Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Používám Silver Dynamic 77 Ah. Předepsáno pro motor CDT/CDTi je myslím minimálně 72 Ah, takže nic menšího bych tam nedával.
http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/pr ... 77-400-078
http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/pr ... 77-400-078
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Nechci říkat, že je to závěr mimo, ale je
Auto rozhodně před startem nezkoumá, jaký je maximální startovací proud baterky (jak by to asi dělalo? Měřilo zkratový proud?
). To se pozná až při skutečné zátěži. Když už, tak startovací proud (blížící se zkratovému) je něco, co by mohlo takové chování ovlivnit, rozhodně však ne kapacita baterie.
Baterií jsi zahrkal jak? V držáku? Mimo auto? Pořád mi z toho vychází spíš to, že máš někde na silových kabelech problém... možná spíš s kostrou. Při demontáži a montáž s kabelama nějak pohneš, chytne to na chvilku kontakt...
Nicméně aby startovací proud/kapacita ovlivňovala už to, jak se auto chová po otočení klíčku, to je opravdu nesmysl. V takovém momentě je proud tak malý, že to by ta baterka musela být tak mrtvá, že bys s ní ale v jiném autě taky nenastartoval. Pokud nemáš KO baterku i v eFku, tak tenhle pokus jen dokázal to, že to baterií není...

Auto rozhodně před startem nezkoumá, jaký je maximální startovací proud baterky (jak by to asi dělalo? Měřilo zkratový proud?

Baterií jsi zahrkal jak? V držáku? Mimo auto? Pořád mi z toho vychází spíš to, že máš někde na silových kabelech problém... možná spíš s kostrou. Při demontáži a montáž s kabelama nějak pohneš, chytne to na chvilku kontakt...
Nicméně aby startovací proud/kapacita ovlivňovala už to, jak se auto chová po otočení klíčku, to je opravdu nesmysl. V takovém momentě je proud tak malý, že to by ta baterka musela být tak mrtvá, že bys s ní ale v jiném autě taky nenastartoval. Pokud nemáš KO baterku i v eFku, tak tenhle pokus jen dokázal to, že to baterií není...
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
No... nevím. .. nejsem elektrikář a už vůbec nerozumím RJ... ale to podstatný se mi právě objevilo...
A to je to, že baterie daná z MGfka 55ah je prostě slabá a nerozjede ani elektriku v autě... a to je měsíc stará a s notorem v Mgfku točí jak das...
Kdežto dám baterii o pár ah víc a najednou vše funguje...
Už jen to, že je minimálně předepsáno 72ah... asi značí, že tam slabší nemá co dělat. ..
Ale teď to budu opět testovat s novou baterii
A to je to, že baterie daná z MGfka 55ah je prostě slabá a nerozjede ani elektriku v autě... a to je měsíc stará a s notorem v Mgfku točí jak das...

Kdežto dám baterii o pár ah víc a najednou vše funguje...
Už jen to, že je minimálně předepsáno 72ah... asi značí, že tam slabší nemá co dělat. ..
Ale teď to budu opět testovat s novou baterii
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Promiň, ale to co říkáš je z elektrotechnického hlediska dost nesmysl 
Vsadil bych se, že kdybys tam teď dal zase tu baterku z eFka, tak to zase bude fungovat (pokud zas nějak blbě nepohneš tím vadným kontaktem silového vodiče)....

Vsadil bych se, že kdybys tam teď dal zase tu baterku z eFka, tak to zase bude fungovat (pokud zas nějak blbě nepohneš tím vadným kontaktem silového vodiče)....
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Musím podpořit Trundu, ta 55 baterka by s teplým nefťákem neměla mít sebemenší problém, to opravdu bude o nějakém špatném kabelu nebo kontaktu.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Ty brdo to je pekny blabol .Poredne zkontroluj vsechny draty od baterky a taky konektory na pojistkach v motorovem prostoru na 90procent je problem tamketzll píše:No... nevím. .. nejsem elektrikář a už vůbec nerozumím RJ... ale to podstatný se mi právě objevilo...
A to je to, že baterie daná z MGfka 55ah je prostě slabá a nerozjede ani elektriku v autě... a to je měsíc stará a s notorem v Mgfku točí jak das...
Kdežto dám baterii o pár ah víc a najednou vše funguje...
Už jen to, že je minimálně předepsáno 72ah... asi značí, že tam slabší nemá co dělat. ..
Ale teď to budu opět testovat s novou baterii
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Nejsu elektrikář, ale proč by asi výrobce předepisoval baterku s nějakou kapacitou?????? Zkrátka, protože tam patří.
Prostě tam dej novou baterku co předepisuje výrobce a pokud auto nastartuje, tak je problém vyřešenej.
A pokud nenastartuješ s novou / předepsanou baterkou, tak pak hledej problém.
Prostě tam dej novou baterku co předepisuje výrobce a pokud auto nastartuje, tak je problém vyřešenej.
A pokud nenastartuješ s novou / předepsanou baterkou, tak pak hledej problém.
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
... Jen proto, ze baterka s vetsi kapacitou ma vetsinou i vetsi maximalni startovaci proud, ktery u dieselu je vetsi, ale hlavne proto, aby i v zime, kdy musis zhavit, jsi nevybil baterku po trech otocenich klickem. Tot vse... Nic vic v tom neni. Rozhodne to neni nic, co by ovlivnilo to, ze uz jen po otocenem klicku takto blbne pristrojovka. Elektro vzdelani nejaky mam, takze blbej snad nejsu
... ale zas o to vic me bavi nektere vase dedukce
....... Celkem si tu nabiham a jestli to nakonec bude baterkou, tak se pujdu zahrabat, nicmene to se nestane, protoze fyzika je fyzika... Nastesti 



Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Jenže R75 se při slabe baterce takhle chová. Vím to z vlastní zkušeností.
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Upresni pojem "slaba"....
Ano, baterie tzv. pred smrti, nebo po smrti... Tzv. mekka baterie, tedy takova, ktera pri danem odberu - proudu ztraci napeti.... Takova vlastnost zdroje se ale projevi pri jeho zatizeni proudem blizicimu se tomu tzv. zkratovemu, coz je u zdrave baterie stav, kteremu se priblizuje pri samotnem startovani, nikoli pri odberu pri otocenem klicku. Jde o rozdil v radu 1:100. Navic vlastnost akumulatoru dodat takovy proud neni charakterizovana hodnotou kapacity, ale tzv. Startovacim proudem, ktery muze byt mensi i u kapacitne slabsi baterie, nicmene u nove jakkoli dostatecny pro to, aby nastartoval... Ano, muze byt ta nova baterie s eFka tak tzv. mekka, ze startovaci prod dieselu nezvladne.
Nicmene tu bylo psano, ze k chovani dochazi ne pri zatezi - uz jen po otoceni klicku do aktivni polohy, kdy odber je v radu amperu, coz by zvladlo i stado tuzkovych baterii
... Takovy odber nezvlada jen baterie, ktera ma vadny clanek, resp. baterie, ktera doslouzila. Nikoli vsak baterie, ktera je nova...
... Jeste me to bavi, ale uz brzy vas s tema teoriema poslu nekam na skoda-forum

Ano, baterie tzv. pred smrti, nebo po smrti... Tzv. mekka baterie, tedy takova, ktera pri danem odberu - proudu ztraci napeti.... Takova vlastnost zdroje se ale projevi pri jeho zatizeni proudem blizicimu se tomu tzv. zkratovemu, coz je u zdrave baterie stav, kteremu se priblizuje pri samotnem startovani, nikoli pri odberu pri otocenem klicku. Jde o rozdil v radu 1:100. Navic vlastnost akumulatoru dodat takovy proud neni charakterizovana hodnotou kapacity, ale tzv. Startovacim proudem, ktery muze byt mensi i u kapacitne slabsi baterie, nicmene u nove jakkoli dostatecny pro to, aby nastartoval... Ano, muze byt ta nova baterie s eFka tak tzv. mekka, ze startovaci prod dieselu nezvladne.
Nicmene tu bylo psano, ze k chovani dochazi ne pri zatezi - uz jen po otoceni klicku do aktivni polohy, kdy odber je v radu amperu, coz by zvladlo i stado tuzkovych baterii

... Jeste me to bavi, ale uz brzy vas s tema teoriema poslu nekam na skoda-forum


Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Pánové. ..
Dedukce nededukce... opět vyzkoušeno. ..
A je to baterií a jejím napětí. ..
Trundo... zbytečne se nezahrabávej... Jen je někdy jednodušší zkoušet jednoduše a selským rozumem... prostě i já nechápu. . Ale když dám baterii s nízkým napětím, tak RJ nepustí elektriku ani ke startéru a ani k vysokotlakému čerpadlu...vyzkoušeno. .. a navíc začne blbnout PC...
Dána fungl nová baterie s vyšším napětím a všechno funguje jak má... nadvakrát vyzkoušeno s přesazováním...
Při tom i stará původní baterie přes noc nabíjená ukazuje cca 12,25V... a stejně prd.
Takže prozatím vyřešeno... a najeto cca 400km... s x starty... dobíjení funguje!!
A navíc zmizla neduha reakce intenzity inter.osvětlení v závislosti na běžícím, nebiochciplem motoru.
Děkuji za Vaše reakce a za pomoc při nasměrování na možnou příčinu....
Dedukce nededukce... opět vyzkoušeno. ..

