Doporučíte tento kúsok?
Doporučíte tento kúsok?
Zdravím páni.
Zaujal ma tento inzerát na Rover 75 2.5 V6.
http://auto.bazos.sk/inzerat/60667980/R ... A-CENA.php
http://auto.bazar.sk/18572534-predam
Čo myslíte, môže byť interiér pri 190 tisíc km v takomto stave?
Prípadne dá sa to nejako vyčistiť?
Na čo si mám dať pri obhliadke ešte pozor?
Je udávaný rok výroby 2002 prípadne 2003, ale podľa VIN mi to vypisuje rok 2000.
Viete to niekto zhodnotiť?
Díky za každú radu.
HeFab
Zaujal ma tento inzerát na Rover 75 2.5 V6.
http://auto.bazos.sk/inzerat/60667980/R ... A-CENA.php
http://auto.bazar.sk/18572534-predam
Čo myslíte, môže byť interiér pri 190 tisíc km v takomto stave?
Prípadne dá sa to nejako vyčistiť?
Na čo si mám dať pri obhliadke ešte pozor?
Je udávaný rok výroby 2002 prípadne 2003, ale podľa VIN mi to vypisuje rok 2000.
Viete to niekto zhodnotiť?
Díky za každú radu.
HeFab
Re: Doporučíte tento kúsok?
Vítej
Přesně k takové situaci mám již tradičně univerzální odpověď - nikdy nekupuj Rover 75 na Slovensku
Proč? Protože už jsme tu měli několik "plivačů" na tenhle typ auta a bohužel to vždy byli kluci ze Slovenska. Z toho usuzuji, že bohužel na Slovensku jsou tato auta často ve špatném stavu, možná i z důvodu hůře dostupných kvalitních servisů.
Jinak konkrétně k tomuto kusu... jednak prodejce kecá, protože to auto má do plné výbavy hóóóódně daleko. Druhak - letmo to je uvnitř fakt hodně vybydlené, včetně odlepeného čalounění. Volant vypadá spíš na to, že to má odkroucené trojnásobek kilometrů a nebo v tom jezdil někdo s enormním vyměšováním agresivního potu - volant byl původně béžový.
Pak, tento motor vyžaduje velice pozornou péči a údržbu uživatele. Vykazuje mírnou spotřebu oleje a u starších kusů takovou, že pokud uživatel hladinu nehlídá, tak úplně v pohodě jezdí s nedostatkem oleje, což motor zabíjí. Pak klasický problém, bývá nefunkční ventilátor sahary a když to opět uživatel neřeší, respektive servis to neodhalí, tak se snadno motor přehřeje a foukne těsnění. Prostě s tímhle motorem jedině prověřené auto opravdu od někoho, kdo se o něj staral a nebo raději kouknout za hranicemi.
Že je to auto levné na pořízení neznamená, že bude levné na provoz. Není to Vochcávka ani Fóbie, takže díly i ty spotřební, něco stojí, auto je napěchované elektronikou, která po letech taky může vykazovat problémy třeba z důvodu toho, že uživatel neřešil ucpané odtoky a voda pak tekla do míst, kam neměla (typicky oxidace v jednotce motoru a světel).... atd.
Prostě a jednoduše, nekupovat! A jestli chceš takové auto, tak se koukni někde víc na západ (i nám bych se vyhnul a Polsku též )...
Přesně k takové situaci mám již tradičně univerzální odpověď - nikdy nekupuj Rover 75 na Slovensku
Proč? Protože už jsme tu měli několik "plivačů" na tenhle typ auta a bohužel to vždy byli kluci ze Slovenska. Z toho usuzuji, že bohužel na Slovensku jsou tato auta často ve špatném stavu, možná i z důvodu hůře dostupných kvalitních servisů.
Jinak konkrétně k tomuto kusu... jednak prodejce kecá, protože to auto má do plné výbavy hóóóódně daleko. Druhak - letmo to je uvnitř fakt hodně vybydlené, včetně odlepeného čalounění. Volant vypadá spíš na to, že to má odkroucené trojnásobek kilometrů a nebo v tom jezdil někdo s enormním vyměšováním agresivního potu - volant byl původně béžový.
Pak, tento motor vyžaduje velice pozornou péči a údržbu uživatele. Vykazuje mírnou spotřebu oleje a u starších kusů takovou, že pokud uživatel hladinu nehlídá, tak úplně v pohodě jezdí s nedostatkem oleje, což motor zabíjí. Pak klasický problém, bývá nefunkční ventilátor sahary a když to opět uživatel neřeší, respektive servis to neodhalí, tak se snadno motor přehřeje a foukne těsnění. Prostě s tímhle motorem jedině prověřené auto opravdu od někoho, kdo se o něj staral a nebo raději kouknout za hranicemi.
