvuk?Může to být totiž úplná banalita....Já třeba měl:Zjistil na spodním krytu motoru chybějící šrouby,a díky tomu se mi při každém průjezdu hrbolem,nerovností na vozovce "zahoupal" a následně zabouchal.To stejné může být u uvolněného krytu v podběhu na výměnu žárovky.
Rover 75 2.0 V6 r.v. 99
Re: Co to mlati?
Keksik: Tak to jsou opravdu kosti. Takze vymena a reklamace. Dekuji za rady chlapy
Re: Co to mlati?
Dej sem prosím info o tom, co to je za výrobce, ať víme co nekupovat. Taky prosím zjisti, jestli to není tím, že na nich praskly manžety čepů. Díky
Re: Co to mlati?
Trunda píše:Dej sem prosím info o tom, co to je za výrobce, ať víme co nekupovat. .....
Ono je v podstatě jedno co koupíš, vše je šmejd šmejdovskej. Měl jsem "no name" tyčky z ebaye a po roce začly mlátit. Koupil jsem všema oslavovaný Lemfender a po roce mlátily. Teď mám 14 dní Delphi, tak su zvědavej.
Jeden poznatek přece mám. Tyčky z ebaye měly manžetu fixovanou ocelovým drátem. Tyčky od Lem. a Del. mají manžetu staženou jen gumičkou.
Nejkvalitnější tyčky jsou ty původní, co se dávaly ve fabrice. A já KO.KO.T jsem dal kdysi na verdikt z STK, že mám vůli na přední nápravě, tak jsem to vyměnil. A ti kre.té.ni to píšou stále, aby do papíru něco napsali. Protože nemůže odejet z STK 15 let starý auto bez závad!!!!!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co to mlati?
Ty ale já měnil tyčky stabilizátoru předloni, originály měly cca 170 tis. km a začínala se na nich projevovat vůle. Nové tyčky jsem dostal k autu a vůbec nevím, co je to za výrobce, ale fungují dobře i po dvou letech.
Re: Co to mlati?
Zdravím.
Tak ještě chybí zkušenosti těch, co namontovali opravdu originál.
Například co se týče těch tyček, zde je dle mého názoru zajímavá nabídka, popis hovoří jasně, prodejce je důvěryhodný a cena slušná.
http://www.dmgrs.co.uk/collections/stee ... -rbm100240
Tak ještě chybí zkušenosti těch, co namontovali opravdu originál.
Například co se týče těch tyček, zde je dle mého názoru zajímavá nabídka, popis hovoří jasně, prodejce je důvěryhodný a cena slušná.
http://www.dmgrs.co.uk/collections/stee ... -rbm100240
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Co to mlati?
No proto říkám, že je nejlepší si originální tyčky schovat a nejlépe manžety z nich předělat na ty nový. Já třeba na MG vím, že mám manžety jakési zpuchřelé a popraskané, ale žádné extra klepání nevnímám, tak na to raději nehrabu. Asi moc funkční nebudou, možná budou i zadřené, ale přidělávat si starosti nebudu...
Re: Co to mlati?
K tem originálům. Otázka je : je to opravdu originál výrobek pro MG Rover do roku 2005?????? Nebo to je výroba Delphi, Lemfender, Moog atd, pouze s nálepkou MG Rover a číslem dílu????
Re: Co to mlati?
Správná otázka.
U mnoha ND nikomu neprokážeš,že něco přelepuje a co vůbec prodává, resp. je to problematické.
Tento prodejce je v pohodě, co občas sleduju, je teď tuším i autorizovaným prodejcem X-partu.
Jak je řečeno:
Originál OEM položka přímo od MG – špičková kvalita za nejnižší ceny.
Žhavá položka- nyní prodáno přes 200 kusů, ani jeden se nevrátil zpět!
Původní tyčky na 75 a ZT jsou známé svou dlouhou životností, ale “aftermarketové” verze docela často selhávají během jednoho roku po montáži.
Zajistili jsme tyto tyčky přímo od MG v Číně, tak jak se montovaly do MG7, abychom vás uklidnili, že jste si namontovali kvalitní výrobek, který vydrží mnoho let.
Je to na MG7, ty díly jsou jak pro MG7, tak pro 75/ZT stejné.
U mnoha ND nikomu neprokážeš,že něco přelepuje a co vůbec prodává, resp. je to problematické.
Tento prodejce je v pohodě, co občas sleduju, je teď tuším i autorizovaným prodejcem X-partu.
Jak je řečeno:
Originál OEM položka přímo od MG – špičková kvalita za nejnižší ceny.
Žhavá položka- nyní prodáno přes 200 kusů, ani jeden se nevrátil zpět!
Původní tyčky na 75 a ZT jsou známé svou dlouhou životností, ale “aftermarketové” verze docela často selhávají během jednoho roku po montáži.
Zajistili jsme tyto tyčky přímo od MG v Číně, tak jak se montovaly do MG7, abychom vás uklidnili, že jste si namontovali kvalitní výrobek, který vydrží mnoho let.
Je to na MG7, ty díly jsou jak pro MG7, tak pro 75/ZT stejné.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Co to mlati?
Ta cena je za jeden kus? Nebo za pár?? Nejak jsem to nedešifroval.
Re: Co to mlati?
To je cena za kus 25.99 GBP.
originál RBM100241 - 32.39 GBP u Rimmerů a vůbec všech oficielních prodejců.
Bych tipoval, že to všichni mají od stejného zdroje.
originál RBM100241 - 32.39 GBP u Rimmerů a vůbec všech oficielních prodejců.
Bych tipoval, že to všichni mají od stejného zdroje.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS