214i, samá závada
Re: 214i, samá závada
ZR 160 to ti pojede i s klimou
Re: 214i, samá závada
Veru, moc jsem nepochopil z jakého důvodu sotva, co sis pořídila pětadvácu, tak už koukáš po další??
Re: 214i, samá závada
Trundo, to už není nový auto, letos jedu 3., nebo 4. rok s novou pětadvácou Tzn letos končí technická, uvidíme, co na to servis, jestli zelenáče protáhnem bez nějakých extra velkých nákladů....klepu na zuby, tohle auto je geniální, v servisu bylo jen jednou, teda jako s vadou, to bylo to těsnění, jinak mě vůbec nenechá ve štychu, jsem moc spokojená. Pokud to spraví nějaká nižší investice, zůstane, pokud ne, půjde do světa. A chci zas pětadvácu - červenou
Edit: teď koukám, že ho mám teprve necelý tři roky myslela jsem, že je to dýl...tak to asi ještě zůstane
Edit: teď koukám, že ho mám teprve necelý tři roky myslela jsem, že je to dýl...tak to asi ještě zůstane
Re: 214i, samá závada
Ahoj, ja mám tiež 200ku a sklopiť zadne sedalo sa skutočne nedá, ale všetko ide, jednoducho treba vyskrutkovať tri skrutky myslím že sú
na krížový skrutkovač prístup k ním je keď trochu stlačíš sedadlo v mieste kde sú zámky na bezpečnostné pásy v zadu a jedna je v strede sedadla a tie ďalšie dve sú na kraji potom stačí nadvihnúť sedadlo od zadnej časti a je vonku vpredu ho držia iba také zahnuté háčky,ja to takto používam už niekoľko rokov a tie skrutky tam nemusíš dávať ono to drží aj bez ních.
na krížový skrutkovač prístup k ním je keď trochu stlačíš sedadlo v mieste kde sú zámky na bezpečnostné pásy v zadu a jedna je v strede sedadla a tie ďalšie dve sú na kraji potom stačí nadvihnúť sedadlo od zadnej časti a je vonku vpredu ho držia iba také zahnuté háčky,ja to takto používam už niekoľko rokov a tie skrutky tam nemusíš dávať ono to drží aj bez ních.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Možná jsem paranoidní, ale raději bych nechtěl vidět, co by to udělalo v případě nehody ... konstrukce toho sedáku je nějak navržená a mám silné podezření, že výrobce nepočítal s tím, že to někdo schválně demontuje a nechá jen tak.frantisek kmotork píše:...ja to takto používam už niekoľko rokov a tie skrutky tam nemusíš dávať ono to drží aj bez ních.
Re: 214i, samá závada
Dostat při čelním nárazu tím (i když měkkým) letícím sedadlem zezadu do hlavy asi nebude úplně příjemné. Mnohem horší je představa, že to takto otevírá cestu k podobnému pohybu i předmětům ze zavazadlového prostoru.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: 214i, samá závada
Skúšal si vybrať zadne sedadlo ? Ono bez tých skrutiek to tam drží že je problém to vybrať musia sa zámky pásov vzadu všeliako napasovať
aby to šlo von a z kufra nevyletí nič ,lebo zadne operadla sú zaistené a vybratím zadného sedadla vnikne možno medzera 1-2cm a to je tam
ešte držiak zadného operadla v dvoch tretinách. Dovolím si tvrdiť že ani pri prevráteni auta sa to sedadlo nepohne.
aby to šlo von a z kufra nevyletí nič ,lebo zadne operadla sú zaistené a vybratím zadného sedadla vnikne možno medzera 1-2cm a to je tam
ešte držiak zadného operadla v dvoch tretinách. Dovolím si tvrdiť že ani pri prevráteni auta sa to sedadlo nepohne.
