Čau, jo ty jsi ten co má recenzi na tom serveru jak tam sou recenze viď?Čet jsem to komplet ještě před koupí....Roman620ti píše:Kdysi jsme si nechal měnit rozvody v Hondě a za práci si řekli něco kolem 2800kč. Ale dělalo to nějaké hova.do a musely se dělat po 5000km znovu. To už mi je udělal brácha zadarmo
Pokud bez svíček točí motor rychle a se svícema ztěžka, tak by to mohlo bejt ok a traba bude mít aj dobrý tlaky. Jsem zvědavej, až je změříš. A jiskry to hází? U tohoto motoru žádnej klasickej rozdělovač neni, jenom taková cívka, do které vedou kabely od svíček. Ta je nerozebiratelná. A jestli tam jde i benzín, tak to bude velkej oříšek pro nějakého šikovného mechanika...
Jinak sem byl v servisu a řikal že když tam de voda tak to nechytne nehlede na to ze tam nebudou tlaky takze to stejne nechytne ze je v pytli tesneni.Zadreny to prej nebude ze by nešlo točit starterem.Prostě že tam de do valcu voda předtim že šla jen do jednoho asi a teť už do víc...(i barva jedny svíčky byla divná..(1 válec)).Tak že se příští týden přijede kouknout a řekne mi ale předběžně řikal že za práci tak kolem 1500 za výmněnu těsnění a komplet rozvody...A ještě řikal že pokud ventili těsní neni duvod je zabrušovat že prej když má motor najeto 200 000 tak se to muže zabrousit ale že to nevydrží prej spodek...Klikova hridel a šálky..Co si myslite o tom zabrušování ventilů?Chtěl jsem to zabrousit když už to bude dole..A jak se to pozna jestli ventil těsní..??KDy a za jakych podminek se to pozná..?