Wrabeskovo "Bee"
Wrabeskovo "Bee"
Dělá to tu víc lidí, tak si založim stránku, ať to mam vše pohromadě. Už to bude týden co si jezdem ve svým novým ZeRku. Je to 160VVC, na hodinách 140tkm se serviskou, těsnění dělaný, rozvody 10tkm. Dostal sem to s slušným laďákem a vevnitř to mělo krásný/šílený žlutý malování Fotku mam bohužel jen facebookovou
Servis:
8/2015 140tkm - Nové svíčky od NGK PFR6N-11 - platinové
9/2015 141tkm - olej Mobil 2000 10w-40, vzduchový, palivový a olejový filtr
10/2015 - 141tkm - zadní kotouče a destičky TRW, rozhýbání zadních brzdičů s novými gumičkami, brzdová kapalina - nakonec mám vyměněný LZ brzdič, prostě už nešel a znovu se zasekl..
5/2016 - 144 tkm - Nově dělané Těsnění pod hlavou (původní nebylo uděláno pořádně, po opětovném poskládání celého motoru zmizelo cvakání), těsnění pod vstřiky a výfuku, PZ brzdič, Simmering, LZ ložisko
Servis:
8/2015 140tkm - Nové svíčky od NGK PFR6N-11 - platinové
9/2015 141tkm - olej Mobil 2000 10w-40, vzduchový, palivový a olejový filtr
10/2015 - 141tkm - zadní kotouče a destičky TRW, rozhýbání zadních brzdičů s novými gumičkami, brzdová kapalina - nakonec mám vyměněný LZ brzdič, prostě už nešel a znovu se zasekl..
5/2016 - 144 tkm - Nově dělané Těsnění pod hlavou (původní nebylo uděláno pořádně, po opětovném poskládání celého motoru zmizelo cvakání), těsnění pod vstřiky a výfuku, PZ brzdič, Simmering, LZ ložisko
Re: Wrabeskovo "Bee"
No to ses tedy rozepsal... ale aj tak gratuluji a hlavně ať to někde nerozstřelíš
Re: Wrabeskovo "Bee"
Já nevěděl co napsat snad ne.. Jako šílenec s tim nejezdim, tak nějak se maličko porád bojim A taky nehci aby mi to furt žužlalo nohy ale to jede fakt krásně.. Jako přejít z 214i do tohodle.. No nemá cenu snad ani mluvit teď ještě prodat 200
Re: Wrabeskovo "Bee"
Hezkej BEE.Tak ať ti "transformuje" pohled na to,co je pořádný auto.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Wrabeskovo "Bee"
Díky JK, jezdí se s tim vážně dokonale, motorově fakt super, krásně se řadí, táhne to furt.. Spotřebuju zjišťuju teď
Mam jednu věc ale, jak je u výstražnýho trojuhelníku, svítěj vám tam všechny kontrolky ? Mě svítěj jen 3 z 5 tak nevim, jestli to je schválně, že nemam podsvícenou klimu a přední mlhovky.. Nebo budu muset měnit čudlíčky ? Neni to nějaká hrozná závada ale naštěstí
+ nepřidával jste někdo vypínač vyhřívání zrcátek ? přijde mi zbytečný aby hřáli porád, akorát to odejde, i když hřejou i po 12 letech
Mam jednu věc ale, jak je u výstražnýho trojuhelníku, svítěj vám tam všechny kontrolky ? Mě svítěj jen 3 z 5 tak nevim, jestli to je schválně, že nemam podsvícenou klimu a přední mlhovky.. Nebo budu muset měnit čudlíčky ? Neni to nějaká hrozná závada ale naštěstí
+ nepřidával jste někdo vypínač vyhřívání zrcátek ? přijde mi zbytečný aby hřáli porád, akorát to odejde, i když hřejou i po 12 letech
Re: Wrabeskovo "Bee"
To že nefunguje podsvícení tlačítek na palubce je většinou problém spálené žárovečky, chce to rozdělat a žárovku dle typu vyměnit
Výhřev zrcátek by měl být funkční jen při zapnutém vyhřívání zadního okna teda aspoň myslím
Výhřev zrcátek by měl být funkční jen při zapnutém vyhřívání zadního okna teda aspoň myslím
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Wrabeskovo "Bee"
Mmm rozebírat to sem línej, asi to nebude svítít I když je to blbý noo..
