A tak jsem koupil MG ZS 180...
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
HMM, o odpojené zemi jsem se nikde nedočetl, ale s bluetooth obdčkem za 300 jsem taky neměl štěstí a teď používám jednu z těch kopií diagnostiky delphi DS150e co se daj sehnat kolem 2k a ta funguje velice dobře. Sice jsem neměl moc času si s tím pohrát a zjistit na co všechno to umí v MG sáhnout, ale ty základní informace to vyčítá velice dobře a samozřejmě to zvládá i to nastavování a mazání a ty drobnosti kolem. Jestli se občas hrabeš i v jinejch autech než svím ZS, můžu doporučit.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
A nechceš vyzkoušet, jestli je ZS schopno ukazovat spotřebu, otáčky, teploty apod.? Chci to víceméně jen na hraní a pro ZS. Přemýšlel jsem koupit ScanGaugeII, ale nechce se mi platit 2 tisíce, abych zjistil, že to můžu zase prodat.
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Čus, otáčky, teploty a různé údaje z čidel to rozhodně ukazuje, našel jsem tam takový věci, jako polohu škrtící klapky, údaje o lambda sondách, co z nich leze, snímání hodnot do grafů a zatížení motoru, ale spotřebu jako takovou jsem nenašel. Měl jsem spíš namysli, že jsem neměl čas se v tom vrtat hlouběji, jestli to třeba neumí i případně namapovat klíček nebo spárovat řídící jednotku od imobilizéru a podobný ty složitější záležitosti. Jianak třeba nastavování servisních intervalů u 75ky a mazání chyb to zvládá taky. Ono to ZSko moc naštěstí tou elektronikou prolezlý není aby to umělo čudlíkem odvzdušňovat brzdy nebo diagnostikovat přerušené vodiče. Ale na hraní to stačí.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Kus, co mám já, to bohužel nesvede, přestože to v menu nabízí. Nespojí se.
Zkoušeno na R200, MGF, R75.
Zkoušeno na R200, MGF, R75.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
PavelJCZ: oukej, díky za informace. Já to někdy časem někde vyzkouším naživo, ať vím, jestli budou možnosti dostačující.
KDB: to mluvíš o čem? Delphi nebo ScanGaugeII?
KDB: to mluvíš o čem? Delphi nebo ScanGaugeII?
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Jinak před týdnem jsem zjistil, že ZS má zvuk, nad kterým by kluci kšiltovkáři na benzínkách uznale pozdvihli obočí. Důvodem je potřeba výměny dílu č.5 z http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003507. Nedá se sehnat i v ČR?
Mám to sice provizorně opraveno, ale nejspíš se díra časem objeví zase kousek vedle.
Mám to sice provizorně opraveno, ale nejspíš se díra časem objeví zase kousek vedle.
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Ten odkaz asi nikam konkrétně nevede, ale předpokládám, že jde o nějaký díl výfuku. Upřímě z toho mám taky trochu obavy, svody snad potřeba nebudou, vlnovec na tom rovným úseku by měl jít něčím nahradit vždycky, kaťák taknějak taky když ho tam budeš chtít mít a jako ten nejdelší ohýbanej prostřední díl výfuku jde použít i třeba tenhle ( http://mlparts.cz/front.tec-doc.product/338353 ), ale takovej zadní tlumič jsem u nás fakt nenašel. Takže až se mi rozpadne ten bastl co mi tam vytvořil některý z předchozích majitelů úplně tak že nepůjde dovařit. Jsem smířenej s tím, že vytvořím nějakej novej bastl vlastní . Nebo nechám posvařovat Nějakej laďák od firmy co se tomu věnuje, případně objednávka z UK za 150liber to jistí .
