ulomene hadicky podtlak turba
ulomene hadicky podtlak turba
Zdar mam ulomenou hadicku od turba a jeste jednu co vedou k nejakemu bazmeku.ma to na neco vliv? Dik
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: ulomene hadicky podtlak turba
Bezpochyby ano.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: ulomene hadicky podtlak turba
No je to pry z egr ventilu.to pry nema vliv
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: ulomene hadicky podtlak turba
sas píše:No je to pry z egr ventilu.to pry nema vliv

Re: ulomene hadicky podtlak turba
Jak nemá? Pokud ho nemáš zaslepený, tak to vliv má, protože to jsou podtlakové hadičky, díky kterým je ventil ovládaný. Tedy jednak teď ventil nebude fungovat jak má a pak ti to tou hadičkou bude přisávat falešný vzduch.
Re: ulomene hadicky podtlak turba
Ano jsou to hadičky k EGR ventilu. Tedy přesněji to co je na fotografii je elektromagnetický ventil který ovládá vakuum k membráně EGR ventilu. Jde o typickou závadu těchto připojovacích koncovek - fajfek. Jsou vyrobeny z nějakého zvláštního "ekologického" polyetylenu, a jejich životnost je po 15-20 letech u konce (dle provozních podmínek). Prostě praskají. Nemusí tam být nutně ty fajfky v úhlu 90°, dá se to rychle opravit rovným napojením spojkami vyrobenými z gumové hadičky vhodného vnitřního průměru.
Jinak to, že je při této závadě nefunkční EGR ventil - zůstává stále zavřený (pokud dobře doléhá talířek do sedla) není ještě nic vzhledem k faktu, že přisáváním falešného vzduchu do potrubí k vývěvě není dosaženo potřebného vakua nebo vůbec žádného (závisí na tom, zda je spojka jen naprasklá nebo upadlá úplně) a to je pak zásadní problém pro posilovač brzd. Mám s tím osobní zkušenost a můžu potvrdit, že to dokáže pořádně rozveselit. Nouzově je dobré to opravit alespoň zaslepením čímkoliv vhodným co je po ruce, aby to nepřisávalo falešný vzduch.
Jinak to, že je při této závadě nefunkční EGR ventil - zůstává stále zavřený (pokud dobře doléhá talířek do sedla) není ještě nic vzhledem k faktu, že přisáváním falešného vzduchu do potrubí k vývěvě není dosaženo potřebného vakua nebo vůbec žádného (závisí na tom, zda je spojka jen naprasklá nebo upadlá úplně) a to je pak zásadní problém pro posilovač brzd. Mám s tím osobní zkušenost a můžu potvrdit, že to dokáže pořádně rozveselit. Nouzově je dobré to opravit alespoň zaslepením čímkoliv vhodným co je po ruce, aby to nepřisávalo falešný vzduch.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: ulomene hadicky podtlak turba
Dik uz jsem to predtim vyresil redukci z hadicky.jen jeste zapojeni zda to mam dobre hadicka co vede z memrany nad turbem cili z prave strany ms byt na tom ele. Ventilu nasunuta dole a ta z leva na horni ? Jinak ma to vliv i na spotrebu pokud to prisava vzduch? Dik
Re: ulomene hadicky podtlak turba
Má to být takto: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004085
Přisávání na spotřebu vliv nemá. Jen pozor na ty brzdy. Obzvláště pokud je to ulomené na přívodu k elektromagnetickému ventilu (mezi silnou hadičkou co vede dál k posilovači brzd a elmg. ventilem)
Přisávání na spotřebu vliv nemá. Jen pozor na ty brzdy. Obzvláště pokud je to ulomené na přívodu k elektromagnetickému ventilu (mezi silnou hadičkou co vede dál k posilovači brzd a elmg. ventilem)
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R