Že je to auto levné na pořízení neznamená, že bude levné na provoz. Není to Vochcávka ani Fóbie, takže díly i ty spotřební, něco stojí, auto je napěchované elektronikou, která po letech taky může vykazovat problémy třeba z důvodu toho, že uživatel neřešil ucpané odtoky a voda pak tekla do míst, kam neměla (typicky oxidace v jednotce motoru a světel).... atd.
Prostě a jednoduše, nekupovat! A jestli chceš takové auto, tak se koukni někde víc na západ (i nám bych se vyhnul a Polsku též )...
Re: Doporučíte tento kúsok?
Tak nevím jaké vyměšování měl předchozí majitel , ale volant je jen potažený potahem zjevně jiné barvy. V částech napojující na tyč řízení je to celkem vidět. Ale jinak ano 75ky z SK byly vždy tak trochu rizikové.
Re: Doporučíte tento kúsok?
Čéče fakt.... no každopádně ten potah vypadá nechutně
Re: Doporučíte tento kúsok?
Páni, ďakujem za vaše postrehy a rady.
Ten poťah na volante asi nie je originál
Interiér by som vedel vyčistiť, nejaké skúsenosti s tým mám. Viac ma zaujíma motor, v akom je stave. S nákladami na prevádzku počítam a servisovať si to plánujem sám.
A ten rok výroby sa nejako podľa vzhľadu exteriéru/interiéru dá zistiť? Ak je to staršie ako 2002 tak asi strácam záujem
Ten poťah na volante asi nie je originál
Interiér by som vedel vyčistiť, nejaké skúsenosti s tým mám. Viac ma zaujíma motor, v akom je stave. S nákladami na prevádzku počítam a servisovať si to plánujem sám.
A ten rok výroby sa nejako podľa vzhľadu exteriéru/interiéru dá zistiť? Ak je to staršie ako 2002 tak asi strácam záujem
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Doporučíte tento kúsok?
No ale ten potah je tam nasity nevypada to ze to neni origo podle švu rekl bych ze je tak ošmatlany fuj
Re: Doporučíte tento kúsok?
Ano, bude to z prvních let výroby ještě v Cowley. Tedy má dýhový kryt airbagu a kolem šaltrpáky. Tedy někdy kolem roku 2000.
Interiér vyčistit nějak půjde, ale to nevyřeší to, že odpadávají potahy čalounění dveří a sedačky jsou jakési vysezené.
Motor jako co ti k němu asi tak říct, když u něj nestojíme .... když se člověk stará, tak najede klidně ještě dvojnásobek. Můj měl 350 tis. km, když z něj vyletěla ojnice .... nesmí klepat (někdy klepkají za studena kladky na rozvodech), nesmí tlakovat trubky a v expanzce nesmí být kapučíno. Specifické je i sání s proměnnou délkou, kde bývají kikslé serva a zatuhlé klapky. To se dá na místě ověřit diagnostikou. Serva se opravit dají, ale jak jsou zatuhlé, nebo rozpadlé klapky, tak je to na nové sání, což není levné.
Ten potah bude došívaný, protože nelícuje s airbagem...
Interiér vyčistit nějak půjde, ale to nevyřeší to, že odpadávají potahy čalounění dveří a sedačky jsou jakési vysezené.
Motor jako co ti k němu asi tak říct, když u něj nestojíme .... když se člověk stará, tak najede klidně ještě dvojnásobek. Můj měl 350 tis. km, když z něj vyletěla ojnice .... nesmí klepat (někdy klepkají za studena kladky na rozvodech), nesmí tlakovat trubky a v expanzce nesmí být kapučíno. Specifické je i sání s proměnnou délkou, kde bývají kikslé serva a zatuhlé klapky. To se dá na místě ověřit diagnostikou. Serva se opravit dají, ale jak jsou zatuhlé, nebo rozpadlé klapky, tak je to na nové sání, což není levné.
Ten potah bude došívaný, protože nelícuje s airbagem...
Re: Doporučíte tento kúsok?
Zdravim.
Podle lemu na operce to jeste neni osekana verze v ramci Project Drive z let 2002 a novejsi, ale nechapu, proc kolega hovori o kusu z vyroby v Cowley...
Jinak dle fotek pekne auto, ale jak bylo receno "clovek u toho a u motoru nestoji", takze tezko soudit.
1 600 euro, pekna cena, ale s jistym rizikem tu je moznost dalsi nutnosti investice 3-nasobku prodejni ceny do lepsiho stavu...to chce zvazit + onen motor- co je vyse psano, je naprosto vystizne....
