Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Pánové Prosím o pomoc...
Dnes jsem nastartoval normalně auto... popojel a celé jsem ho umyl vodou. ..
Chtěl jsem nastartovat a odjet, ale ouha... nic... jen otočím klíčem, rožnou se kontrolky a ani cvaknutí startéru. A občas se na pc objeví diagnostika... pc začal ukazovat i , že jsou otevřené dveře apod... přitom jsou zavřené...
Napadá mě, jestli se někam nedostala voda... Vyndal jsem Řj. Ale byla Suchá...
Jak se projevuje u R75 vadný immo... ?
Dnes jsem nastartoval normalně auto... popojel a celé jsem ho umyl vodou. ..
Chtěl jsem nastartovat a odjet, ale ouha... nic... jen otočím klíčem, rožnou se kontrolky a ani cvaknutí startéru. A občas se na pc objeví diagnostika... pc začal ukazovat i , že jsou otevřené dveře apod... přitom jsou zavřené...
Napadá mě, jestli se někam nedostala voda... Vyndal jsem Řj. Ale byla Suchá...
Jak se projevuje u R75 vadný immo... ?
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
vadný immo by to psalo na displej. pětasedma startuje i s otevřenými dveřmi. zkontroluj přívod do cívky startéru. Také silové káble + i -
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Taky mně to nestartovalo a stačilo vyčistit kontakty na starteru a je klid.
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
No zničeho nic to začlo hlásit Engine disabled Asi to bude nějaký problém někde v elektrice... Pže zkoušel jsem různě tahat za dráty a hýbat s tou jednotkou... A pak cca 5x auto normálně začlo startovat... Všechno složím z5.. Auto zamknu a odemknu..A opět problém, nestartuje... 

Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Zkoušels odpojit baterku na cca 5minut a pak ju prřipojit?
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
To jsem nezkoušel..... Zkusím to dnes jak přijedu z práce.
Ještě se kouknu na panel pojistek u spolujezdcových nohou... Občas se mi stalo, že po dešti byla mokrá podlaha, tak jestli tam nenateklo a teď to tam nezkratuje...
Poněvadž je mi divný, že PC hází takový všemožný hlašky...
Ještě se kouknu na panel pojistek u spolujezdcových nohou... Občas se mi stalo, že po dešti byla mokrá podlaha, tak jestli tam nenateklo a teď to tam nezkratuje...
Poněvadž je mi divný, že PC hází takový všemožný hlašky...
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
No měl by sis pokontrolovat takový ty klasický místa, kterýma do pětasedmy zatéká... odtokové kanálky z meziprostoru a klasické protékání do kabiny po vedení spojky...
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
To bylo první, co jsem po koupi udělal... byl tam děsnej marast...
Vše vyčištěno...
Spíš tam bude pod tlakem vody, někde prolínat nějaký spoj.. nebo nevím...
Každopádně, když na to dnes nepříjdu..
Odvezu to autoelektrikáři s diag. ať bádá...

Spíš tam bude pod tlakem vody, někde prolínat nějaký spoj.. nebo nevím...
Každopádně, když na to dnes nepříjdu..
Odvezu to autoelektrikáři s diag. ať bádá...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Podle zahraničních diskuzí se může hlášení "Engine Disabled" objevit i v případě, že je slabá baterka. Zároveň jsem našel varování před dalšími pokusy o startování, údajně může dojít ke změně kódu v chipu imobilizéru a pak je nutné znova spárovat klíče přes diagnostiku.
Engine Disabled je typicky hlášení imobilizéru, ale v kombinaci s chaotickým hlášením o otevřených dveřích bych to na tu baterii klidně viděl. Moje ZT při odpáleném článku baterky a palubním napětí asi 9 V vyvádělo taky hrozné věci. Po montáži nové baterie OK.
Suma sumárum -- dobít nebo vyměnit akumulátor. I kdyby měl podle multimetru dostatečné napětí, tak to neznamená, že je schopen v zátěži vydat dostatek proudu.
Engine Disabled je typicky hlášení imobilizéru, ale v kombinaci s chaotickým hlášením o otevřených dveřích bych to na tu baterii klidně viděl. Moje ZT při odpáleném článku baterky a palubním napětí asi 9 V vyvádělo taky hrozné věci. Po montáži nové baterie OK.
Suma sumárum -- dobít nebo vyměnit akumulátor. I kdyby měl podle multimetru dostatečné napětí, tak to neznamená, že je schopen v zátěži vydat dostatek proudu.
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Děkuji za inspiraci na co se zaměřit...
Je teda fakt, že baterka mě taky napadla a že to ŘJ nepustí pak ke startéru... Nicméně jsem jí proměřil a dávala 12,21V...
Ale jak říkáš, může být u uvnitř vysypaný článek... Baterie je kupodivu ještě původní s Origo nápisem Rover. Takže nějaká pravděpodobnost tam asi bude..
Zkusím ji prohodit z MGFka a uvidíme... na zkoušku by to mohlo pomoct.
Je teda fakt, že baterka mě taky napadla a že to ŘJ nepustí pak ke startéru... Nicméně jsem jí proměřil a dávala 12,21V...
Ale jak říkáš, může být u uvnitř vysypaný článek... Baterie je kupodivu ještě původní s Origo nápisem Rover. Takže nějaká pravděpodobnost tam asi bude..
Zkusím ji prohodit z MGFka a uvidíme... na zkoušku by to mohlo pomoct.
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Týýýýjo.... origo baterka... nevyhazovat
A vyfoť nám ji, prosím 


Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Tos měl napsat jako první, že tam je původni baterka
. To bude ten problem.

Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Luki jestli chceš, můžu Ti vyfotit svou 

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Tak kolegové.... Případ snad vyřešen...
Včera jsem přijel domu a šel k autu.
Vyndal jsem baterii, opět vyndal RJ a rozdělal ji a koukl do ní lupou, zda nemá nějaký viditelný studeňák, nebo korozi. Nic jsem nenašel... Opět vše složil a prostříkl kontaktolem.
Pak přišla na řadu krabička pojistek nad nohama spolujezdce... Kompletní vyndaní a zjištění drobné oxidace.... Celou jsem ji vyčistil a pojistky naskládal z5.. Nicméně mi přišlo, že tam asi problém taky nebude...
Jako poslední možnost jsem zkusil přehodit baterii z MG-F 55Ah do R75... světe div se.. počítač byl ještě víc poblázněnej a přitom byla plně nabitá... PC ukazoval jen svítící olej a SRS... Nic jiného ani po otočením klíčkem.
Vyndal jsem jí a dal tam zpět původní baterii s nápisem ROVER 60Ah... trochu jsem s ní zahrkal... připojím kontakty.. sednu do auta.. otočím klíčem... hned všechny budíky naskočily, bez všeožných hlášek a otočením klíčem dál.. STARTUJU a jedu...
Takže... závěr bude asi takový, že RJ vyhodnocuje stav baterie a jejích Ah.. a jakmile je nějaký problém s dosažením Ah, nepustí proud ke startéru... Navíc začnou bláznit kontrolky.
Zeptám se zkušenějších.... Příjde mi, že 60Ah je celkem málo na diesel...? Tak si nejsem teď jist svým tvrzením o původnosti baterie a za to se omlouvám.. Ale foto dodám.
Chci koupit novou... Máme tu prodejce Varty za velkoobchodní ceny.. Ale jakou kapacitu mi doporučíte...?
Děkuji.
Včera jsem přijel domu a šel k autu.
Vyndal jsem baterii, opět vyndal RJ a rozdělal ji a koukl do ní lupou, zda nemá nějaký viditelný studeňák, nebo korozi. Nic jsem nenašel... Opět vše složil a prostříkl kontaktolem.
Pak přišla na řadu krabička pojistek nad nohama spolujezdce... Kompletní vyndaní a zjištění drobné oxidace.... Celou jsem ji vyčistil a pojistky naskládal z5.. Nicméně mi přišlo, že tam asi problém taky nebude...
Jako poslední možnost jsem zkusil přehodit baterii z MG-F 55Ah do R75... světe div se.. počítač byl ještě víc poblázněnej a přitom byla plně nabitá... PC ukazoval jen svítící olej a SRS... Nic jiného ani po otočením klíčkem.
Vyndal jsem jí a dal tam zpět původní baterii s nápisem ROVER 60Ah... trochu jsem s ní zahrkal... připojím kontakty.. sednu do auta.. otočím klíčem... hned všechny budíky naskočily, bez všeožných hlášek a otočením klíčem dál.. STARTUJU a jedu...

Takže... závěr bude asi takový, že RJ vyhodnocuje stav baterie a jejích Ah.. a jakmile je nějaký problém s dosažením Ah, nepustí proud ke startéru... Navíc začnou bláznit kontrolky.
Zeptám se zkušenějších.... Příjde mi, že 60Ah je celkem málo na diesel...? Tak si nejsem teď jist svým tvrzením o původnosti baterie a za to se omlouvám.. Ale foto dodám.
Chci koupit novou... Máme tu prodejce Varty za velkoobchodní ceny.. Ale jakou kapacitu mi doporučíte...?
Děkuji.