Kolísání teploty i po výměně termostatu
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Fakt? .... tak co jsem to tedy plival za značku...?
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Fakt!
Omlouvám se velice, ale bylo to cosi jiného, co bylo zlého a škaredého a Vernet byl bez hlášených problémů
Omlouvám se velice, ale bylo to cosi jiného, co bylo zlého a škaredého a Vernet byl bez hlášených problémů
- GeneHawkins
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát úno 05, 2016 22:13
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Aspoň vidíte, jak jsem z toho auta už totálně v zadeli .... celkem se divím, že to ještě psychicky dávám. Je to období, kdy se Dědulovi tam nahoře musí škytat, protože na něj moc myslím a už moc chápu jeho cholerické výlevy z doby, kdy si pořídil takto "vykuněné" ZRo on. ...... Dědulo, zdravím Tě a říkám, že jsi měl ve všem pravdu!
Řeknu jen to, že to auto je v přesně takovém stavu, kdy kdyby to koupil nějaký obyčejný smrtelník, tak by tu po týdnu začal chrlit zvratky o tom, jak Rover/MG je s*ačka. Přitom to auto za nic nemůže, jen předchozí majitele by patřilo vyliskat. Zatím vím jen o jediné věci, která se zdá být netknutá nenechavcem a to je převodovka. Ale to říkám jen proto, že to je už v podstatě jediná věc, kterou jsem ještě nemusel řešit a tedy nevím, co je v ní schované. Jinak na co si vzpomenete, tak to je na tom autě nějak zprasené. Jestli to auto nehodím ze srázu, vydržím ta muka a dostanu ho do původního stavu, tak ze mě bude světec
Proč jsem to koupil? Kdo nechce dostat do držky, tak ať se raději ani neptá
Řeknu jen to, že to auto je v přesně takovém stavu, kdy kdyby to koupil nějaký obyčejný smrtelník, tak by tu po týdnu začal chrlit zvratky o tom, jak Rover/MG je s*ačka. Přitom to auto za nic nemůže, jen předchozí majitele by patřilo vyliskat. Zatím vím jen o jediné věci, která se zdá být netknutá nenechavcem a to je převodovka. Ale to říkám jen proto, že to je už v podstatě jediná věc, kterou jsem ještě nemusel řešit a tedy nevím, co je v ní schované. Jinak na co si vzpomenete, tak to je na tom autě nějak zprasené. Jestli to auto nehodím ze srázu, vydržím ta muka a dostanu ho do původního stavu, tak ze mě bude světec
Proč jsem to koupil? Kdo nechce dostat do držky, tak ať se raději ani neptá
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
A nebo kdyby to koupil obyčejný smrtelník (jako jsem také já), prostě by to hodil na stk, pak do servisu a neměl by se v tom potřebu hrabat a uvádět 14 let staré auto do stavu, jako když sjede z linky. Toto píšu kvůli narážce na dědulovo zr, které jsem mu prodal já a o kterém jsem tvrdil, že je v dobrém stavu (resp jen pár drobností jsem věděl a řekl). Ano, štve mne pak taková narážka, neboť jsem postupoval přesně jak jsem napsal - auto prošlo prohlídkou na stk, poté jsem par věcí udělal já a zbytek jsem dal do servisu, ať udělají, co je třeba. Vědět jak je věc doopravdy, peníz za který jsem to prodal, bych to radši daroval, neboť vědomě jsem nic nezamlčel, snažil jsem se vyjít vstříc a přesto mám nálepku podvodníka, bazaristy a šindlíře.
Na jednu stranu vás co se o auta staráte jako Trunda obdivuji, na druhou stranu při pravidelném pročítání fóra (byť už delší dobu MG / Rover nevlastním) mám pocit, že se zde více vzdalujete od reality. Pokud auto stojí 45tis (jako jsem prodal já), pak obrat o vylískání předešlého majitele není na místě.
Shrnuto je třeba => a) počítat s tím, že ne všichni tak vidí do techniky aut; b, některé servisy to mají na háku a jen mění celé komponenty v servisních itervalech; c, pokud nové stálo přes 0.5M, tak 10x levnější auto je adekvátní adekvátnímu ojetému stavu.
Na jednu stranu vás co se o auta staráte jako Trunda obdivuji, na druhou stranu při pravidelném pročítání fóra (byť už delší dobu MG / Rover nevlastním) mám pocit, že se zde více vzdalujete od reality. Pokud auto stojí 45tis (jako jsem prodal já), pak obrat o vylískání předešlého majitele není na místě.
Shrnuto je třeba => a) počítat s tím, že ne všichni tak vidí do techniky aut; b, některé servisy to mají na háku a jen mění celé komponenty v servisních itervalech; c, pokud nové stálo přes 0.5M, tak 10x levnější auto je adekvátní adekvátnímu ojetému stavu.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Byla to nadsázka a moc dobře víš, že jsem vždycky emoce mezi vámi krotil a ani si nemyslím, že by z tvé strany byl nějaký větší problém, či snad úmysl. Sešlo se to špatně a Dědula z toho byl špatný tak nějak jak teď já i když on třeba nebyl takový flegmouš jako já, aby si to zklamání nenechal pro sebe. Taky mám chuť si udělat výlet za bývalým majitelem a vymlátit z něj půl peněz zpět, ale k čemu by to bylo? Bylo by zle na obou stranách, fakticky by to k ničemu nebylo a za svou blbost jsem si prostě zaplatil Lidi jsou ale různí.
Tedy, kámo, co bylo, to bylo a na Dědulu už chceme vzpomínat jen v dobrém Já ho vzpomněl jen proto, že jsem se s ním v této kauze kdysi rád štengroval a sic jsme spolu tehdy ne ve všem souhlasili, tak jsem chtěl jen říct to, že v mnohém jsem ho teď pochopil
Nicméně, já jsem pořídil kus za výrazně víc peněz a řekl bych že ve finále v horším stavu, než bylo tvoje ZRo. A není pravda s tou opravou, že bych snad aplikoval nějakou svou úchylku se honit za tím mít dokonalé auto. To rozhodně ne. To auto jsem koupil v tak rozdrbaném stavu, že bylo prostě neprovozovatelné. A zjistil jsem, že to, proč to bylo neschopné provozu, byly důsledky chorobné mysli "tunera", že to auto dokáže udělat lepší, než jak sjelo z linky. A na tomhle autě jsem se utvrdil v tom, že taková snaha je v podstatě téměř vždy ke škodě auta. Něco jiného by bylo, kdyby takovou snahu měl někdo, kdo tomu konkrétnímu autu dokonale rozumí, ale to nebyl případ žádného z majitelů. Proto teď jdu součástku po součástce a dávám to do původního stavu a daří se mi to hlavně díky tomu, že to auto technicky znám, troufám si tvrdit hodně dobře a že na něj mám většinu dílů doma na půdě. Navíc jsem to auto nekoupil primárně pro radost, ale na denní ježdění, takže ho potřebuji mít ve velice dobrém stavu. Nestojím o to se nechávat z práce tahat na laně a potřebuji ho dostat do stavu, kdy na něm aspoň pět let nebudu muset řešit nic vážného.
Závěrem prostě jen to, že to auto (MG ZR) má bohužel v genech několik záporných předpokladů - to, že to bylo auto postavené na základech auta nižší kategorie se fakticky odráží na nižší kvalitě dílů, zpracování a technické propracovanosti a o to víc jsou dnes tahle auta stářím poznamenaná. Dále pak svým sportovním charakterem a charakterem auta pro "puberťáky" a svou nízkou cenou v průběhu své existence, lákal k tomu se stát autem právě nějakého "tuningu" chtivého mlaďocha, který pak svůj chtíč neudržel na uzdě a řádně se na autě vyřádí. No a v neposlední řadě vidím jako výrazné mínus to, že auto je poznamenané vyšší emisní normou a tím hromadou dalších opravdu zbytečných kurvítek, které kvůli kdejakému "prdnutí" do výfuku způsobují komplikace jak technické, tak úřední. Můžu porovnávat se stejným motorem v Kupéčku, kde si jednotka s odchylkami v chodu motoru poradí mnohem lépe.
Amen
Tedy, kámo, co bylo, to bylo a na Dědulu už chceme vzpomínat jen v dobrém Já ho vzpomněl jen proto, že jsem se s ním v této kauze kdysi rád štengroval a sic jsme spolu tehdy ne ve všem souhlasili, tak jsem chtěl jen říct to, že v mnohém jsem ho teď pochopil
Nicméně, já jsem pořídil kus za výrazně víc peněz a řekl bych že ve finále v horším stavu, než bylo tvoje ZRo. A není pravda s tou opravou, že bych snad aplikoval nějakou svou úchylku se honit za tím mít dokonalé auto. To rozhodně ne. To auto jsem koupil v tak rozdrbaném stavu, že bylo prostě neprovozovatelné. A zjistil jsem, že to, proč to bylo neschopné provozu, byly důsledky chorobné mysli "tunera", že to auto dokáže udělat lepší, než jak sjelo z linky. A na tomhle autě jsem se utvrdil v tom, že taková snaha je v podstatě téměř vždy ke škodě auta. Něco jiného by bylo, kdyby takovou snahu měl někdo, kdo tomu konkrétnímu autu dokonale rozumí, ale to nebyl případ žádného z majitelů. Proto teď jdu součástku po součástce a dávám to do původního stavu a daří se mi to hlavně díky tomu, že to auto technicky znám, troufám si tvrdit hodně dobře a že na něj mám většinu dílů doma na půdě. Navíc jsem to auto nekoupil primárně pro radost, ale na denní ježdění, takže ho potřebuji mít ve velice dobrém stavu. Nestojím o to se nechávat z práce tahat na laně a potřebuji ho dostat do stavu, kdy na něm aspoň pět let nebudu muset řešit nic vážného.