A je to baterií a jejím napětí. ..

Trundo... zbytečne se nezahrabávej... Jen je někdy jednodušší zkoušet jednoduše a selským rozumem... prostě i já nechápu. . Ale když dám baterii s nízkým napětím, tak RJ nepustí elektriku ani ke startéru a ani k vysokotlakému čerpadlu...vyzkoušeno. .. a navíc začne blbnout PC...
Dána fungl nová baterie s vyšším napětím a všechno funguje jak má... nadvakrát vyzkoušeno s přesazováním...
Při tom i stará původní baterie přes noc nabíjená ukazuje cca 12,25V... a stejně prd.
Takže prozatím vyřešeno... a najeto cca 400km... s x starty... dobíjení funguje!!
A navíc zmizla neduha reakce intenzity inter.osvětlení v závislosti na běžícím, nebiochciplem motoru.
Děkuji za Vaše reakce a za pomoc při nasměrování na možnou příčinu....
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
S tim napetim to tak je... Kdyz je baterka KO, tak se to tak skutecne chova ... Ale pak si tedy prosim precti ten prispevek o zkouseni s baterkou z eFka, protoze jsi tam musel napsat neco dezinformujiciho - protoze vice lidi pochopilo, ze zanovni (jak moc) baterie z eFka se chovala stejne blbe. A dalsi ne zcela jasna informace je to, jestli to tak blbne v momente, kdy otocis klickem do startovaci polohy, nebo i v prvni a druhe poloze.
Protoze aby se tu tri lidi, kteri maji vzdelani, nebo praxi z oboru, shodli na tom, ze placas nesmysly, tak to neni jen tak samo sebou
Protoze aby se tu tri lidi, kteri maji vzdelani, nebo praxi z oboru, shodli na tom, ze placas nesmysly, tak to neni jen tak samo sebou

Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...

Je možný že plácám pro mnohé nesmysly...
Ale věc se má tak, jak bylo popsáno i v příspěvku výše. ... prostě se tak auto chová.
Tou dvojnásobnou výměnou a zkouškou jsem měl na mysli tu baterii z MGf...

Takže sorry.... ale asi hold nevzdělání v tomto oboru, a jen logické řešení. .. pro tentokrát zvítězilo....

Přeji šťastné kilometry...
Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Já bych jen rád jednu konkrétní odpověď, na jednu otázku:
Prosím tě, takto (nesmyslné poblikávání přístrojovky) se to chovalo v jaké poloze klíčku v zapalování?
Promiň, jen nemám rád, když mi lidi neodpovídají na položené otázky....
Takže budu se tu ptát do té doby, dokud nebudu mít všechny vstupy jasné...
Prosím tě, takto (nesmyslné poblikávání přístrojovky) se to chovalo v jaké poloze klíčku v zapalování?
Promiň, jen nemám rád, když mi lidi neodpovídají na položené otázky....

Re: Pomoc Rover 75 cdt Nestartuje...
Hele, né vždy člověk v životě dostane odpovědi na své otázky... 
Ale pro Tebe jest odpověď ikdyž myslím, že jsem to popsal dost srozumitelně předtím..
Přesně netuším co máš na mysli...
Ale to blbnutí přístrojovky se dělo aj bez klíčku, aj s klíčkem v první poloze aj v druhé poloze...
Prostě po připojení slabé baterie, jsem nemusel mít ani klíček v zapalování a rožel se olej, airbag a já nevím co ještě...
Pak jsem dal silnou VARTU a vše OK.
Vím, že u Range Rovera 4.6, když byla slabá baterie (ale nastartoval), tak vždycky začala Rj a palubák také zmatkovat a házet všemožný hlášky... včetně převodovky apod...
Hold nikdy nebude bezstarostná elektronika u Anglánů, jako je třeba u Korejců, či japonců...

Ale pro Tebe jest odpověď ikdyž myslím, že jsem to popsal dost srozumitelně předtím..
Přesně netuším co máš na mysli...
Ale to blbnutí přístrojovky se dělo aj bez klíčku, aj s klíčkem v první poloze aj v druhé poloze...
Prostě po připojení slabé baterie, jsem nemusel mít ani klíček v zapalování a rožel se olej, airbag a já nevím co ještě...
Pak jsem dal silnou VARTU a vše OK.
Vím, že u Range Rovera 4.6, když byla slabá baterie (ale nastartoval), tak vždycky začala Rj a palubák také zmatkovat a házet všemožný hlášky... včetně převodovky apod...
Hold nikdy nebude bezstarostná elektronika u Anglánů, jako je třeba u Korejců, či japonců...