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Jinak jen takovej typ. Strašně mě vadilo, že to bylo už moje druhé zs u kterého se někdo neobtěžoval někdy vrátit ten malej plastovej kryt motoru co je pod nárazníkem, tak jsem si objednal tady tenhle: http://krytypodmotor.cz/cs/rover/402-40 ... last-.html a po odřezání sice docela velkého kusu jsem ho nainstaloval. Bylo potřeba ale říznout docela velkou část aby se ten kryt nepálil o výfuk, ale pořád to kryje větší plochu než originál a je to lepší než nic. Mimochodem je to dobrej typ i pro ostatní majitele všech roverů s touhle kastlí 400/45/ZS. Jen tak pro info, nevěděl jsem kam jinam to strčit.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Delphi
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
pavelJCZ: hm, to je divné, mně odkaz ukazuje výfukové díly. Každopádně to, co jsi poslal z mlparts je přesně díl, co potřebuju.
Zvuk bych ladil, kdyby mělo ZS aspoň 180kW, ale se svými 130 by to byl pes, co štěká, ale nekouše
Dobrá připomínka s krytem... já ani nevím, jestli tam nějaký mám. Kouknu, až budu nad kanálem.
Jinak já jsem teď kupoval v Granex.cz stěrače Bosch Aerotwin a dostal jsem k nim tatranku, takže doporučuju
Zvuk bych ladil, kdyby mělo ZS aspoň 180kW, ale se svými 130 by to byl pes, co štěká, ale nekouše
Dobrá připomínka s krytem... já ani nevím, jestli tam nějaký mám. Kouknu, až budu nad kanálem.
Jinak já jsem teď kupoval v Granex.cz stěrače Bosch Aerotwin a dostal jsem k nim tatranku, takže doporučuju
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Tak jsem sadu od Šeby koupil, ale změna v kvalitě řazení vůbec žádná. Jednička a zpátečka pořád do úplného bahna, podřazení 5-4 dokonce ještě o malinko hůř, než předtím. Řadicí páka má pořád vůli cca 5cm na každou stranu. Nemůže být problém někde jinde? Pravda, ještě jsem nezkoušel výměnu silentbloku.Trunda píše:Tohle prodává tu místní člen Šeba http://www.ebay.co.uk/itm/PG1-GEAR-LINK ... 5rAG3jsgJw ... napiš mu SZ memberlist.php?mode=viewprofile&u=1807
Extrémní řešení je náhrada tohoto kardanu za kardan z řízení, ale to už chce trošku řezání.
Pak ještě dost pomůže vyměnit silentblok pod kulisou za polyuretan. ...
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Ano, silentbloky taky hodně ovlivňují vůli, ale já i po výměně kardanu i silentů to mám taky pořád špatné a bude to tím, co je (není) v převodovce. Do cca 14 dní ji budu měnit a jak ji kuchnu, tak se dám nějaký report. Nicméně co mám teď dvě převodovky rozebrané, tak v jedné jsou mechanismy vychozené jak hrom a v druhé je to o poznání lepší. Ve finále na řadičce to bude opravdu velký rozdíl.
Takže silentbloky (hlavně ten u kulisy) vyměn, protože to se i tak hodí (ten na převodovce většinou není třeba a navíc když se vymění za poluretan, tak jde do kabiny od převodovky celkem velký hluk) no a uvidíš. Kdyžtak holt budeš dál ladit převodovku
Takže silentbloky (hlavně ten u kulisy) vyměn, protože to se i tak hodí (ten na převodovce většinou není třeba a navíc když se vymění za poluretan, tak jde do kabiny od převodovky celkem velký hluk) no a uvidíš. Kdyžtak holt budeš dál ladit převodovku
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
No vzhledem k tomu, že mi lenham slavnostně oznámil hrozící nutnost přetěsnění hlavy motoru, plus mi ještě chybí rozvody, tak teď nechám těstořazení chvíli ležet. Priority Ale report podej, až budeš vědět.
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
No na druhou stranu.... jestli budeš vyndavat ven motor, tak by nebylo od věci to udělat naráz. Lenham má hromadu převodovek z MGF/Elise a teoreticky to je jen o rozloupnutí převodovky a prohození mechanismu řazení, což není zas tak složitá operace.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
No... celkem si pamatuji silná slova, jak si to rozdáme na okruhu ... tak právě na čase se zaregistrovat http://www.minifanclub.cz/classic/?page=191 .... už se na tebe těším