Závěrem prostě jen to, že to auto (MG ZR) má bohužel v genech několik záporných předpokladů - to, že to bylo auto postavené na základech auta nižší kategorie se fakticky odráží na nižší kvalitě dílů, zpracování a technické propracovanosti a o to víc jsou dnes tahle auta stářím poznamenaná. Dále pak svým sportovním charakterem a charakterem auta pro "puberťáky" a svou nízkou cenou v průběhu své existence, lákal k tomu se stát autem právě nějakého "tuningu" chtivého mlaďocha, který pak svůj chtíč neudržel na uzdě a řádně se na autě vyřádí. No a v neposlední řadě vidím jako výrazné mínus to, že auto je poznamenané vyšší emisní normou a tím hromadou dalších opravdu zbytečných kurvítek, které kvůli kdejakému "prdnutí" do výfuku způsobují komplikace jak technické, tak úřední. Můžu porovnávat se stejným motorem v Kupéčku, kde si jednotka s odchylkami v chodu motoru poradí mnohem lépe.
Amen
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Tak já na něj vzpomínám v dobrém a nyní jsem si i prošel všechny maily a myslím, že nic mezi námi třeba krotit nebylo. Ty nálepky na moji osobu jsem právě vždy slyšel odjinud...
Nu k tématu: ZR 160 na denní ježdění? Ufff. Osobně jsem s ním rád jezdil do práce, ale 8l v pohodě, 10l při zábavě, to byl právě důvod, proč jsem se ho zbavoval, že to na denní ježdění nebylo. Ne, že bych to chtěl vymlouvat, ale právě když se ohlédnu a jezdím teď s Priusem, najeto v něm už 30tis s průměrnou 4.2l, to je (alespoň v mém případě) rozdíl přes 30tis Kč na benzínu. A ač je všeobecný konsenzus jiný, s Priusem je zábava:)
Teď jsem právě zvědavý, proč ne na denní ježdění spíše chrochtací ZR? Skoro bych čekal, že proti ZT, co máš už to ZR 160 nebude takový rozdíl?
Nu k tématu: ZR 160 na denní ježdění? Ufff. Osobně jsem s ním rád jezdil do práce, ale 8l v pohodě, 10l při zábavě, to byl právě důvod, proč jsem se ho zbavoval, že to na denní ježdění nebylo. Ne, že bych to chtěl vymlouvat, ale právě když se ohlédnu a jezdím teď s Priusem, najeto v něm už 30tis s průměrnou 4.2l, to je (alespoň v mém případě) rozdíl přes 30tis Kč na benzínu. A ač je všeobecný konsenzus jiný, s Priusem je zábava:)
Teď jsem právě zvědavý, proč ne na denní ježdění spíše chrochtací ZR? Skoro bych čekal, že proti ZT, co máš už to ZR 160 nebude takový rozdíl?
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Chrochtací auto je pro mě tabu. Smrdí to, zvuk mi způsobuje aritmii a nemám rád turboefekt dieselu atd.
Jezdím do práce po hodně klikatých a úzkých cestičkách, kde to se ZT je něco jako vypravit se na týdenní nákup do Kaufu s kamionem Tedy čím menší auto, tím lépe se po těch cestičkách propletu do cíle. Navíc malé a technicky jednoduché auto znamená méně nákladů a mnohem jednodušší údržbu, kterou zvládnu doma na dvorku.
Spotřebu mám vyzkoušenou na Kupéčku, kde jsem jezdil za 8 litrů i s dynamickou jízdou. S Labutí jsem nejezdil o moc levněji, tedy slabší motor na to nemá tak moc vliv.
Ano, mohl bych si koupit úspornější auto, s kterým bych ročně mohl ušetřit nemalé peníze, ale zcela logicky to bude na úkor toho, co pro mě znamená požitek z jízdy, ale ve finále i bezpečnost auta, protože slabé auto pro mě znamená větší riziko nezvládnutí kritické situace, než u silného vozu. Navíc kdybych musel opravdu řešit spotřebu, tak nechám namontovat plyn.
