Rover 214 Si 1995 Zelený
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Díky pánové
no na kufru mám nálepku diavia takže je to asi jasný
jsem rád že to není žádný paskvil 
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Ok, tak za blbečka su tentokrát já
.... je vidět, že Olson začíná mít taky slušně nastudováno 
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
koukám
slušnej odhad
Klimošku jsem ještě nezkoušel,není naplněná ale prý normálně funguje.Asi jí doplním na zkoušku ale používat jí pravděpodobně nebudu jelikož je mi z klimatizace od mala špatně

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6984
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Kamile neznám tě, třeba je to opodstatněné, ale ve většině případů mají lidé z klimatizace obtíže pouze proto, že zanedbávají údržbu. Kromě technické údržby je klimatizaci potřeba pravidelně dezinfikovat (ne, sprej z auto kelly nestačí) a měnit kabinový filtr (nevím, zda ho XW má, ale myslím, že ano). No a taky užívat s rozumem, pak je to dobrý pomocník. Něco málo o procesu dezinfekce píšou například tyto firmy:
http://www.vehar.cz/dezinfekce-klimatizace/
http://www.chara.cz/sluzby/cisteni-klimatizace.html
http://www.vehar.cz/dezinfekce-klimatizace/
http://www.chara.cz/sluzby/cisteni-klimatizace.html
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Mrknu na to díky moc
nejsem si jistý jestli to je údržbou-totéž se mi stávalo třeba i v Octavii III,která byla tou dobou třeba ani ne půl roku stará,i v ostatních autech,v práci..
Bolí mě hlava,škrábe v nose a je mi blbě od žaludku
Vůbec paráda
Já osobně nikdy auto s klimou neměl,vždy jsem se jen vezl.Asi to je hodně o tom užívání s rozumem
Kabinový filtr myslím má 
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6984
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Půlrok je tak akorát doba, po které se hodí dezinfikovat. Nejméně jednou ročně, lépe dvakrát do roka, podle intenzity používání. Tzn. ani téměř nové auto, pokud se u něj klimatizace používá, není zárukou, že bude klima zdraví neškodná. Navíc u firemních aut se často provádí jen nutná údržba, aby byly splněny zákonné požadavky (např. zimní pneu) a záruční podmínky výrobce (garanční prohlídky, pak už jen předepsané výměny olejů), aby se v globále ušetřilo. Opět -- nehci podezřívat konkrétní firmu, ale je to poměrně časté (zdroj -- autoservis, který pečuje o fleetové vozy několika firem). On to ani nemusí být úmysl, dezinfekce klimatizace zpravidla v seznamu předepsaných úkonů vůbec není uvedená, a slabé povědomí je pak příčinou, proč to řada lidí nedělá.
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Ahoj 
Zadní dveře mi přestaly rožínat stropní světlo-oboje.Předek normálně funguje,máte někdo tip čím by to mohlo být ??
Zadní dveře mi přestaly rožínat stropní světlo-oboje.Předek normálně funguje,máte někdo tip čím by to mohlo být ??
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Spínače na dveřích.... taky mi po zimě, co jsem zadní dveře moc nerozhýbával trošku zaoxidovaly
Dají se rozebrat a vyčistit....
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Velké díky Trundo !!!
tušil jsem,že to bude ve spínačích,ale nevěděl jsem,že jdou takhle krásně rozebrat.Nevěřil jsem,kolik tam bylo humusu
a všecko zelené zoxidované
Vyčištěno vráceno a světlo svítí jak má
Zkusím to někdy ještě na druhém,třeba se taky probere
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Někde jsem tu četl posty ohledně podsvícené spínačky snad z MGF to už nevim.Vysvětlil by mi prosím někdo co a jak a jestli by to vůbec šlo na XW ??
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
To měly modely od cca roku 1999, tedy třeba Rover 25 a bylo to spolu se změnou systému imobilizéru, kdy v zámku byl i snímací kroužek a tedy jak byl klíček v zámku, tak už nebylo třeba ani po chvilce mačkat tlačítko na ovladači a tím deaktivovat imobilizér. Tedy teoreticky ten svítící kroužek by asi nějak vyseparovat a napojit šel, ale stojí to za to???
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
díky za odpověd
to zní teda celkem složitě
Nestojí,jakmile to má co dělat s imobilizérem pryč od toho
bylo by to fajn,ale i bez toho se to dá takže proč se v tom vrtat 
Jinak dneska jsem konečně vyměnil ten "sportovní" filtr za origo filtr box,už jsem to nemohl vydržet a konečně jsem se k tomu dostal.A zjistil jsem,že mám na červeným děravou tu trubku chlazení co vede po nápravnici..takže všechna voda fuč
bohužel si za to můžu sám

Jinak dneska jsem konečně vyměnil ten "sportovní" filtr za origo filtr box,už jsem to nemohl vydržet a konečně jsem se k tomu dostal.A zjistil jsem,že mám na červeným děravou tu trubku chlazení co vede po nápravnici..takže všechna voda fuč
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Dneska jsem čistil volnobezny ventil.Potom jsem ho zapojil položil na motor,chtěl jsem ho vyzkoušet tak jsem otočil klíčkem aby se rozsvítily kontrolky,kužel "zajel"dovnitř,po vypnutí kličku se zas vrátil a v tom se rozletel..kužel prostě odletěl. Otázka zní:bude fungovat správně když ho zase slozim ?? Nebo je na dobro K.O?? Vyzkoušel bych to ale tedka nemůžu.A proč se vůbec tak stalo ? Byla to moje chyba nebo byl už načatej??
Pardon za češtinu-píšu na mobilu
Pardon za češtinu-píšu na mobilu
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
No, to nebyl dobrej nápad
Ale mě se to taky v dobách dávných, kdy jsem si s tím hrál, taky stalo... Myslím, že to složíš zase zpět. Nasadíš ho na šroubovici (bacha, nesmíš se snažit ho našroubovávat ručmo, nebo strhneš vodící výstupek), otočíš klíčkem a kužel si to natáhne zpět. Před vypnutím klíčku to vrať zpět do sání, nebo vypoj konektor.
Re: Rover 214 Si 1995 Zelený
Jo tak tady jsem udělal chybu
Achjoo
Díky za rychlou odpověď
až to najdu kdesi v motoru dám to dohromady a vyzkouším to
Jinak mi !&@#! přestal startovat za tepla !
takže půjde do opravy...




