Příspěvek
od KDB » úte kvě 19, 2015 10:39
Taky tomu nerozumím, vždycky jsem to jen dotahoval bez lepidla a tohle se nedělo.
Divný je, že se šroub povolil i po zalepení....povolení se dá vysvětlit nějakou vibrací ( vůle ložisek, nevyváženost - pootočený setrvák, ojnice, písty), ale čekal bych, že správně aplikované vhodné lepidlo to podrží.
Konzultoval bych s odborníkem od lepidel, proč to lepidlo neudrželo a pak bych hledal chybu v motoru.
Pokud by jsi nechtěl ztrácet čas, vzal bych jinej motor.
K mě přijde velmi odolnej a spolehlivej motor.
Co jsem pochytil na forech při úpravách typu odlehčování setrváku a následném vyvažování se většinou nedaří dosáhnout stejné vyváženosti jako u továrního kusu, která je údajně na vysoké úrovni. To má samosřejmě za následek vibrace a sníženou životnost.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.