Příspěvek
od michal.lom » čtv zář 03, 2015 22:50
Jestli si to dobře vybavuju (rozebíral jsem to někdy před půl rokem), tak pod loketní opěrkou (madlem) je nějakej plastovej bazmek, kterej drží tapec, abys ho neurval když třískneš dveřma.
Takže jak píše Pítrs, v misce kliky dveří je šroub, myslím že i ta miska se musí nějak vysunout z pozice, aby zůstala viset na táhlu, to jde pak lehce vyháknout.
A jak píše Roverix - po obvodu tapecu jsou trny, který musíš směrem k sobě uvolnit a pak celej tapec kvůli těm bazmekům pod madlem výškubnout směrem nahoru, někdy je to docela násilí...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND