Dotaz před koupí MG TF
Re: Dotaz před koupí MG TF
No taky bych řekl že MGF i MGTF, pokud ho někdo neprasí v zimě, tak s korozí nemá žádný vážný problém.
Re: Dotaz před koupí MG TF
No tak jasně. Eště aby to rezlo bez zimy, ale ne každý to používá jen v létě a parkuje v garáži. 

Re: Dotaz před koupí MG TF
Ehm... r.v.1999,300.000km, u mne 8 let převážně venku....
MX5 hnije programově, to opravdu není případ MG.
Z3 - typický garážový mazlík.
SLK z 50% to samé...
V SLK je víc místa příčně, ale v nasedání nevidím zásadní rozdíl.
MX5 - až ND je na tom s místem srovnatelně jako MG.
A kvalita interiéru u NB mě nepřišla extra jiná....MG navíc působí "útulněj".
MX5 hnije programově, to opravdu není případ MG.
Z3 - typický garážový mazlík.
SLK z 50% to samé...
V SLK je víc místa příčně, ale v nasedání nevidím zásadní rozdíl.
MX5 - až ND je na tom s místem srovnatelně jako MG.
A kvalita interiéru u NB mě nepřišla extra jiná....MG navíc působí "útulněj".
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Dotaz před koupí MG TF
Kdo jezdí s autem typu MGF/TF v zimě, tak je za mě magor
... neberu si servítky, protože takový člověk opravdu pozbyl rozumu. Takové auto se pořizuje jako "fun car" k nějakému nudnému "daily car". Respektive jako auto pro "letní" provoz. Je to auto, které se na zimu schová do garáže. Tedy bavit se o kuse, který prošel rukami takového "Emila" je irelevantní 
Jinak ano, co jsem měl v rukách MGF z prvních let výroby, tak kvalita je poplatná tehdejší době. TFo už je na tom mírně lépe, ale pravda nepopírá předka. It's not broken, it's British. Jinak řečeno u takového auta to člověka zas tak netankuje a hlavní je, že technika šlape.


Jinak ano, co jsem měl v rukách MGF z prvních let výroby, tak kvalita je poplatná tehdejší době. TFo už je na tom mírně lépe, ale pravda nepopírá předka. It's not broken, it's British. Jinak řečeno u takového auta to člověka zas tak netankuje a hlavní je, že technika šlape.
Re: Dotaz před koupí MG TF
Trunda píše:Kdo jezdí s autem typu MGF/TF v zimě, tak je za mě magor... neberu si servítky, protože takový člověk opravdu pozbyl rozumu. Takové auto se pořizuje jako "fun car" k nějakému nudnému "daily car". Respektive jako auto pro "letní" provoz. Je to auto, které se na zimu schová do garáže. Tedy bavit se o kuse, který prošel rukami takového "Emila" je irelevantní
Trundo, Trundo, to je ale !&@#!, co tu píšeš....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Dotaz před koupí MG TF
No uprime, kdo jste videl za posledni dva roky zimu - snih ....... ve strednich cechach? 

MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Dotaz před koupí MG TF
Říkám pikačovinu, ale i tak si za tím stojím
Jezdit kabrioletem v zimě, na to musí být člověk tak trošku divnej 


Re: Dotaz před koupí MG TF
Proboha proč ???
Bože, jak já nechápu předsudky......
Kvůli soli ? Ta mě .ere u každého auta.
Nevidím jiný důvod , proč nejezdit s autem na jaře, když padá listí, svítí sluníčko, fouká vítr........když mě to dělá radost.
Proč mám mít "obyčejné" ( co je to obyčejné ?) auto na denní ježdění ?? Proč bych neměl mít radost každý den ??
Bože, jak já nechápu předsudky......
Kvůli soli ? Ta mě .ere u každého auta.
Nevidím jiný důvod , proč nejezdit s autem na jaře, když padá listí, svítí sluníčko, fouká vítr........když mě to dělá radost.
Proč mám mít "obyčejné" ( co je to obyčejné ?) auto na denní ježdění ?? Proč bych neměl mít radost každý den ??
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Dotaz před koupí MG TF


Ale jistě, ať si každý dělá kdo chce co chce, ale pak ať si na nic nestěžuje, až si namele

Hele, u auta typu MGF já osobně, tak jak jsem ho řídil, nedokážu si představit, že bych s tím jezdil na sněhu, což se v zimním období velice snadno stane. A že to má plátěnou střechu, taky asi na zimu "super" věc. Když už mám na to si pořídit auto účelově zaměřené pro zábavu, tak si na zimu pořídím jiné, které je doma v zimním období. Třeba Imprezu.
Já to nikomu neberu, ať si se svým majetkem nakládá dle svého uvážení. Já jen čistě statisticky, tak jezdit s takovým autem v zimě běžné není a asi to má nějaký racionální základ. A jen říkám, že bych si nekoupil takové auto po někom, kdo ho provozoval v zimě. Protože najdu vedle 10 jiných, které v zimě zcela přirozeně nejezdily

Re: Dotaz před koupí MG TF
za mě, i z auta na denní ježdění chci mít radost.
No a někdo má radost z kabroše, tak bych mu ji nekazil.
No a někdo má radost z kabroše, tak bych mu ji nekazil.
Re: Dotaz před koupí MG TF
Ahoj. Jsem také z Pardubic a mám MG TF - teda bydlím i Boleslavi a auto mám převážně tam....
Kvalita dílenského zpracování je dost bída - pravda jsem trošku ujetej z pár let působení ve Škodovce, kde jsme neustále řešili velikost spár mezi plechy i plasty a plošné lícování toho samého.....VW koncern je v tomto jiná liga - asi jako Champions versus okresní přebor.
Co se týká jiné kvality, tak také nejsem příliš nadšen. Je pravda, že za sezónu jsem nalítal skoro 15 tis. km - ježdění do práce, tak je co řešit - odešla lambda, vzala sebou katalyzátor, kolisající volnoběh řešen restartem jednotky - teď už ani to moc nepomáhá, takže budu muset něco vyměnit, odešel ventilátor od motor - budu kupovat, ... náhradní díly dostupné, servisuji u Maredy v Praze - což vzhledem k mému bydlišti - Boleslav, Pardubice, taky nic moc. Cenově díly docela levný až na nějaké specialitky - jako větrák by mohl být levnější....
Zimní ježdění - mám hard top, ale nejsem sebevrah.
....auto je zadokolka s motorem vzadu. Sedí, sedí, sedí a jsi v příkopu. Na suchu můžeš dělat co chceš, Jakmile ale silnice trošku zvlhne, je potřeba hooooodně u řízení myslet a pracovat citlivě s plynem a nesmí ti to nějak škytat - tj. samovolně za jízdy houpnout otáčky = na milisekundu třeba zablokovat hnané kolo. Na druhou stranu někde na letišti s tím může být sranda.
Podvozek - vyjádření "umím si představit i komfortnější" je asi jako černý čaj proti hodně silné kávě. Prostě je to tvrdý prkno, se kterým je to fajn jen na nové asfaltce.
Jinak auto má charakter, nádherný design - obzvlášť pohled na zadek mě fakt dostává (to i u ženskejch
), krásnej zvuk, dobrej kufr na rozdíl od výše zmíněných - hraju na baryton saxofon, takže dostat tenhle nástroj do auta je podmínka, který musí každé mé auto vyhovět. Baví mě se s ním učit řídit a to, že ho v létě nepotkáváš každý den - spíš náhoda, že ho potkáš....jo a bral bych posezení víc na silnici....
Věřím, že tímhle autem člověk neudělá chybu. Negativa jako menší spolehlivost, vyvažují levné díly, nekomfort-řidičské zážitky, horší zpracování-ojedinělost a věřím, že do budoucna i nárůst ceny.
Kvalita dílenského zpracování je dost bída - pravda jsem trošku ujetej z pár let působení ve Škodovce, kde jsme neustále řešili velikost spár mezi plechy i plasty a plošné lícování toho samého.....VW koncern je v tomto jiná liga - asi jako Champions versus okresní přebor.
Co se týká jiné kvality, tak také nejsem příliš nadšen. Je pravda, že za sezónu jsem nalítal skoro 15 tis. km - ježdění do práce, tak je co řešit - odešla lambda, vzala sebou katalyzátor, kolisající volnoběh řešen restartem jednotky - teď už ani to moc nepomáhá, takže budu muset něco vyměnit, odešel ventilátor od motor - budu kupovat, ... náhradní díly dostupné, servisuji u Maredy v Praze - což vzhledem k mému bydlišti - Boleslav, Pardubice, taky nic moc. Cenově díly docela levný až na nějaké specialitky - jako větrák by mohl být levnější....
Zimní ježdění - mám hard top, ale nejsem sebevrah.
....auto je zadokolka s motorem vzadu. Sedí, sedí, sedí a jsi v příkopu. Na suchu můžeš dělat co chceš, Jakmile ale silnice trošku zvlhne, je potřeba hooooodně u řízení myslet a pracovat citlivě s plynem a nesmí ti to nějak škytat - tj. samovolně za jízdy houpnout otáčky = na milisekundu třeba zablokovat hnané kolo. Na druhou stranu někde na letišti s tím může být sranda.
Podvozek - vyjádření "umím si představit i komfortnější" je asi jako černý čaj proti hodně silné kávě. Prostě je to tvrdý prkno, se kterým je to fajn jen na nové asfaltce.
Jinak auto má charakter, nádherný design - obzvlášť pohled na zadek mě fakt dostává (to i u ženskejch

Věřím, že tímhle autem člověk neudělá chybu. Negativa jako menší spolehlivost, vyvažují levné díly, nekomfort-řidičské zážitky, horší zpracování-ojedinělost a věřím, že do budoucna i nárůst ceny.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Dotaz před koupí MG TF
Je potreba vymenit krokovy motorek volnobehu mam starsi skladem i tu saharu do motoru ,jinak TF je uskakana koza protoze ma uz pruziny ,jizda v Fku je uplne neco jineho
Re: Dotaz před koupí MG TF
Tak urcite je hydragas nepomerne lepsi odpruzeni, ale osobne kdybych kupoval F / TF (pred 3 lety jsem F/TF zvazoval, nakonec vyhralo jine auto), jdu do TF kvuli obavam o zivotnost a ostupnost (v dlouhodobejsim horizontu). Ale mozna je to moje paranoia.
Re: Dotaz před koupí MG TF
Dík. už jsem objednal nový. Dokonce jsem našel ventilátor za trojnásobně nižší cenu - ne od Rimmer Bros. ale od AK Motorsport tak jsem zvědavej co přijde. Vše co jsem potřeboval bylo o něco levnější než na Rimmer Bros, ale větrák byl 3x levnější - ca. 900 kč namísto 3000 Kč... Objednací kód to mělo stejnej. Vyměním jak krokový motorek, tak potenciometr na škrtící klapce. Blbnulo mi to právě i za jízdy, že to cukalo a to i ve vysokých rychlostech.lenham3 píše:Je potreba vymenit krokovy motorek volnobehu mam starsi skladem i tu saharu do motoru ,jinak TF je uskakana koza protoze ma uz pruziny ,jizda v Fku je uplne neco jineho
Re: Dotaz před koupí MG TF
Kdyby jsi tu TF koupil, tak by tě ta paranoia přešlastilg píše:Tak urcite je hydragas nepomerne lepsi odpruzeni, ale osobne kdybych kupoval F / TF (pred 3 lety jsem F/TF zvazoval, nakonec vyhralo jine auto), jdu do TF kvuli obavam o zivotnost a ostupnost (v dlouhodobejsim horizontu). Ale mozna je to moje paranoia.

Obě auta jsou designově moc hezký, Fko designově vyváženější - předek versus zadek. TF má 118 kW, údajně o 20% vyšší torzní tuhost a v EURO NCAP dostalo z kabrioletů v roce 2004 nejlepší hodnocení. To vše rozhodovalo, proč jsem volil TF (teda ty klasický tlumiče taky...). Teď bych asi volil F s hydra, protože je to fakt nekomfort.