
MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Re: MG ZT-T 190- PRODANO
Jojo, takže asi ho jen tak snadno neuvidíme
.... ale aspoň vy brblalové z Čech nemůžete brblat, že je to u vás mrtvé
Je vás tam hromada, tak se snažte 



Re: MG ZT-T 190- PRODANO
Zdravím Roveristi.Tak bych rád napsal něco o nový radosti v naší rodině.Jak už se tady spekuluje,Lenhamovo černý ZT dorazilo do Plzně a dělá mi radost před barákem a i bylo přijato mezi ostatními členy rodiny.
Začalo to asi před dvěma měsícema,kdy jsem kamarádce opravoval total shit Matize a půjčil jí svojí 400 a zmínil se,že bych jí tak do roka prodal.Ona se mi po dvou dnech ozvala,že mi jí nechce vrátit,konečně vyzkoušela pořádný auto a taky jí chytla "ostrovní horečka".No a to mě nakoplo k hledání rodinnýho kombi.Právě jsem se zastavil nad myšlenkou,jestli si koupit auto pro zábavu,nebo praktický.Takže buď ZR,nebo S MINI,ale do toho nedám materiál,co potřebuju občas odvízt,nebo kombi OCT/Forester,ale tohle mi prostě nic neříká.Po tom,co tady Trunda napsal o svym ZT mě tohle vrtalo hlavou a hlavně modrá pro mě byla dobrá.Koukal jsem po Lenhamovo inzerátu,ale komplet černý auto mě zas tak nelákalo.Zas ta důvěra v člověka,kterej funguje tady pro nás lidi nakažený Gentlemanskou pýchou z UK a jejich zajímavýmu přístupu k tvorbě aut,co člověka chytnou za srdce,mě nahlodala,že se musim jet podívat na tenhle kousek.Tak jsem to řekl ženě a doma ukazoval fotky a přesvědčoval.Ne,jen věděla,že jsem zas ulítlej a bude zas po mym,jen jsem chtěl,aby mě někdo pochopil. V práci kluci taky mleli furt o koncernu,ale vim o tom svý a ty jejich modly taky kolikrát nefungujou.
Měsíc jsem měl hlavu totálně v háji,v práci zmatek a nervy a myšlenka ZT mě pořád hlodali.Tak jsme se s Jarkem domluvili,že až se vrátí z UK,dohodnem se.Nechtěl jsem to zas hrotit,sám chtěl doladit to a něco.Jednání je s nim opravdu na 1,takže jsem věděl,do čeho jdu a jel si to jen potvrdit.
Jeli jsme s tátou a on nebyl zas tak nadšenej,ale když jsme na dvoře spatřili tohodle krasavce,tak jsme byli za jedno a on hned začal mluvit o autě,ve smyslu,že tohle bude stát taky u nich v ulici.
Mě si taky získal na první pohled,i když jsme se s Jarkem nedřív bavili o jeho novym projektu,tak jsem šilhal pořád po ZT.
Pak po pokecu mě bylo k ZT povězeno vše potřebný a já už nepochyboval,že odjedu bez něj.Ujeli jsme asi 2 km jako testovačku,trochu mě ZT zarazilo,že na dvojku neni tak ochotný se rozběsnit,ale chápu KV6 jako motor,kterej se tak rychle nerozběhne,ale na dálnici i při 160 šlápnu a s chutí zabere a toho si na něm vázim víc,než aby rval gumy,kdykoli mi hrábne.
To třeba je 1,6 do 150 ostrá,ale pak jí chybí dech a tady je 2,5 úplně v pohodě.A to ticho!Nádhera.Beru to,že je to anglickej gentleman s pěstí námořníka,takře nikam nespěchá,ale naložit umí pořádně.Sedačky už znám ze ZR,ale tady jsou měkčí,ale drží stejně.Prostě dokonalej posed!
I na 18" je to dostatečně komfortní,zažil jsem poodstatně horší auta s profilem 60 a bouchalo to do kastle a tahalo za volant hůř.
Další poznatky napíšu dýl,ale dnes mě napadají jen samý superlativa,tak počkám,až vychlane hlava a kanály pustí třeba nějaký splodiny,snad jich bude co nejmíň.
JInak chystám plyn,denní svícení(Aliexpress náhrada mlhovek),vyměnit výfuk,kterej mi dal Jarek z Diesela(krásnej stav) a navařit nerez koncovky,natřít brzdiče,bez použití Trudovi metody vaření za stálého míchání v 5 ampérách. No a udělat komplet ošetření a konzervaci celýho auta.Ono předchozí majitel když sundaval kliky,tak podle mě odřel lak v průchodkách klik a leze z toho takovej duhovej flek naznačující mírnou korozi,to nepřipustim!
Jsem rád,že jsem si polepšil o dva válce a pořídil dospělý auto!Je tááák krásný!
Dám ještě fotos:
Začalo to asi před dvěma měsícema,kdy jsem kamarádce opravoval total shit Matize a půjčil jí svojí 400 a zmínil se,že bych jí tak do roka prodal.Ona se mi po dvou dnech ozvala,že mi jí nechce vrátit,konečně vyzkoušela pořádný auto a taky jí chytla "ostrovní horečka".No a to mě nakoplo k hledání rodinnýho kombi.Právě jsem se zastavil nad myšlenkou,jestli si koupit auto pro zábavu,nebo praktický.Takže buď ZR,nebo S MINI,ale do toho nedám materiál,co potřebuju občas odvízt,nebo kombi OCT/Forester,ale tohle mi prostě nic neříká.Po tom,co tady Trunda napsal o svym ZT mě tohle vrtalo hlavou a hlavně modrá pro mě byla dobrá.Koukal jsem po Lenhamovo inzerátu,ale komplet černý auto mě zas tak nelákalo.Zas ta důvěra v člověka,kterej funguje tady pro nás lidi nakažený Gentlemanskou pýchou z UK a jejich zajímavýmu přístupu k tvorbě aut,co člověka chytnou za srdce,mě nahlodala,že se musim jet podívat na tenhle kousek.Tak jsem to řekl ženě a doma ukazoval fotky a přesvědčoval.Ne,jen věděla,že jsem zas ulítlej a bude zas po mym,jen jsem chtěl,aby mě někdo pochopil. V práci kluci taky mleli furt o koncernu,ale vim o tom svý a ty jejich modly taky kolikrát nefungujou.
Měsíc jsem měl hlavu totálně v háji,v práci zmatek a nervy a myšlenka ZT mě pořád hlodali.Tak jsme se s Jarkem domluvili,že až se vrátí z UK,dohodnem se.Nechtěl jsem to zas hrotit,sám chtěl doladit to a něco.Jednání je s nim opravdu na 1,takže jsem věděl,do čeho jdu a jel si to jen potvrdit.
Jeli jsme s tátou a on nebyl zas tak nadšenej,ale když jsme na dvoře spatřili tohodle krasavce,tak jsme byli za jedno a on hned začal mluvit o autě,ve smyslu,že tohle bude stát taky u nich v ulici.
Mě si taky získal na první pohled,i když jsme se s Jarkem nedřív bavili o jeho novym projektu,tak jsem šilhal pořád po ZT.
Pak po pokecu mě bylo k ZT povězeno vše potřebný a já už nepochyboval,že odjedu bez něj.Ujeli jsme asi 2 km jako testovačku,trochu mě ZT zarazilo,že na dvojku neni tak ochotný se rozběsnit,ale chápu KV6 jako motor,kterej se tak rychle nerozběhne,ale na dálnici i při 160 šlápnu a s chutí zabere a toho si na něm vázim víc,než aby rval gumy,kdykoli mi hrábne.
To třeba je 1,6 do 150 ostrá,ale pak jí chybí dech a tady je 2,5 úplně v pohodě.A to ticho!Nádhera.Beru to,že je to anglickej gentleman s pěstí námořníka,takře nikam nespěchá,ale naložit umí pořádně.Sedačky už znám ze ZR,ale tady jsou měkčí,ale drží stejně.Prostě dokonalej posed!
I na 18" je to dostatečně komfortní,zažil jsem poodstatně horší auta s profilem 60 a bouchalo to do kastle a tahalo za volant hůř.
Další poznatky napíšu dýl,ale dnes mě napadají jen samý superlativa,tak počkám,až vychlane hlava a kanály pustí třeba nějaký splodiny,snad jich bude co nejmíň.
JInak chystám plyn,denní svícení(Aliexpress náhrada mlhovek),vyměnit výfuk,kterej mi dal Jarek z Diesela(krásnej stav) a navařit nerez koncovky,natřít brzdiče,bez použití Trudovi metody vaření za stálého míchání v 5 ampérách. No a udělat komplet ošetření a konzervaci celýho auta.Ono předchozí majitel když sundaval kliky,tak podle mě odřel lak v průchodkách klik a leze z toho takovej duhovej flek naznačující mírnou korozi,to nepřipustim!
Jsem rád,že jsem si polepšil o dva válce a pořídil dospělý auto!Je tááák krásný!
Dám ještě fotos:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- PRODANO
Lukáši,prosimtě přesuň to do sekce ZT pod názvem Pohřebáček,už jsem to zkoušel 8x a vyhodí to pokaždý chybu,tak jsem to dal sem.Nemám na to nervy. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190- PRODANO
Ahoj jsem rad ,ze ti dela radost.Ten zadni dil vyfuku je R 75 TOURER KV6 tam jdou roury dolu protoze neni vykroj v narazniku 

