Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Zdravím. MG TF. Někam mi mizí voda, cca po 50km tak 0,2 L. V oleji určitě není, je nové elastomerní těsnění pod hlavou. To však není všechno. Po důkladném prohřátí jízdou, začne růst nebezpečně teplota vody při volnoběhu, nebo stání v koloně. Poprvé se to dá ustát zvýšením otáček, případně zapnutím topení a klimatizace. Pak, pokud se stále stojí dojde k až k vyfouknutí víčkem expanzní nádoby. Odvzdušňováno bylo mnohokrát, za jízdy se teploty vody a oleje pohybují v normálu v závislosti na zátěži motoru.
Bylo důkladně testováno za ochotné pomoci Karla KDB a jeho SW.
Nemáte někdo nějaké rady nebo nápady ??? Dík.
Bylo důkladně testováno za ochotné pomoci Karla KDB a jeho SW.
Nemáte někdo nějaké rady nebo nápady ??? Dík.
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Ahoj, kup nové víčko a důkladně to odvzdušni - jak jsme o tom mluvili. Bez toho to nemá smysl, jenom riskuješ znovu poškození těsnění.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
JJ. Víčko už mám. Odvzdušněno, odvezeno k mechanikovi na přetěsnění sání a prohlídku všech hadic. Dík za pomoc.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Co vsechno bylo delano ktere hadice byly odpojeny? Byl olej ve vode?
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Co vše bylo odpojeno při výměně tesnění nevím přesně. Dělal to mechanik v dílně. Mel jen odkloněné sání, vyndaný výfuk a motor spuštěný trochu níž. Vyměnil rozvody, vodní pumpu a těsnění pod hlavou. Historii před tím neznám, dovezl jsem to s vodou v oleji. Olej ve vodě není. Zítra snad budu vědět více.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Zeptat se zda mel odpojene obe hadice co jdou pod autem do predu a pak zda se vraci voda tenkou hadici co je na cani do vyrovnavaci nadrzky ,pokud je vse OK tak jsou propadle vlozky a voda jde do vyfuku a to je na vymenu motoru
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
No to mně pěkně strašíš. Vložky byli změřeny ,hlava taky. Ten návrat vody ze sání do expanze se bude kontrolovat.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
poslal jsem SZ
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Ta vratka ze sání pravděpodobně není průchozí .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Vratka je průchozí, dnes ověřeno. Více nestihl. Musím čekat.
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Tak dnes muj mechanik vyndal termostat. Ta část která má být za studena otevřená, je zavřená. Termostat je KO. Tak mam objednaný nový a zase čekám.
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Při objednání pozor na verze - v zásadě jsou tři :
(překlad přes překladač )
News 2007 na Lotus Elise forum http://forums.seloc.org/
PRT Barvy:
- Krém je 88 ° s tvrdou pružinou [Navrženo pro dieselové a V8 aplikací]
- Černá je 82 ° s tvrdými pružina (vhodné pro V8 a používá se jako provizorium s K4 motory)
- Šedá je 82 ° s lehkou pružinou
Tak snad série N má Landrover MLS těsnění, olej na lištu a šedou termostat.
Pro ty, kteří se PRT namontována PEL500110 £ 8,75 šedá PRT z Rimmer bří (může být)
Měl by mít tedy ěedou barvu.Černý vykazoval větší kolísání teploty.
(překlad přes překladač )
News 2007 na Lotus Elise forum http://forums.seloc.org/
PRT Barvy:
- Krém je 88 ° s tvrdou pružinou [Navrženo pro dieselové a V8 aplikací]
- Černá je 82 ° s tvrdými pružina (vhodné pro V8 a používá se jako provizorium s K4 motory)
- Šedá je 82 ° s lehkou pružinou
Tak snad série N má Landrover MLS těsnění, olej na lištu a šedou termostat.
Pro ty, kteří se PRT namontována PEL500110 £ 8,75 šedá PRT z Rimmer bří (může být)
Měl by mít tedy ěedou barvu.Černý vykazoval větší kolísání teploty.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Momentálně v těch PRT termostatech je slušný brajgl tuším ten šedý do Fka je asi správný, no a jinak v tom mají hokej i prodejci
Mám ještě původní PEM101020 a vykazuje výrazně stabilnější prostředí ve srovnání s teplejším s měkkou pružinou a taky je na nižší teplotu, což se mi líbí mnohem víc.....
Žádné provizorium, tenhle mi parádně sedí.KDB píše:(překlad přes překladač )
News 2007 na Lotus Elise forum http://forums.seloc.org/
PRT Barvy:
- Černá je 82 ° s tvrdými pružina (vhodné pro V8 a používá se jako provizorium s K4 motory)
Černý vykazoval větší kolísání teploty.
Mám ještě původní PEM101020 a vykazuje výrazně stabilnější prostředí ve srovnání s teplejším s měkkou pružinou a taky je na nižší teplotu, což se mi líbí mnohem víc.....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- GeneHawkins
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát úno 05, 2016 22:13
Re: Trápení s vodou a přehříváním na volnoběh
Dělalo mi to něco podobnýho, při jízdě v koloně nebo s nízkýma otáčkama motoru lezla teplota nahoru navíc to špatně topilo, po protočení motoru teplota klesla , bylo to způsobeno rozpadlejma lopatkama na vodní pumpě- při nízkejch otáčkách byl nedostatečnej průtok.
Jinak větrák na chladiči spíná a je chladič v dobrém stavu- nejsou vyrezlé voštiny nebo není přicpanej či děravej?
Jinak větrák na chladiči spíná a je chladič v dobrém stavu- nejsou vyrezlé voštiny nebo není přicpanej či děravej?