Co jsem četl na anglických fórech, tak zrcátka vyhřívaj permanentně, nejde to vypnout pokud se nepřidá spešle vypínač..
Co jsem četl na anglických fórech, tak zrcátka vyhřívaj permanentně, nejde to vypnout pokud se nepřidá spešle vypínač..
Re: Wrabeskovo "Bee"
I na 400 šel výhřev permanentně.Fungovalo to dobře,ale obě zcadla po čase praskly vejpůl. Jestli si umíš hrát s elektrikou,tak bych to na to zadní okno zapojil.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Wrabeskovo "Bee"
wrabesek píše:Mmm rozebírat to sem línej, asi to nebude svítít I když je to blbý noo..
Re: Wrabeskovo "Bee"
Rovněž tomu nerozumím
Bohužel na takový přístup majitele potom zajde třeba celé auto , tak ty žárovečky vyměň je to pár korun a práce na chvíli, jo
Jinak jsem si doplnil vzdělání a našel, že i na osmikile běží výhřev obou zrcátek permanentně při zapnutém klíčku do polohy II, ale jsem si skoro jist, že na LR Discovery I to bylo zapojeno na výhřev zadního okna, což mi přijde lepší
Bohužel na takový přístup majitele potom zajde třeba celé auto , tak ty žárovečky vyměň je to pár korun a práce na chvíli, jo
Jinak jsem si doplnil vzdělání a našel, že i na osmikile běží výhřev obou zrcátek permanentně při zapnutém klíčku do polohy II, ale jsem si skoro jist, že na LR Discovery I to bylo zapojeno na výhřev zadního okna, což mi přijde lepší
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Wrabeskovo "Bee"
Typický přístup fóristu.. Je to moje auto a budu si dělat co chci.. O auto se staram dost pečlivě, že mi nebudou chvíli svítít nějaký blbý žárovky je naprostá prkotina.. Ale nemusim se nikomu vysvětlovat, je to moje věc, jen sem se zeptal, čím to je..
Na UK forum jsem našel návod jak zapojit vypínač, do ZR/25 by měl sedět nějaký z Civicu nebo starší 400, která ho měla.. Přímo do místečka vedle ovladače zrcátek..
Na UK forum jsem našel návod jak zapojit vypínač, do ZR/25 by měl sedět nějaký z Civicu nebo starší 400, která ho měla.. Přímo do místečka vedle ovladače zrcátek..
Re: Wrabeskovo "Bee"
Hele a nechceš to přepojit na vyhřívání skla? Bude to jednoduché jak facka a nemusíš nikde bastlit vypínač...
Re: Wrabeskovo "Bee"
Radu co s tím jsi dostal a jak s ní naložíš je tvoje věc
Jinak origotlačítko pro výhřev zrcátek používaný u 400 máš v příloze, ale je to zase další žárovka navíc
Výhoda napojení na výhřev zadního okna je v automatickém vypnutí po cca 15 minutách, což většinou stačí
Jinak origotlačítko pro výhřev zrcátek používaný u 400 máš v příloze, ale je to zase další žárovka navíc
Výhoda napojení na výhřev zadního okna je v automatickém vypnutí po cca 15 minutách, což většinou stačí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Wrabeskovo "Bee"
problém je v tom, že ty kabely jsou dvojtý.. To neni vzít, přešmiknout a napojit do zadního okna.. navíc přes zadní okno nevim, jestli to utáhne pojistka.. našel jsem i s plánkem zapojení, aby nefungovalo vyhřívání, ale bude fungovat ovládání zrcátek.. ještě uvidím..
Re: Wrabeskovo "Bee"
A nebo se na to vybodni... Nevidím žádný zásadní důvod, proč to řešit. To si fakt raději pořeš žárovečky v tlačítkách...