Jeste se podivejte sem na typicke poruchy:
viewtopic.php?f=44&t=8415
Podle lemu na operce to jeste neni osekana verze v ramci Project Drive z let 2002 a novejsi, ale nechapu, proc kolega hovori o kusu z vyroby v Cowley...
Jinak dle fotek pekne auto, ale jak bylo receno "clovek u toho a u motoru nestoji", takze tezko soudit.
1 600 euro, pekna cena, ale s jistym rizikem tu je moznost dalsi nutnosti investice 3-nasobku prodejni ceny do lepsiho stavu...to chce zvazit + onen motor- co je vyse psano, je naprosto vystizne....
Jeste se podivejte sem na typicke poruchy:
viewtopic.php?f=44&t=8415
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Doporučíte tento kúsok?
Dobře, ať nehádáme... dej sem prosím tě VINko... jestli ho máš.
Re: Doporučíte tento kúsok?
Jojo.
A obecne- na roku vyroby a najetych kilometrech moc nezalezi- vse je jen na tom, jak je vozidlo provozovano, udrzovano a kde parkuje.
P.S: taky bych se priklanel k nakupu nekde jinde, nez v SK/CZ...ale i tam to muze byt loterie....
A obecne- na roku vyroby a najetych kilometrech moc nezalezi- vse je jen na tom, jak je vozidlo provozovano, udrzovano a kde parkuje.
P.S: taky bych se priklanel k nakupu nekde jinde, nez v SK/CZ...ale i tam to muze byt loterie....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Doporučíte tento kúsok?
Pánové,plná výbava je viz.foto http://www.bazar.sk/foto/predam/18572534/#5 jinak lišta pod klimatizací Ti taky poví hodně --tahle lišta s jedním knoflíkem má na vesmír dalek od plné výbavy,musí tam být pět knoflíků a sedadla v manuálu?Požádej prodejce jestli se v těhto vozech vyzná.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučíte tento kúsok?
Vše podstatné už asi zaznělo, tak jen doplním -- už podle víka kufru to není výroba 2003, protože od MY2003 (tedy výroba cca od 9/2002) už nebyl znak na zadní kapotě velký oddělený od chromové lišty s osvětlením RZ, ale byl menší v jednom kuse s lištou. I kdyby ale bylo vyrobeno 2000-2002, mohlo to být auto, které dlouho stálo někde ve skladu a první registrace klidně mohla být až 2003. A jak bylo řečeno, v případě těchto aut už není podstatný rok, dva sem nebo tam, ale technický stav.
Potah na volantu je skutečně "Ecklhaft" ... originál to není ani náhodou, je to něco ve stylu potahů Maria Cavallo, ale tento je tam už asi tak milion kilometrů.
Potah na volantu je skutečně "Ecklhaft" ... originál to není ani náhodou, je to něco ve stylu potahů Maria Cavallo, ale tento je tam už asi tak milion kilometrů.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučíte tento kúsok?
Jinak jak na to koukám, tak mi to auto zas taková tragedie nepřipadá. Karoserie zdá se poměrně slušná (jako že těch škrábanců není zas tak moc), pod tím potahem se může vyklubat netknutý volant, interiér se vyčistí, motor kdyžtak vymění, kdyby bylo nejhůř No jak psal Pítrs, chce to zvážit. Bez investic to nebude. A že tam není výbava? Není, ale co tam není, to se nevysype.
V podstatě do plné výbavy podle mě chybí el. ovládané sedačky, jejich vyhřívání a kožené čalounění, dále tempomat, zadní el. roletka, přední mlhovky, střešní okno, dešťový senzor, High-Line navigace a automatická převodovka. Jo a krytka tažného oka v předním nárazníku, za tu byl největší příplatek
V podstatě do plné výbavy podle mě chybí el. ovládané sedačky, jejich vyhřívání a kožené čalounění, dále tempomat, zadní el. roletka, přední mlhovky, střešní okno, dešťový senzor, High-Line navigace a automatická převodovka. Jo a krytka tažného oka v předním nárazníku, za tu byl největší příplatek
Re: Doporučíte tento kúsok?
Páni, vidím, že sa to tu nejak rozbehlo
Díky za všetky rady a doporučenia.
Prikladám VIN: SARRJSLLSYM145597
Ináč doteraz som sedem rokov jazdil Omegou.
Díky za všetky rady a doporučenia.
Prikladám VIN: SARRJSLLSYM145597
Ináč doteraz som sedem rokov jazdil Omegou.
Re: Doporučíte tento kúsok?
Tak jak jsem říkal, je to ještě kousek z Cowley.... v databázi aut vyrobených v Longbridge tenhle kousek ještě není. I podle VINu to tak je a je to modelový rok 2000. Takže vyrobený těsně před přesunem výroby do Longbridge.... a vybavení Club & Club SE (“Comfort” TL4)