auto sa "šklbe"
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte říj 07, 2008 12:26
auto sa "šklbe"
Mám Rover 414Si a od istého času pri pohýnaní sa autom šklbe ,ako keby som mal kockovaný benzín - po rozbehnutí už to nerobí...
Re: auto sa "šklbe"
Kvalita benzínu?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto sa "šklbe"
často to dělá když někdo experimentuje se svíčkama a kupuje platinový a podobný sračky, přitom Roveru nejvíc seděj obyčejný NGKčka ža 100 korun/kus.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte říj 07, 2008 12:26
Re: auto sa "šklbe"
benzín je štandardný 95 oktánový ( tankujem na shell ) - a sviečky sú pôvodné
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto sa "šklbe"
no zkus je vytáhnout 
Já měl svíčky orezlý a byly to ještě orig. měli nalítáno přes 130 000Km
Vyměnil na NGK a jezdím znatelně lépe

Já měl svíčky orezlý a byly to ještě orig. měli nalítáno přes 130 000Km
Vyměnil na NGK a jezdím znatelně lépe


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto sa "šklbe"
no 130k se obávám že by snad ani žádný nevydržely, kor ty vobyčejný co má dvoustovka/čtyřstovka ráda. Každopádně když jsem koupil rover tak mi škubal i když jsem třeba za jízdy trošku povolil plyn, měl jsem problémy se rozjet a když jsem tam dal ty NGK tak okamžitě po všech problémech.
Re: auto sa "šklbe"
Jojo, taky bych zkusil svíčky a palivový filtr, není to zas taková investice.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte říj 07, 2008 12:26
Re: auto sa "šklbe"
Dal som sviečky a vyčistil rozdelovač , vyzerá , že to pomohlo
,dúfam , že to nezakríknem , ale DÍKY za rady...