A nebo jinak... kdybych si měl pořídit auto s nižší spotřebou, tak to bude třeba auto, které si neodservisuji sám a to, co ušetřím na spotřebě, to dám do dražšího servisu. To, že si udělám většinu věcí doma sám, umím si díly sehnat za zlomkovou cenu, tak na tom šetřím opravdu velké peníze. Čas nepočítám, protože ten beru jako čas, který bych musel strávit jinou relaxační aktivitou
Oukej... klidně tu pokračujme mimo téma, bo hlavní téma je stejně uzavřené
Jezdím do práce po hodně klikatých a úzkých cestičkách, kde to se ZT je něco jako vypravit se na týdenní nákup do Kaufu s kamionem Tedy čím menší auto, tím lépe se po těch cestičkách propletu do cíle. Navíc malé a technicky jednoduché auto znamená méně nákladů a mnohem jednodušší údržbu, kterou zvládnu doma na dvorku.
Spotřebu mám vyzkoušenou na Kupéčku, kde jsem jezdil za 8 litrů i s dynamickou jízdou. S Labutí jsem nejezdil o moc levněji, tedy slabší motor na to nemá tak moc vliv.
Ano, mohl bych si koupit úspornější auto, s kterým bych ročně mohl ušetřit nemalé peníze, ale zcela logicky to bude na úkor toho, co pro mě znamená požitek z jízdy, ale ve finále i bezpečnost auta, protože slabé auto pro mě znamená větší riziko nezvládnutí kritické situace, než u silného vozu. Navíc kdybych musel opravdu řešit spotřebu, tak nechám namontovat plyn.
A nebo jinak... kdybych si měl pořídit auto s nižší spotřebou, tak to bude třeba auto, které si neodservisuji sám a to, co ušetřím na spotřebě, to dám do dražšího servisu. To, že si udělám většinu věcí doma sám, umím si díly sehnat za zlomkovou cenu, tak na tom šetřím opravdu velké peníze. Čas nepočítám, protože ten beru jako čas, který bych musel strávit jinou relaxační aktivitou
Oukej... klidně tu pokračujme mimo téma, bo hlavní téma je stejně uzavřené
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Zdravím,
Teď čtu zrovna tyhle články a zřejmě se tu píše i o mém ZR. Koupil jsem jej na jaře po Dědulovi.Autíčko jezdí krásně a bez poruch.Jedině v létě za tepla nastartuje až třeba na potřetí,ale jak se teď ochladilo,tak na drc, ale beru to jenom jako detail.Žádné tunění na autě nechci a také nechystám.Jediné co jsem udělal,tak jsem dal přídavné budíky na teplotu a tlak oleje a voltmetr.Tim si hlídám,kdy je motor v ideálním stavu.Vše montoval Mirda na dílně a k němu také s autíčkem jezdím,takže mám prvotřídní servis a ještě je to v rodině.Autem jezdím do práce a bere cca 8.2l.Omlouvám se,že nepíši přímo k tématu,ale jenom jsem chtěl dát vědět,že ZR ještě pořád jezdí.
Zdravím Tom
Teď čtu zrovna tyhle články a zřejmě se tu píše i o mém ZR. Koupil jsem jej na jaře po Dědulovi.Autíčko jezdí krásně a bez poruch.Jedině v létě za tepla nastartuje až třeba na potřetí,ale jak se teď ochladilo,tak na drc, ale beru to jenom jako detail.Žádné tunění na autě nechci a také nechystám.Jediné co jsem udělal,tak jsem dal přídavné budíky na teplotu a tlak oleje a voltmetr.Tim si hlídám,kdy je motor v ideálním stavu.Vše montoval Mirda na dílně a k němu také s autíčkem jezdím,takže mám prvotřídní servis a ještě je to v rodině.Autem jezdím do práce a bere cca 8.2l.Omlouvám se,že nepíši přímo k tématu,ale jenom jsem chtěl dát vědět,že ZR ještě pořád jezdí.
Zdravím Tom
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Jojo, víme o tobě Určitě je skvělé, že šlo auto do dobrých rukou. Na večeři můžeme o ZRu splknout. Asi s ním přijedeme také, tak můžeme aj obhlédnout pod lampou
Re: Kolísání teploty i po výměně termostatu
Na večeři se chystám,tak se těším na pokec.Jenom nevím jestli přijedu autíčkem,protože to mám skoro za rohem.