MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No právě že kdybych nevěděl, že to máš na běžně provozované auto, tak bych tě od toho neodrazoval Jiné silenty v polyuretanu nejsou na škodu, ale tento je opravdu dost o tom, že zásadně ovlivní stabilitu podvozku, ale na úkor komfortu. Je fajn, že se o to zajímáš, protože jinak je to tu na tohle téma dost mrtvé, což je škoda
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak to použij ty sériový, je nesmysl tohle dávat do sériovýho auta
Mě silenty fungujou dobře, jenom vržou
Mě silenty fungujou dobře, jenom vržou
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ono to totiž není zas tak úplně bezúdržbové. Sem tam by se ty průchodky měly promazat a taky dost záleží na tom, jak je silent udělaný s ohledem na to, aby si mazivo udržel.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ja som niekde cital na honda forach ze ten velky silent treba bud hardrace ale ze ten co ma samostatnu tycku ocelovu urcite nedavat , nepametam si presne koli comu ale tusim spolahlivosti. Ja som tam sekol nove febi a je pokoj.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No právě že ti výrobci to netestují, takže konstrukčně to nějak odhadnou a buď jim to vyjde a nebo se jim to vrátí, že je to na houno... a zrovna v případě tohohle silentu je to dost složité. Proto říkám, že když už, tak od Silponixu, kteří je mají opravdu vychytané a odladěné. Ale je to prostě úplně něco jiného, jak originál. Jak funkčností, údržbou, ale i životností, protože vzhledem k jinýmu principu funkčnosti to nemůže vydržet tak, jako originál...
Hardrace je má řešené tou originální koncepcí, takže pravda - spolehlivost a funkčnost je garantovaná.
Hardrace je má řešené tou originální koncepcí, takže pravda - spolehlivost a funkčnost je garantovaná.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Byl jsem se svézt
RTC Sprint Chrudim 2016
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 6jvFxUzsxj
Skončil jsem druhej ze dvou ve třrídě E+2000
RTC Sprint Chrudim 2016
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 6jvFxUzsxj
Skončil jsem druhej ze dvou ve třrídě E+2000
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A co byla ta konkurence?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Subo vyrámovaný, se skříní, špérama.......
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No tak to je trošku úchylárna být spolu v jedné kategorii Co si ale budeme povídat, turbodvoulitr, to je kategorie aut z úplně jiných planet a ZSo je spíš okruhová radost. Ale důležité je si to umět užít, což se jistě stalo
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jinak tedy hledím, že celkem mizerně zpropagovaná akce Fotky nikde, výsledky nikde, informace jen mizerné na Xichtbooku. Být partnerem takové akce, tak na ně příští rok hodím bobana... Pokud vůbec taková akce nějaké partnery má. Přitom účast tam nebyla mizivá.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nikdo nemá čas se s tím nějak víc zabejvat, což naprosto chápu a jsem rád že to bylo tak supr zorganizovaný, všechno šlapalo jak mělo, akorát před depem mohla bejt cedule, nemohl jsem ho najít
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ahoj johny, chtěl bych se tě zeptat, jak funguje ta downpipe? je to znát, taky s tím teď budu asi bojovat, a přemejšlím, jestli páchám separátní svod, nebo takovej jako máš ty, u mě na grafu z brzdy je vidět že ta WG mi dělá dost problémy.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ahoj, je to tam origo hoodně uškrcený, nejjednoduší je koupit downpipe na nissan 200sx a upravit ůhel zatáčky, extra cestou je to asi nejlepší, to určitě ale mám takovej pocit, že v našem případě to nemá cenu tolik řešit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
tak nikdy nevíš kam se budou zaobírat budoucí úpravy, takže bych to rád udělal nějak nejlíp jak to jde jak si na tom s výkonerm nyní? já s těma 177kw, spokojenej teda nejsem, prostor tam ještě je...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já nevím kolik, ale taky mi to moc nejede