Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od se_ky » pát led 13, 2017 20:26

Sleduju ten inzerát už dlouho, myslím, že většina z vás o tom taky ví, ale může mi někdo říct, co s tím autem je, že ho nikdo nechce? ví to někdo vůbec? Za tyhle peníze bych to bral i kdyby se tam třeba muselo 10 tisíc vrazit...ale aby to nebylo třeba 50 tisíc zase :-D
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/z ... oFrom=list
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » pát led 13, 2017 20:44

Proč? No protože teď je to trošku reálná cena ;-) Ale počítal bych s rezervou aspoň 20 tis. Předpokládám brzdy, podvozkové díly, to bude nutnost... No a je to takové výbavově holejší. Ale jinak pěkné i barvou.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od cvrko » pát led 13, 2017 22:34

Protože v Rudíkově je počítám asi čtyři roky ne li déle a poslední půlrok jim došlo,že by se cena mohla změnit.Počítej určo nové brzdy,asi nová spojka a jestli to aspoň dvakrát do měsíce neprostartovali,tak bude v pr..li vstřikovací čerpadlo a nebo něco jiného v palivovém systému a bez náběhu dost trpí elektronika.
Určitě bych ho vzal před koupí ke klubovému mechanikovi na kontrolu.
Zatuhlé manžety na nápravách.
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » pát led 13, 2017 23:53

Jezdim kolem a ještě mě nenapadlo se na něj kouknout..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od se_ky » sob led 14, 2017 2:10

djmicho píše:Jezdim kolem a ještě mě nenapadlo se na něj kouknout..
No tak kdyby tě to napadlo, bylo by to fajn :-) ta cena už se mi trochu líbí :-)
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od djmicho » sob led 14, 2017 3:42

Mám obavu, že tam stojí ještě z dob kdy jsem kupoval Mazdu 6 MPS a to už je o 2 auta do minulosti :| Takže to bude voblezlý mechem od spoda az nahoru
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » sob led 14, 2017 6:57

Záleží co to zažilo před tím... Moje stálo taky nějaké dva roky v bazaru v Mostě a podepsalo se to jen na pneumatikách a brzdách. Chce to vidět...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od cvrko » sob led 14, 2017 9:25

Luky ale tento chudáček tam už je podstatně delší dobu.Každopádně by si zasloužil záchranu a možná by se dali skolit na ještě nižší cenu.
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od cvrko » sob led 14, 2017 9:47

Honzo,pro vás mnohem lepší volba,je to CDTi.Veliký kufr,vzhledově je někde jinde a jediné co nemá oproti tomu sedanu je tempomat,ale bez něj se dá taky jezdit. car::

www.sauto.cz/osobni/detail/mg/zt/17092349?goFrom=list
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

mastemace
Příspěvky: 191
Registrován: čtv kvě 03, 2012 20:11
Bydliště: Český Těšín

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od mastemace » sob led 14, 2017 13:43

Pamatuji si, ze tohle auto se tu resilo uz par let zpet, v momente kdy jsem se ja dival po aute. Byl to leden 2014. V te dobe tu nekdo na foru padlo hodne odvaznych nazoru vcetne toho, ze auto nekde slouzilo jako taxi a bude mit mnohem vetsi najezd. Tezko rict...
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 :)

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od cvrko » sob led 14, 2017 14:50

To já osobně nevím.Jediné TAXI 75 jsem viděl ve Valašském Meziříčí,ale to už je taky asi dva roky nazpět.
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » sob led 14, 2017 21:28

Ten kombík nevím... moc dobře na mě nepůsobí - slézají mu tapecy na dveřích, takže asi do něj dlouhodobě zatéká.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od Trunda » sob led 14, 2017 22:01

Jo a byl to export do Itálie a výroba v polovině roku 2003.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od cvrko » ned led 15, 2017 2:00

No a? Můj byl taky export do Itálie 2005 a jinak---tapecy ve dveřích taky nemám úplně košer a do auta mi dlouhodobě nezatéká----co jsi tím chtěl říct?
Po faceliftu byly ty tapecy všeobecně odrbány na kvalitě,ale to neznamená,že na základě toho,že kousek kapesníku leze dolů tak je na kočku celé auto.
Určitě nemá dejme tomu v háji třeba brzdy,které Rudíkův sedan na stopro disponuje atd!!!!!
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ze 125 000 na 89 000? Co s tím je?

Příspěvek od se_ky » pon led 16, 2017 13:45

cvrko píše:Honzo,pro vás mnohem lepší volba,je to CDTi.Veliký kufr,vzhledově je někde jinde a jediné co nemá oproti tomu sedanu je tempomat,ale bez něj se dá taky jezdit. car::

http://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/zt ... oFrom=list
Nj, Rudo, ale to ZT co je v tom inzerátu je taky CDTi a navíc, nechceme kombi prostě. Ano, uvažoval jsem jednu dobu o ZT-T, ale nějak nevím. A Deny také říkala, že kombi ne e. Já netvrdím, že by jsme si tohle koupili, jen mě zajímá, proč je tam tak dlouho a proč ho nikdo nechce, je to škoda ho tam nechávat stát jen tak zbůhdarma. Kdyby tam ta investice nepřesáhla 20 litrů, pak by to byla ještě slušná koupě. Pokud bude zdravá kastle a motor, pak není důvod se toho bát. drive:
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Odpovědět