MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Zdar, a ty se mi divíš, že s nima furt něco řeším .
Motorky jsou problém... Nedávno jsem koupil z číny náhradní motorky, původně určený jako náhrada do centrálu víc značek. Rozměrově stejný, jen delší osička. Nevydržely 800 kiláků dovolenou... Oba mají teď odběr skoro 2A a tím mi spálily právě tu cestičku... Rozebral jsem starý motorky, vyčistil kontakty, vybral ty nejlepší uhlíky, ze dvou složil jeden a zatím drží... A všechno ten boční, balance. Power jezdí bez problémů...
Jinak už jsem musel řešit nejen mikrospínač, kterej měl v háji kontakty vevnitř, ale i relátko, který odpadlo až když se do něj kleplo...
Tohle asi bude trvalej boj...
Motorky jsou problém... Nedávno jsem koupil z číny náhradní motorky, původně určený jako náhrada do centrálu víc značek. Rozměrově stejný, jen delší osička. Nevydržely 800 kiláků dovolenou... Oba mají teď odběr skoro 2A a tím mi spálily právě tu cestičku... Rozebral jsem starý motorky, vyčistil kontakty, vybral ty nejlepší uhlíky, ze dvou složil jeden a zatím drží... A všechno ten boční, balance. Power jezdí bez problémů...
Jinak už jsem musel řešit nejen mikrospínač, kterej měl v háji kontakty vevnitř, ale i relátko, který odpadlo až když se do něj kleplo...
Tohle asi bude trvalej boj...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Proč neobjednáš radši nový celý VISy stojej 80 liber za kus, za ten čas strávenej nad nima už by se ti vrátil
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Třeba je baví se s tím hrát, může to být zvláštní záliba, ale zcela pochopitelná.
DMGRs chtějí 60 liber za kus (samozřejmě nový)
DMGRs chtějí 60 liber za kus (samozřejmě nový)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jj, z principu je mi proti srsti dát za to 2500,-, když uvnitř jsou součástky za 200,- Když vyměním motorek, tak nevidím důvod, proč by s tím měl být dál problém. Samozřejmě, pokud by šlusl i nový motorek, tak je problém asi někde jinde a člověk by pak brečel desetinásobně víc, kdyby mu kvůli té jiné příčině šlusl nový VIS.
A pak má Pítrs pravdu, protože já si dlouhodobě libuji v úchylce opravovat za pár kaček zařízení, která jinak lidi kvůli banalitě vyhazují. Naposledy oprava pračky, která by šla jinak do šrotu - oprava v hodnotě cca 150 Kč a to jen díky tomu, že se nebojím rozdělat to, co by ani opravář nerozdělával
Běžně vyhazujete úsporné žárovky, přitom stačí propájet elektroniku a žárovka jede dál, atd. atd....
V práci každý den opravuji nehmatatelné abstraktní věci až mi z toho hrabe... a tak jsem šťastný jak blecha, když se mi doma sem tam podaří opravit i něco, co držím a cítím v ruce
A pak má Pítrs pravdu, protože já si dlouhodobě libuji v úchylce opravovat za pár kaček zařízení, která jinak lidi kvůli banalitě vyhazují. Naposledy oprava pračky, která by šla jinak do šrotu - oprava v hodnotě cca 150 Kč a to jen díky tomu, že se nebojím rozdělat to, co by ani opravář nerozdělával
Běžně vyhazujete úsporné žárovky, přitom stačí propájet elektroniku a žárovka jede dál, atd. atd....
V práci každý den opravuji nehmatatelné abstraktní věci až mi z toho hrabe... a tak jsem šťastný jak blecha, když se mi doma sem tam podaří opravit i něco, co držím a cítím v ruce
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak to si Trundo vystih přesně... To je i můj připad.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak na to, bohužel, v mém životě místo(čas) neni
Čas je proti nám
Čas je proti nám
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jenže čas jsou peníze a v tomto případě to není zas tak složitá matematika
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dnes proběhla u Mirdy další a v podstatě poslední možná akce v honbě za vyřešením dva roky se táhnoucí kauzy s nepříjemnými vibracemi od motoru.
Na programu bylo ověření vlivu poslední větší rotační hmoty na klice - řemenice. Řemenici jsme vymontovali pryč a rozvodové kolečko přitáhli přes podložku. Zkusili nastartovat a ověřit, co motor bez téhle hmoty. Jasan, byl takový neklidnější a ve volnoběhu byly otáčky hodně kolísavé - prostě citelně chybějící setrvačná hmota. Jenže při 3000 otáčkách vibrace naprosto stejné žádná změna. Takže vše zpátky.
Z žalu už mi zbývala poslední věc, která v okolí motoru nebyla v originálním stavu - dolní rameno/silentblok motoru. To totiž už od kohosi mělo silentblok vylitý polyuretanem. Tak jsme ho prohodili za rameno s originálním silentblokem. No samozřejmě, že vibrace v otáčkách při stojícím autě se nijak nezměnily, ale to jsem ani nečekal, protože už kdysi jsem zkoušel rameno na stojícím autě odpojit a nijak se to v interiéru neprojevilo. Ale oukej, jasné, rameno plní svou roli v záběru motoru, kdy vibrace do kabiny vnímám nejvíc. Chápejte že tak, že když jsem se jakkoli přiblížil 3000 otáčkám, tak jsem byl okamžitě nucený se dostat mimo tyto otáčky. Supr, že to vycházelo na cca 90 km/h na pětku Takže to chtělo projet. Ale na to byl čas, protože....
Jak jsem psal, zdechl mi motorek ve Balance VIS servu. Mirda měl naštěstí hromádku nějakého šrotu, kde jsem vyštrachal motorek, který na nabíječce frčel bez zaváhání. Tož jsem ho pořádně propláchnul čističem a šupl ho do serva. Na diagnostice fungovalo tak, jak mělo
Pro J0hnyho ......... Rozebrání, propájení, vyčištění, výměna vadného komponentu - čas: cca 1h ... materiál, v podstatě případně jen motorek - cca 150,- ..... VERSUS ..... slovy dvaapůůůůůltisíííce korun českých.
No a tak když bylo vše urobeno, tak jsem dal Mirdovi pá a vyrazil na cestu z Holomóca dom. Ale po půl kilometru jsem měl chuť se otočit a vrátit se k Mirdovi. Bo jsem měl chuť si veřejně a obzvláště před ním, na fac kovat Protože, světe div se, ten origo silentblok způsobil, že vibrace při jízdě už prostě tak hnusně nevnímám .... jsou fuč... a normálně, radostně si jedu 90 a sic pod kapotou motor drnčí, tak uvnitř celkem pohoda. Akcelerace i díky funkčním VISům parádička Konečně jsem si jízdu doslova užíval Jelo to a žádné blbé pocity u toho Ooooooo.... Jako motor ty vibrace pořád má a rozhodně není fajn, že má takový neduh, ale díky originálnímu silentu už to aspoň nevnímám uvnitř při záběru motoru.
Jdu spát a na dobrou noc tedy jedno foto
Na programu bylo ověření vlivu poslední větší rotační hmoty na klice - řemenice. Řemenici jsme vymontovali pryč a rozvodové kolečko přitáhli přes podložku. Zkusili nastartovat a ověřit, co motor bez téhle hmoty. Jasan, byl takový neklidnější a ve volnoběhu byly otáčky hodně kolísavé - prostě citelně chybějící setrvačná hmota. Jenže při 3000 otáčkách vibrace naprosto stejné žádná změna. Takže vše zpátky.
Z žalu už mi zbývala poslední věc, která v okolí motoru nebyla v originálním stavu - dolní rameno/silentblok motoru. To totiž už od kohosi mělo silentblok vylitý polyuretanem. Tak jsme ho prohodili za rameno s originálním silentblokem. No samozřejmě, že vibrace v otáčkách při stojícím autě se nijak nezměnily, ale to jsem ani nečekal, protože už kdysi jsem zkoušel rameno na stojícím autě odpojit a nijak se to v interiéru neprojevilo. Ale oukej, jasné, rameno plní svou roli v záběru motoru, kdy vibrace do kabiny vnímám nejvíc. Chápejte že tak, že když jsem se jakkoli přiblížil 3000 otáčkám, tak jsem byl okamžitě nucený se dostat mimo tyto otáčky. Supr, že to vycházelo na cca 90 km/h na pětku Takže to chtělo projet. Ale na to byl čas, protože....
Jak jsem psal, zdechl mi motorek ve Balance VIS servu. Mirda měl naštěstí hromádku nějakého šrotu, kde jsem vyštrachal motorek, který na nabíječce frčel bez zaváhání. Tož jsem ho pořádně propláchnul čističem a šupl ho do serva. Na diagnostice fungovalo tak, jak mělo
Pro J0hnyho ......... Rozebrání, propájení, vyčištění, výměna vadného komponentu - čas: cca 1h ... materiál, v podstatě případně jen motorek - cca 150,- ..... VERSUS ..... slovy dvaapůůůůůltisíííce korun českých.
No a tak když bylo vše urobeno, tak jsem dal Mirdovi pá a vyrazil na cestu z Holomóca dom. Ale po půl kilometru jsem měl chuť se otočit a vrátit se k Mirdovi. Bo jsem měl chuť si veřejně a obzvláště před ním, na fac kovat Protože, světe div se, ten origo silentblok způsobil, že vibrace při jízdě už prostě tak hnusně nevnímám .... jsou fuč... a normálně, radostně si jedu 90 a sic pod kapotou motor drnčí, tak uvnitř celkem pohoda. Akcelerace i díky funkčním VISům parádička Konečně jsem si jízdu doslova užíval Jelo to a žádné blbé pocity u toho Ooooooo.... Jako motor ty vibrace pořád má a rozhodně není fajn, že má takový neduh, ale díky originálnímu silentu už to aspoň nevnímám uvnitř při záběru motoru.
Jdu spát a na dobrou noc tedy jedno foto
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tož připraveno na zimu....
Sehnal jsem nejeté uskladněné Pirelly Sotozero Winter z roku 2011 Tak v týdnu jsem je nechal dát na moje origo 17" a včera je obul na ZT. Dnes jsem je byl trošku zajet a v první zatáčce jsem myslel, že poletím ven. Nějak jsem zvyklý na ty UHP Micheliny a toto! Jasan, než se z toho sjede ta vrchní slizká vrstva, ale aj tak si holt budeme muset zvyknout na to, že zatáčky nejde tak surově řezat. Sice místo 92 to jsou 98, ale ten vzorek je prostě žvejkačka.
Zároveň jsem letmo očistil a prohlédl brzdy. Prolil jsem jakousi srajdou od DenBravenu dutiny prahů a dutinu za předním podběhem. A pak jsem to chlejstnul kde mě napadlo
No a na závěr, v týdnu jsem vyzvednul nalakovanou lištu a dneska ji navoskoval a lupnul zpět na auto
Sehnal jsem nejeté uskladněné Pirelly Sotozero Winter z roku 2011 Tak v týdnu jsem je nechal dát na moje origo 17" a včera je obul na ZT. Dnes jsem je byl trošku zajet a v první zatáčce jsem myslel, že poletím ven. Nějak jsem zvyklý na ty UHP Micheliny a toto! Jasan, než se z toho sjede ta vrchní slizká vrstva, ale aj tak si holt budeme muset zvyknout na to, že zatáčky nejde tak surově řezat. Sice místo 92 to jsou 98, ale ten vzorek je prostě žvejkačka.
Zároveň jsem letmo očistil a prohlédl brzdy. Prolil jsem jakousi srajdou od DenBravenu dutiny prahů a dutinu za předním podběhem. A pak jsem to chlejstnul kde mě napadlo
No a na závěr, v týdnu jsem vyzvednul nalakovanou lištu a dneska ji navoskoval a lupnul zpět na auto
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Online hlásím, že jsem se konečně dokopal zajet na geometrii. Zadní sbíhavost byla celkem mimo toleranci a předek se taky ladí. Ale nic zásadniho snad nebude
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
cca 371.000 km
Nastavení geometrie hotovo. Vzadu sbíhavost těsně mimo toleranci ve smyslu mimo osu. Vpředu byla celkem brutální celková sbíhavost 38', takže bych si měl nafackovat, že jsem to neřešil dřív, bo pak se nemám co divit, že mi letní pneu vpředu pěkně rychle zmizelo
Nastavení geometrie hotovo. Vzadu sbíhavost těsně mimo toleranci ve smyslu mimo osu. Vpředu byla celkem brutální celková sbíhavost 38', takže bych si měl nafackovat, že jsem to neřešil dřív, bo pak se nemám co divit, že mi letní pneu vpředu pěkně rychle zmizelo
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak jsem se vrátil od souseda z takové rychloakce - opět flexou probrousit vrchní trubky od svodů a provařit k vnitřním. Pro jistotu jsme to udělali i na té přední, kterou už jsme jednou takto vařili, ale teď zas ještě o kousek dál. Na té zadní jsem to s Mirdou vařil ve vstupu do trubky a to bylo na nic. Teď je to cca v prostřed délky a je to zas radost poslouchat Ani náznak drnčení
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak včera se přihodil takový velikonoční pech Přervalo se přední lanko ruční brzdy #5
Kdyby to bylo lanko ke kolu, tak se to dá nějak zbastlit aspoň tak, aby fungovala jedna strana, ale tohle je fakt hloupý.
