MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Me rika ze brecim.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To jsem si myslel taky... taky nejdřív léta nic a pak jeden defekt a za ním dalších asi 5 zhruba za 3 roky. Tož držím palce, ať toho taky dosáhnešKarel825 píše:No to máš dobrý proběh, takže na deset let pokoj s defekty
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
363.560 km
Na letošek se chystám opět vzkřísit 18" kola. Původně jsem měl v úmyslu je nechat opravit, ale nakonec jsem to nechal plavat, protože by mě pak kleplo, kdyby se někomu podařilo kola zase odřít. A hlavně neberu to jako jistotu, že u 18" zůstanu. Dost dobře se může stát, že se jen přesvědčím o tom, že se tu s takovými koly prostě jezdit nedá.
Rozhodl jsem se tedy kola aspoň pořádně vypucovat. Nechal jsem z nich sundat ty šílený prastarý obrovský (245/40/18) pneumatiky a minulý víkend jsem se do toho pustil. A moc to nešlo.... za asi tři hodiny jsem udělal jeden a půl kola
Nejdřív pomocí APC jsem omyl ten největší hnus, což celkem pěkně šlo. Celkem fajn fungoval IronX, který pomohl odstranit zažrané ďubky od desek mezi paprsky. Pak už to moc dobře nešlo. Ale situaci zachránil starý ojetý Clay. Opět mě mile překvapilo, jak supr věc to je. Na co už nefungovala ani chemie, tak to clay pěkně sundal. Namáčel jsem ho do APC a tak se vnitřek kola podařilo vyčistit téměř dokonale. Jen z vnitřní strany paprsků jsem musel pomoct jemným mosazným kartáčkem. No a výsledek na fotkách
A tento týden jsem pořídil papučky. Michelin Pilot Sport 2 celou sadu s cca 6-7mm vzorkem, tři roky staré, ale fajnové za přijatelnou cenu. Jak jsem psal, nebyl důvod kupovat nové pneu, abych zjistil, že to jezdit nebudu. Dneska jsem je umyl APC, pak IPA a nakonec Regum. Budou jako nové
Dnes jsem dočistil i druhý ráfek. Ale neměla to být jediná práce na dnešek....
Před asi měsícem jsme upekli zadní pravou brzdu. Někdo tam blbě nasadil manžetu do třmene a píst orezl a zatuhl. Rozhýbal jsem ho, ale desky jsou spálené a polorozpadlé, takže se blbě sjíždí kotouč. Takže jsem koupil nové desky a opravnou sadu. Jenže včera, když mi kamoš z Kelly věci dovezl, tak jsem zjistil, že opravnou sadu už někdo otevíral a že tam byla protrhlá manžeta. Takže čekám na novou sadu
Na konci měsíce, po velikonocích, dělám STK, ale to už mám domluvené s Mirdou spolu i s výměnou oleje
Na letošek se chystám opět vzkřísit 18" kola. Původně jsem měl v úmyslu je nechat opravit, ale nakonec jsem to nechal plavat, protože by mě pak kleplo, kdyby se někomu podařilo kola zase odřít. A hlavně neberu to jako jistotu, že u 18" zůstanu. Dost dobře se může stát, že se jen přesvědčím o tom, že se tu s takovými koly prostě jezdit nedá.
Rozhodl jsem se tedy kola aspoň pořádně vypucovat. Nechal jsem z nich sundat ty šílený prastarý obrovský (245/40/18) pneumatiky a minulý víkend jsem se do toho pustil. A moc to nešlo.... za asi tři hodiny jsem udělal jeden a půl kola
Nejdřív pomocí APC jsem omyl ten největší hnus, což celkem pěkně šlo. Celkem fajn fungoval IronX, který pomohl odstranit zažrané ďubky od desek mezi paprsky. Pak už to moc dobře nešlo. Ale situaci zachránil starý ojetý Clay. Opět mě mile překvapilo, jak supr věc to je. Na co už nefungovala ani chemie, tak to clay pěkně sundal. Namáčel jsem ho do APC a tak se vnitřek kola podařilo vyčistit téměř dokonale. Jen z vnitřní strany paprsků jsem musel pomoct jemným mosazným kartáčkem. No a výsledek na fotkách
A tento týden jsem pořídil papučky. Michelin Pilot Sport 2 celou sadu s cca 6-7mm vzorkem, tři roky staré, ale fajnové za přijatelnou cenu. Jak jsem psal, nebyl důvod kupovat nové pneu, abych zjistil, že to jezdit nebudu. Dneska jsem je umyl APC, pak IPA a nakonec Regum. Budou jako nové
Dnes jsem dočistil i druhý ráfek. Ale neměla to být jediná práce na dnešek....
