
Djmicho - MG ZT 190 no.4596
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak změřeno, normovaná spotřeba oleje 12 litru na 10k km. Emise jak na novým motoru, takže to musí někde téct, ale asi jen za jízdy pod tlakem, když auto stojí, tak je pod ním sucho. Ale koukal jsem, že je motor zespodu mastný, já to rozlousknu ale 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak to není dobrý.... já doleju za jeden rok (cca 9 tis. km) jestli 2,5 litru?
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Bude neěkde špatne nasazený gufero po GO nebo protrženy nebo chybeějíci těsnění.. Teď v tom sajrajtu se to ale blbě hledá
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Já se chystám až bude teplo vypustit olej a zjistit, kolik ho vůbec v tom motoru je. Já tý debilní měrce prostě nevěřím... Když auto stojí do druhýho dne, tak vytáhnu měrku a je zasraná tak 2-3 cm nad max. Dám ji otřenou zpátky a tak po 15 minutách je kousek nad MIN.
Myslím že i dost oleje zmizí přez to odvětrání hlav...
Myslím že i dost oleje zmizí přez to odvětrání hlav...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No hlavně sundejte vanu... já to letos nechám u Lenhama raději prohlédnout. Jistota je jistota.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Na tu se taky chystám.Trunda píše:No hlavně sundejte vanu... já to letos nechám u Lenhama raději prohlédnout. Jistota je jistota.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak první novoroční investice jsou tady:
- olejový filtr MANN
- výbojky OSRAM
- vzd. filtr MANN
- čerpadlo na ostřik světel
- uložení motoru - hruška
- a pak až se vyřeší kudy ten olej mizí, tak dostane motor dobrůtku viz foto
- olejový filtr MANN
- výbojky OSRAM
- vzd. filtr MANN
- čerpadlo na ostřik světel
- uložení motoru - hruška
- a pak až se vyřeší kudy ten olej mizí, tak dostane motor dobrůtku viz foto

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Hele, nevidím důvod, proč tam lít 10W60, když tam patří 10W40 .... přemýšlej nad tím 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Já ten důvod vidím - den otevřených dveří na autodromu Most
navíc by neměl tolik lítat přefukama a na jaro/léto bude ideální..

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No jak myslíš
Ale ne že nám tu pak budeš bečet 


- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
10W60 tomu nemůže nijak ublížit, navíc je i povolený pro KV6 pro teploty 0- >40°C a ve studeným stavu je stejně tekutý jako 10W40... Ano je to zbytečný luxus, ale používám roky 10w50-10w60 i v náchylnejšich motorech než je KV6 a nikdy žádnej neumřel..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ve viskozitě 10W-60 nevidím problém, zvlášť pokud auto nebude mít mnoho studených startů. V části manuálů byla doporučovaná.
S tou tekutostí bych si ale dovolil nesouhlasit:
Osobně bych volil spíš 5W50, kde jsou oleje, které mají viskozitu při 40°C nepřílíš vzdálenou od 10W40 (115 oproti 85-100), 10W60 mívají už kolem 150-160 .
Při 100°C mívají 10W40 14-15, 5W50 18-20 a 10W60 22-24. Pro zatěžované motory je důležitá hodnota při 150°C (HTHS), kdy se snažím vybírat oleje, které mají alespoň 4 - což dává většina 10W60, 5W50 a i některé 40tky - spíš ale 15W40, než 10W40.
Hlavně se vyhnout výkonostní třídě ACEA A1/B1 a A5/B5 - mají sníženou HTHS viskozitu a API SM - tam není dobrá formulace protioděrových aditiv. API SN je na tom již lépe.
Snažím se používat max. API SJ, případně SL.
S tou tekutostí bych si ale dovolil nesouhlasit:
Osobně bych volil spíš 5W50, kde jsou oleje, které mají viskozitu při 40°C nepřílíš vzdálenou od 10W40 (115 oproti 85-100), 10W60 mívají už kolem 150-160 .
Při 100°C mívají 10W40 14-15, 5W50 18-20 a 10W60 22-24. Pro zatěžované motory je důležitá hodnota při 150°C (HTHS), kdy se snažím vybírat oleje, které mají alespoň 4 - což dává většina 10W60, 5W50 a i některé 40tky - spíš ale 15W40, než 10W40.
Hlavně se vyhnout výkonostní třídě ACEA A1/B1 a A5/B5 - mají sníženou HTHS viskozitu a API SM - tam není dobrá formulace protioděrových aditiv. API SN je na tom již lépe.
Snažím se používat max. API SJ, případně SL.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
To mizení oleje, klidně bych podezíral odsávání klikovky - všichni víme, kolik oleje se dokáže nahromadit v sání.....
Jsou motory, kde závada v systému odvětrávání klikovky dokáže motor připravit o litry oleje mezi výměnami.
Jsou motory, kde závada v systému odvětrávání klikovky dokáže motor připravit o litry oleje mezi výměnami.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Trundo promiň, ale Harmanna mi vyfoukli tak je to neorigo multimediální centrum, ale aspoň je tam spravné pozadí 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ale je to to, co tam patří a ne hnusný dvou-din do rámečku, ne? S tím zas takový problém nemám a kdyby mi to k něčemu bylo, tak bych si to taky pořídil. Ale mám spoustu jiných nápadů, za co vyhodit peníze efektivněji 