Kelloši to nemají a eshopy by mi to dodaly ve čtvrtek. Lenham to nemá a nikdy to prý neřešil. Mirda to samé... ale s tím jsme se nakonec domluvili, že mi to objedná a ve středu zajedu do Olmiku na výměnu.
Jako bez ručky s takovým těžkým autem nechat ženu vozit tři děti.... nic moc
Typuji, že dlouhodobě byly špatně seřízený pakny tak, že bylo jedno lanko výrazně delší a kompenzátor, který je napojený na toto jedno lanko, byl hodně natočení a tím se konec lanka v kompenzátoru skřípal.
Zde je velká diskuze kolem kompenzátoru http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=88200
A zde je nějaké vylepšené řešení a návod, jak se k tomu dostat. No já bych byl raději, kdybych se k tomu zapojení dostal zdola.... http://www.75ztcommunity.co.uk/modifed- ... t4473.html
Kdyby to bylo lanko ke kolu, tak se to dá nějak zbastlit aspoň tak, aby fungovala jedna strana, ale tohle je fakt hloupý.
Kelloši to nemají a eshopy by mi to dodaly ve čtvrtek. Lenham to nemá a nikdy to prý neřešil. Mirda to samé... ale s tím jsme se nakonec domluvili, že mi to objedná a ve středu zajedu do Olmiku na výměnu.
Jako bez ručky s takovým těžkým autem nechat ženu vozit tři děti.... nic moc
Typuji, že dlouhodobě byly špatně seřízený pakny tak, že bylo jedno lanko výrazně delší a kompenzátor, který je napojený na toto jedno lanko, byl hodně natočení a tím se konec lanka v kompenzátoru skřípal.
Zde je velká diskuze kolem kompenzátoru http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=88200
A zde je nějaké vylepšené řešení a návod, jak se k tomu dostat. No já bych byl raději, kdybych se k tomu zapojení dostal zdola.... http://www.75ztcommunity.co.uk/modifed- ... t4473.html
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dnes jsem konečně přezul na letní
Provedl jsem dočištění letních kol, napajcování jakýmsi voskem na kola, ošetření gum. Bohužel zadní Michelin Pilot Sport jsou už na odpis, takže se budu muset poohlídnout po dvojici pneumatik.
Zároveň jsem udělal očistu kotoučů a brzdičů. Zadní pravý třmen a kotouč byl po zimě škaredě ohnilý, protože se mi v něm loni sekl píst a třmen se pěkně vypekl. Takže jsem to opígloval ocelákem, šmirglem, napatlal odrezovačem a naimpregnoval. Minimálně to není tak hnusně olezlé a snad to tak vydrží na mezinárodní sraz v Brně. Do té doby mám v plánu trošku rozleštit po zimě šíleně podřený lak. Mám od kamoše modrou pastu, ale musím koupit ještě žlutou. Mám půjčenou excentrickou obouruční leštičku a rotační. Musím ale koupit molitanové nástavce. Snad to nezprasím
Jo a při péčí o brzdiče jsem nakouknul za podběhy a ojojoj - zadní odtoky z šíbru nebyly ušmiknuté. Na jedné straně byl celkem fest ucpaný, ale na druhé straně byl v poho průchozí. Ucvakl jsem zůžení a budu mít klidnější spaní Přední byly ucvaklý.
Provedl jsem dočištění letních kol, napajcování jakýmsi voskem na kola, ošetření gum. Bohužel zadní Michelin Pilot Sport jsou už na odpis, takže se budu muset poohlídnout po dvojici pneumatik.
Zároveň jsem udělal očistu kotoučů a brzdičů. Zadní pravý třmen a kotouč byl po zimě škaredě ohnilý, protože se mi v něm loni sekl píst a třmen se pěkně vypekl. Takže jsem to opígloval ocelákem, šmirglem, napatlal odrezovačem a naimpregnoval. Minimálně to není tak hnusně olezlé a snad to tak vydrží na mezinárodní sraz v Brně. Do té doby mám v plánu trošku rozleštit po zimě šíleně podřený lak. Mám od kamoše modrou pastu, ale musím koupit ještě žlutou. Mám půjčenou excentrickou obouruční leštičku a rotační. Musím ale koupit molitanové nástavce. Snad to nezprasím
Jo a při péčí o brzdiče jsem nakouknul za podběhy a ojojoj - zadní odtoky z šíbru nebyly ušmiknuté. Na jedné straně byl celkem fest ucpaný, ale na druhé straně byl v poho průchozí. Ucvakl jsem zůžení a budu mít klidnější spaní Přední byly ucvaklý.