Před asi měsícem jsme upekli zadní pravou brzdu. Někdo tam blbě nasadil manžetu do třmene a píst orezl a zatuhl. Rozhýbal jsem ho, ale desky jsou spálené a polorozpadlé, takže se blbě sjíždí kotouč. Takže jsem koupil nové desky a opravnou sadu. Jenže včera, když mi kamoš z Kelly věci dovezl, tak jsem zjistil, že opravnou sadu už někdo otevíral a že tam byla protrhlá manžeta. Takže čekám na novou sadu
Na konci měsíce, po velikonocích, dělám STK, ale to už mám domluvené s Mirdou spolu i s výměnou oleje
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Teda ty máš nervy, mně by asi !&@#!, se s tím takhle to... srát Já mám v plánu druhou sadu nechat opískovat a nalakovat, vyjde to u známýho na cca 2500 celá sada kol... včetně opravy orvanejch rantlů...
Jinak koukám že používáš stejnej olej, za kolik ho kupuješ? Jestli to teda není tajný
Jinak koukám že používáš stejnej olej, za kolik ho kupuješ? Jestli to teda není tajný
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak za ty peníze bych do toho taky asi šel... já měl nabídku celou sadu i s pokličkami za 4000,- což mi taky nepřišlo příliš. Po tom vyčištění ty ráfky i s těmi odřenými lemy nevypadají tak zle. To odřené asi štětečkem zatřu barvou a víc to neřeším. Když budou 18" snesitelný, tak třeba s další sadou nových pneumatik udělám i opravu ráfků.
Olej mám jen na dolívání. Mirda mi tam naleje cosi jiného. Ale s Totalem jsem byl spokojený. Lil jsem ho donedávna do Labutě a motor byl krásně zajetý. Mám ho za 600, ale vím, že by šel i o stovku levněji, ale nechci po kamošovi charitu
Olej mám jen na dolívání. Mirda mi tam naleje cosi jiného. Ale s Totalem jsem byl spokojený. Lil jsem ho donedávna do Labutě a motor byl krásně zajetý. Mám ho za 600, ale vím, že by šel i o stovku levněji, ale nechci po kamošovi charitu
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ale dá... já na nich jezdim a celkem v pohodě. Naopak jsem spíš někdy naštvanej, že je to auto měkký, ale asi se budu muset podívat na podvozek...Dost dobře se může stát, že se jen přesvědčím o tom, že se tu s takovými koly prostě jezdit nedá.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Já na nich jezdím taky, ale asi holt máme štěstí, že jezdíme po lepších cestách než Trunda. Když se někdy dostanu na hnusnou cestu, tak trpím s autem
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No jo, pánové, o mě tak nejde, ale tři děti a manželka mají žaludky na vodě
Jinak dnes jsem vyměnil onen zarezlý brzdový píst na pravé zadní brzdě, včetně kroužku a manžety a na tuto i levou stranu dal nové desky Ferodo. A pak jsem se zase tak dvě hoďky drbal se zbývajícími dvěma koly. Je to vyčištěné spíš jen od toho nejhoršího a určitě by se na nich dalo ještě vyřádit. Ale tento týden musím kola obout, tak není čas na to se s tím víc drbat.
Jinak dnes jsem vyměnil onen zarezlý brzdový píst na pravé zadní brzdě, včetně kroužku a manžety a na tuto i levou stranu dal nové desky Ferodo. A pak jsem se zase tak dvě hoďky drbal se zbývajícími dvěma koly. Je to vyčištěné spíš jen od toho nejhoršího a určitě by se na nich dalo ještě vyřádit. Ale tento týden musím kola obout, tak není čas na to se s tím víc drbat.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Si vybavuju, že si kdysi někde psal, jak máš kus cesty domů nějakej brutus, skoro polní cesta, teda jestli si to ty
Moje rodinka si nestěžuje, zato když sednu do manželky 45, tak mám pocit že má nějaký součásti řízení z gumy...