Re: 214i, samá závada
Jo ták, jsem to špatně pochopil. Měl jsem za to, že byla řeč o odšroubování zadního opěradla.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: 214i, samá závada
Tak musím říct, že jsem s tím zelenáčem opravdu moc spokojená. Už jezdím i s klimou, teda na ty delší trasy, když třeba na dálnici pere slunko přímo do auta, chladí to parádně, jo, ano, zvedne to spotřebu, ale to pohodlíčko za to stojí. Teď půjde po dlouhé době zas na pořádnou prohlídku a opravu nejnutnějšího, ale řekla bych, že je to zatím to nejlepší auto, co jsem kdy měla. Do budoucna se budu těšit na červenou pětadvacítku
Stěhovala jsem v něm pozůstalost, velmi překvapivě se do něj vešlo obrovské množství věcí včetně houpacího křesla, a pořád jsem ještě viděla do zadního okna. A o víkendu jsem ověřila, že se do něj vejdou tři lidi, dvě šeltie, jedna borderka a jedno odrostlý štěně německýho ovčáka + jídlo na grilování
Stěhovala jsem v něm pozůstalost, velmi překvapivě se do něj vešlo obrovské množství věcí včetně houpacího křesla, a pořád jsem ještě viděla do zadního okna. A o víkendu jsem ověřila, že se do něj vejdou tři lidi, dvě šeltie, jedna borderka a jedno odrostlý štěně německýho ovčáka + jídlo na grilování
Re: 214i, samá závada
krása
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 214i, samá závada
No horší muselo být zjištění,že to jídlo miláčkové slupli ne?
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: 214i, samá závada
Ahoj všem, po delší době se opět ozývám, právě jsem totiž psala Zakarovi, jestli by mi příští rok nenašel zas tak boží autíčko jako je tento zeleňák, kterého už mám skoro 4 roky bez vážných závad. Budu chtít zas 25, takže kdybyste někdo takové auto v dobrém stavu prodával, budu raději, protože by to bylo od někoho "domácího" a ne přes bazar.
Re: 214i, samá závada
Ahoj Veru.... ty jsi taková naše stálice Rád slyším, že auto slouží k radosti veškeré posádky. A copak, že už je potřeba měnit?
Re: 214i, samá závada
No já bych asi chtěla novější, možná by to nebylo potřeba měnit, protože velká závada tam zatím není, technickou loni mi to prošlo poměrně bez problémů, byť si mě pořádně zas vychutnali a když ho napojili na systém, nahlásil asi 12 smrtelných vad, než soudruzi v servisu přišli na to, že mají rozbitý stroj/diagnostiku. Ale vypadá to na uvolněnou parabolu světel předních, pořád mi praskají žárovky a chtělo by to vyměnit drátky, rozbily se mi tlumiče (nebo jak se řiká tomu vysouvacímu systému) v kufrových dveřích a kufr teď nedrží otevřený, začíná koroze, myslím právě, že se teď postupně začnou objevovat takový ty závadičky, který si každej chlap opraví na dvorku sám, ale já s tim musím do servisu. A vzhledem k tomu, jak dlouho byl úsporný a nic nepotřeboval, nechce se mi do něj moc vrážet za opravy peníze. To už bych raději přišetřila na novějšího, kterýho zas budu mít 4 roky. Ideálně i silnějšího, než 1,4, abych mohla zapnout klimu a normálně jet. Tady ji pouštím jen na dálnici, když už jsem rozjetá, nebo když stojím v koloně a chladím psa/psy. Ale nemůžu si na něj stěžovat, je to skvělý auto, který mě nikdy nenechalo ve štychu, vždy nastartovalo na první, ať už bylo jakýkoli počasí, vždy všechno vyjelo, i když jsme jeli na pastviny k ovcím, pojmulo celou posádku a zavazadla na týden rekreace. Dostal nový gumy, nový rozvody, nový brzdy i s kotoučema...
Re: 214i, samá závada
I tě chápu... na druhou stranu závady, co popisuješ, jsou řešitelné za pár kaček a řešit by je to chtělo, ať ti to neotravuje život. Jo to, že auto rezaví, to je věc druhý. Jak už hnije, tak už se to bez většího zásahu neobejde. Tedy doporučoval bych ti u další ho auta nechat rovnou po koupi ošetřit dutiny, lemy nad podběhy a auto pak vydrží mnohem déle, než pět let. Tedy za předpokladu, že bys sehnala opravdu hezký a zachovalý kus, což bude problém.