Re: auto sa "šklbe"
mel jsem podobny problem a navic pri nastartovani rano mi vzdy po 300m se dusil motor... mohl jsem mackat plyn az nadoraz a auto jelo tak 5km/h... musel jsem dat neutral a prodadne to proslapnout a zas jednicku... pak az se rozehral tak jel ok...
menil jsem svicky, viko rozdelovace, palivovy filtr a cidlo teploty motoru... nevim co pomohlo ale auto uz jezdi jak ma a nikdy nezradilo
menil jsem svicky, viko rozdelovace, palivovy filtr a cidlo teploty motoru... nevim co pomohlo ale auto uz jezdi jak ma a nikdy nezradilo
Re: auto sa "šklbe"
Hledám zkušené konzultanty podobné závady. Od letošního léta, kdy jsem auto trochu uhnal, ne že bych vařil nebo mu něco proved, ale asi hodinu jsem sním letěl mezi 5 - 6 tis. otáčkami. Závada se projevuje nahodile. 14 dní to jezdí, pak je to týden stále. Při plném plynu se občas projevují záškuby, ale po brzdění motorem - noha z plynu v otáčkách, auto po přidání úplně ztratí zážeh. Pokud mám štěstí že je trasa ještě z kopce, tak se to po chvíli chytí, ale nesmím hned rychleji ťuknout do plynu, jinak to zase chcípe, jako by počítač nesimuloval akcelerační obohacení směsi v závislosti na rychlostní konstantě otevírání škrtící klapky, jako je v karburátorech akcelerační pumpička. Vně tuto činnost do ECU zadává throttle potenciometr na škrtící klapce, ale ten jsem měřil a dělá to nakonec jen někdy. Pokud je horší situace, že se mi to stane někde na rovině, tak je konečná. Ani to nenatočím a následuje lano… Uvažuji čistě technicky, dělal jsem léta zkušebního technika v ÚVMV či technika na autodílně, do Roverů přes MiniCoopery dělám už přes dvacet let, ale tam kde začínají ECU počítače s deseti čidly, já končím. Tak se pokouším pouze analyzovat:
svíčky - NGK nové
kabely? - ztratil bych výkon, ale 2-3 válce by šly
špatné palivo? - faktem je že mám podezření, tak jsem tam dal 2x za sebou Velfobin
lambda sonda - ECU má nouzový program, auto žere, škube, ale musí jet i bez O2 senzoru, vždyť jde přece nastartovat studené!
ECU - jednotka byla resetována odpojením baterie
palivová pumpa - že by dávala malý tlak po brzdění motorem? nesmysl
regulátor tlaku paliva - viz brzdění motorem? nesmysl
snímač impulzů ze setrvačníku pro řízení zážehu ECU? proč po brzdění motorem?
Tak nevím, faktem je že při brzdění motorem je v sacím potrubí a rozvaděči za škrticí klapkou delší dobu velký podtlak. A teď se něco děje co nevím. Z tohoto prostoru je vyvedeno mnoho hadic pro různé odvětrání olejových par, benzinových par nádrže atd. Ovlivňuje toto nějak regulaci tlaku benzínu v rozvaděči před tryskami, že by směs najednou nebyla schopná zažehnutí nevhodným směšovacím poměrem? Nebo vysadí najednou ECU, třeba kvůli kontaktům elektrokonektorů?
Tak asi proto nemám rád počítače v autě, hlavně v noci, v dešti, daleko od domova…. Starý dobrý karburátor SU nebo Weber 40DCOE!!!
svíčky - NGK nové
kabely? - ztratil bych výkon, ale 2-3 válce by šly
špatné palivo? - faktem je že mám podezření, tak jsem tam dal 2x za sebou Velfobin
lambda sonda - ECU má nouzový program, auto žere, škube, ale musí jet i bez O2 senzoru, vždyť jde přece nastartovat studené!
ECU - jednotka byla resetována odpojením baterie
palivová pumpa - že by dávala malý tlak po brzdění motorem? nesmysl
regulátor tlaku paliva - viz brzdění motorem? nesmysl
snímač impulzů ze setrvačníku pro řízení zážehu ECU? proč po brzdění motorem?
Tak nevím, faktem je že při brzdění motorem je v sacím potrubí a rozvaděči za škrticí klapkou delší dobu velký podtlak. A teď se něco děje co nevím. Z tohoto prostoru je vyvedeno mnoho hadic pro různé odvětrání olejových par, benzinových par nádrže atd. Ovlivňuje toto nějak regulaci tlaku benzínu v rozvaděči před tryskami, že by směs najednou nebyla schopná zažehnutí nevhodným směšovacím poměrem? Nebo vysadí najednou ECU, třeba kvůli kontaktům elektrokonektorů?
Tak asi proto nemám rád počítače v autě, hlavně v noci, v dešti, daleko od domova…. Starý dobrý karburátor SU nebo Weber 40DCOE!!!

Re: auto sa "šklbe"
Nemůže zůstávat přilepený kužel krokového motorku, co řídí volnoběh? Jako že se při brzdění motorem ten obtok zavře, ale při vyšlápnutí spojky zůstane zaseklej, bývá tam špína. A ty záškuby - zkontroloval bych(nebo radši zkusil vyměnit)ten palec a víko rozdělovače, je to dost častá závada.
Re: auto sa "šklbe"
To zní rozumně. Faktem je, kdyby závada byla ve víčku nebo někde poškozeném centrálním kabelu do rozdělovače, tak by motor vypínal najednou jako mi to dělá. S tím obtokovým ventilem vzduchu vím, že bývají problémy, ale cuká to i při plném plynu a tehdy by měl být obtok vzduchu sice v nějakém nastavení, ale v klidu. V neděli se na to kouknu, doufám, že něco objevím.
Re: auto sa "šklbe"
Mal som nedavno ten isty problem a menil som sviecky a kable.auto jazdi neporovnatelne lepsie!