Test hlavy a bloku motoru
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Test hlavy a bloku motoru
Možná máš špatný termostat. Nebo máš unavené šrouby. Dle mého názoru unavené šrouby způsobí selhání těsnění
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Test hlavy a bloku motoru
a jaké těsnění se tam dávalo?
Re: Test hlavy a bloku motoru
Těsnění bylo měněno dvakrát, první bylo victor-reins a druhé bylo no name (z Polska, vypadalo podobně). Těsnění vždy po rozdělání vypadá jako nové, nikde nepoškozené. Odvzdušnění chladícího systému jsem dělal podle návodu na fóru. Dolil jsem na max expanzní nádobku a otevřel odvzdušňovací šroub na kovové trubce, dokud netekla čistá voda, pak jsem uzavřel šroub. Topení bylo stále otevřeno. Lukáš je z toho jelen
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Test hlavy a bloku motoru
Termostat je nový ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Test hlavy a bloku motoru
Není v háji pumpa? Jestli voda opravdu vaří, ne tlakuje, tak by to odpovídalo. Na pumpě se někdy ulomí ta vrtulka, takže řemenice se točí ale vrtulka stojí.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Termostat jsem dával i jiný a výsledek byl stejný. Poté jsem to zkoušel i s vyndaným termostatem a taky to vyvařilo. Vodní pumpa má najeto asi 10 000, zkoušel jsem, jestli tlakuje dvěma tlakovými hadicemi a voda proudila. Ještě mě napadá test...., že bych nalil litr benzínu do chladící soustavy a zbavil tak chladící soustavu mastných nečistot...co si o tom myslíte?
Re: Test hlavy a bloku motoru
Lemham na tohle používá klasický Jar, myslím, že 2 deci a pak vše propláchnout
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Test hlavy a bloku motoru
Tak to tam máš někde únik komprese jako prase. Nechá se to lehce ověřit testem na obsah výfukových plynů v chladící kapalině. Např. prasklina vložky válce.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Test hlavy a bloku motoru
Taky mě to napadlo.
Vyčistit chlazení není špatný nápad tak jako tak.
Špatný nápad je to s tím bensinem, jsou na to spec. přípravky na čístění, případně klidně ten JAR s vodou.
Vyčistit chlazení není špatný nápad tak jako tak.
Špatný nápad je to s tím bensinem, jsou na to spec. přípravky na čístění, případně klidně ten JAR s vodou.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Test hlavy a bloku motoru
Když jsem před časem čistil chladící systém, použil jsem přípravek od této firmy. V tvém případě bych šel do tohoto:
http://www.autoprofishop.cz/autoprofi-o ... dice-k1k2/
http://www.autoprofishop.cz/autoprofi-o ... dice-k1k2/
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Test hlavy a bloku motoru
Ahoj Karle, jaké zkušenosti, díval jsi se na povrchy po vyčištění pořádně?
JAR to jen odmastí, na pevné složky nemá vliv, tam píšou, že todle rozpouští kdeco.....
JAR to jen odmastí, na pevné složky nemá vliv, tam píšou, že todle rozpouští kdeco.....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Test hlavy a bloku motoru
Hoši asi vyzkouším ten jar. Jen doufám že mi žena nepřikáže pak myt nádobí. No ja také myslel že by to bublalo ,ale nějak mi nepřijde že by to smrdělo po výfuku v té expanzní nádobce. Nejhorší že už mi dochází čas. Do konce září to musí vypadnout z garaže mam to už dlouho v depozitu.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Jen doufám že mi ten jar neudělá hrnečku vař.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Nemusí to být cítit.... taky jsem měl celkem masivní profuk do vody a vizuálně, ani čmuchem to poznat nešlo. Už jsem sice nezkoušel ten test, ale v tvém případě by to nebylo od věci. Jednorázový tester stojí relativně pár kaček, tak ho kup a budeš mít jistotu.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Aha... tak nevím kde jsem to viděl, ale jednorázový tester jsem nenašel jen toto http://www.uni-max.cz/tester-uniku-spal ... systemu/d/ a http://www.uni-max.cz/nahradni-napln-pr ... 3031901/d/ .... a nebo půjčit někde v servisu.