Moje rodinka si nestěžuje, zato když sednu do manželky 45, tak mám pocit že má nějaký součásti řízení z gumy...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jojo, to jsem byl já...
Jednu z polňaček na Hranice loni zkulturnili, ale je to zrovna směr, kterým jezdíme nejméně. No a ty ostatní se lepšího stavu asi jen tak nedočkají.
Jednu z polňaček na Hranice loni zkulturnili, ale je to zrovna směr, kterým jezdíme nejméně. No a ty ostatní se lepšího stavu asi jen tak nedočkají.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tááááááák...
Jsem se dnes musel krotit, ale stejně jsem dělal šoféra synkovi, tak jsem se udržoval celkem ve střízlivém stavu
... ale jak jsem se dostal domů, tak jsem se pustil do přezouvání MG na vyleštěné, navoskované 18" kola, takže letní tortura začíná
Zároveň jsem udělal rozdělání a očistu předních brzd. Jak jsou ty brzdy obrovský, tak se vůbec nesjíždí.... desky jsou pořád jak nové Z přední strany je kotouč nádherně rovně zajetý, ze zadní strany má pochopitelně ke kraji nerovnost, ale nic dramatického.
Jinak, asi to není zas taková novinka, ale zjistil jsem, že v MG ZT 190 je rezerva tak 50/50 .... protože na přední velký brzdy se nevleze Ale zkoušel jsem, že do kufru místo ní nacpu 17" kolo, sic pak bez té krycí vany, ale i tak se to případně na větší výlet dá. Blbý že to plnohodnotné kolo je tak třikrát těžší
Jo a všiml jsem si, na pravém přením kole je nějaký bazmek měřící propružení, tak jestli to je taky kvůli xenonům. Jsem myslel, že to je jen na zadní nápravě. Každopádně plastové raménko k tomu čidlu je ohnuté
Tak a zítra po práci za Mirdou, vyměnit konečně silent na motoru, jestli zmizí ty vibrace do karoserie a pozítří na STK Doufám, že nebudu muset narychlo leštit Labuť
Jsem se dnes musel krotit, ale stejně jsem dělal šoféra synkovi, tak jsem se udržoval celkem ve střízlivém stavu
... ale jak jsem se dostal domů, tak jsem se pustil do přezouvání MG na vyleštěné, navoskované 18" kola, takže letní tortura začíná
Zároveň jsem udělal rozdělání a očistu předních brzd. Jak jsou ty brzdy obrovský, tak se vůbec nesjíždí.... desky jsou pořád jak nové Z přední strany je kotouč nádherně rovně zajetý, ze zadní strany má pochopitelně ke kraji nerovnost, ale nic dramatického.
Jinak, asi to není zas taková novinka, ale zjistil jsem, že v MG ZT 190 je rezerva tak 50/50 .... protože na přední velký brzdy se nevleze Ale zkoušel jsem, že do kufru místo ní nacpu 17" kolo, sic pak bez té krycí vany, ale i tak se to případně na větší výlet dá. Blbý že to plnohodnotné kolo je tak třikrát těžší
Jo a všiml jsem si, na pravém přením kole je nějaký bazmek měřící propružení, tak jestli to je taky kvůli xenonům. Jsem myslel, že to je jen na zadní nápravě. Každopádně plastové raménko k tomu čidlu je ohnuté
Tak a zítra po práci za Mirdou, vyměnit konečně silent na motoru, jestli zmizí ty vibrace do karoserie a pozítří na STK Doufám, že nebudu muset narychlo leštit Labuť
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak u ty rezervy jsem se zasmal. Jinak je to na xenony ano...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <
608 37 28 48
- GeneHawkins
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát úno 05, 2016 22:13
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Rezervu na zadek a zadek na předek.Trunda píše:Jinak, asi to není zas taková novinka, ale zjistil jsem, že v MG ZT 190 je rezerva tak 50/50 .... protože na přední velký brzdy se nevleze
MG-F
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Generále, jasné Tak triviální a člověka to nenapadne samo o sobě, ale v situaci, kdy by bylo třeba, by to asi docvaklo.... díky