Re: MG ZT-T 190- PRODANO
Aha,tak děkuju za upřesnění,budou čouhat jak origo ZT,jen se budou blištit jak psí kulky. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- PRODANO
Blahopřeji. A přeji ať ti dělá jen samou radost.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Ahoj, tohle auto jsem u Jarka taky viděl ... pěkný stav, ale přesně jak píšeš -- pohřebák jak hrom 
Osobně bych se snažil to trochu oživit -- sundat ty začerněné zadní lampy a použít správné, nalakovat nebo vyměnit kola za stříbrný originál, apod. Ale samozřejmě je to dle gusta každého soudruha. Interiér má v pěkném stavu a zvenku na vlastní auto člověk za jízdy málokdy kouká

Osobně bych se snažil to trochu oživit -- sundat ty začerněné zadní lampy a použít správné, nalakovat nebo vyměnit kola za stříbrný originál, apod. Ale samozřejmě je to dle gusta každého soudruha. Interiér má v pěkném stavu a zvenku na vlastní auto člověk za jízdy málokdy kouká

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Hurá, další MG v Plzni, třeba se někde potkáme 

MG ZT-T 190 (17.4.2003, Starlight Silver, vyrobeno jako 1099. z 1756 ZT-T 190), Rover 214/55kw (1998 - †2015)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)