No, akce nezačala vůbec dobře....
Před týdnem jsem zjistil, že mám KO tu novou baterku, co jsem na jaře kupoval. Snažil jsem se ji dobít, ale nějak se tomu nechtělo. Chvilku jo, chvilku ne... pak jsem to odpojit a neřešil. Dneska jsem na ní naměřil 4V

A přišel jsem na to, že jsem měl pootevřené dveře a že celou dobu svítila LED sufidka v interiéru

Dal jsem baterku z Labutě a nastartoval bez problému. Akorát že nevím, co s tou novou baterkou. Na té mé nabíječce z Kaufu se nechce rozjet nabíjení a nevím, jestli by nepomohlo ji dát na nějakou lepší. A nebo se na to vybodnu a vyreklamuji ji, bo jsem ji kupoval přes kamaráda co dělá v Kelly.
Z garáže jsem přejel do garáže ke kamošovi. Jak jsem provizorně dotahoval ten šroub na klice, tak jsem ho dotáhl asi hodně dobře, protože se nám ho nedařilo povolit jen pomocí běžného delšího trháku. Tak jsem rozhodl, že vyrobíme spešl klíč na dotahování tohohle pitomého šroubu.
Padl na to jeden 22 ořech a cca metr a půl staré trubky z topení. Svařili jsme to tak, aby páka byla dostatečně mimo auto a aby se konec dal opřít o špalek a dalo se tak pohodlně zabrat. Na zajištění setrváku jsem napřesno piloval silnější kulatinku, načež tímto se podařilo šroub povolit luxusně.

A při pohledu na rozvody a představě toho mordování se se sundáním řemene a zase skládání dohromady, jsem rozhodl, že na kolečko kašlu a jen vyčistíme závit šroubu a v klice a pořádně to utáhneme na lepidle. Ono když se motor zahřál, tak řemenice nijak neskákala, takže si s kolečkem asi sedli a navíc na kolečku jsem uštíplý klínek odvrtal a nahradil pořádným skládaným. Prostě buď to něco vydrží a nebo jde motor do kopřiv. A tak provedeno - řádně očištěno, zalepeno a řádně dotaženo. Našim super klíčem to šlo jedna báseň. Hezky pevně to šlo dotáhnout, aniž by se něco podvolovalo, nebo kroutilo. Tohle by si měl Lenham taky pořídit a nedotahovat to tou nebohou 1/2" golou, kde se ty nástavce kroutí jak žvejkačka

Můžu dovézt ukázat

Blbý je na tom jen to, že člověk neví kolik se to může utáhnout. Ještě to šlo, ale už nám to přišlo nebezpečně moc.
Tak tohle je seskládané a uvidí se....
Jinak teď odpoledne se půjdu podívat co to kurde má znamenat, že na levé straně je kolo opravdu (změřeno) o 13 mm víc dopředu, jak na pravé straně. Nedokážu si vysvětlit, čím to je. To by znamenalo, že uložení v přední nápravnici je o dobré dva cm jinak

protože je to ještě pod úhlem mimo. Tyče byly stejné... nevím a opravdu jsem zvědavý kde je zakopaný pes. Každopádně jsem rozhodnutý to srovnat správně i za cenu toho, že půjdu znovu na geometrii.