Rover 75 - je alternativou i dnes?
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
...a z těchto důvodů bych pořízení Rovera nedoporučoval.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Tomu úplně nerozumím, je snad jasný, že každé a notabene starší auto potřebuje údržbu, jediná podle mě relevantní otázka je aby ty náklady na servis a údržbu byly rozumné k nájezdu, tedy k užitné hodnotě, jinými slovy asi neni fajn dávat ročně na servis auta 20 tis. a najet tisíc 5, příkladně co já považuji za rozumné je můj současný Nissan, přivezl jsem si ho v roce 2011 z Manheimu s nájezdem cca 170 tis., pořizovaci cena byla včetně dovozu a přihlášeni cca 70 tis.na autě jsem za těch 6 let najel 130 tis. a investoval na opravách a údržbě cca 70 tis. ( součástí je nehoda bez mého zavinění takže vlastně mínus 15 tis. za opravu z povinného ručení viníka ), z toho plyne, že náklady na auto jsou někde kolem 1 kč na km provozu ( samozřejmě bez paliva a povinného ručení ) , zůstatková cena je někde kolem 20 t. to považuji za slušné, takže opravdu si nemyslím, že bych si mohl koupit 15 let staré auto a pouze jezdit, jde mi spíš o to před příštím nákupem minimalizovat rizika, s WP 11 jsem to ke své spokojenosti udělal, jestli bude moje další auto Rover, Volvo,BMW nebo SAAB je zatím ve hvězdách, jsem ve stavu získávání informací z klubových fór u konkrétních značek v užším výběru.
Takže všem díky za poskytnuté informace a názory.
Takže všem díky za poskytnuté informace a názory.
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Takže jste si na ty opravy musel brát úvěr, čemuž se bráníte, chápu. Platí to, co psal předseda, za lacino se dá pořídit ledasco, ale často to pak vyžaduje nákladnější opravy = úvěr. Je to s těmi auty složité.
Nějak tomu Vašemu celému dotazu plně nerozumím.
(Každopádně- 75/ZT nejsou výrobky, které by vyžadovaly vysoké náklady na provoz každoročně, to je jen v případě, pokud se něco zanedbá, dlouhodobě neřeší, či se to užívá nesprávně. To platí pro jakýkoliv stroj.)
- ano, motory řady KV6 jsou plně anglické
- vyložené slabiny jsou zde: http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=44&t=8415
Odborník na motory KV6 nejsem, ale vysledoval jsem toto:
- majitelé tu celkem naříkají na spotřebu, proto se občas montuje plyn
- motor se rád karbonuje, nutná častá výměna oleje předepsané specifikace a viskozity, kontrola na karbon a případná dekarbonizace je velmi vhodná
- v žádném případě nehonit za studena a celkově, pokud to není nutné, to nevytáčet i za tepla, pro jistotu
- sací potrubí vyžaduje občasné vyčištění oleje z odvětrávací hadice
- občas praská a teče termostat chladícího okruhu- na to existuje opravné řešení
- v sání se občas zaseknou ovládací klapky, to je pak na výměnu celého dílu
- odchází servomotorky v sání, dají se opravit, příp. za rozumné peníze pořídit nové
- pro všechny motorizace (kromě osmiválce) platí, že je poddimenzovaný ventilátor sahary, co to udělá s motorem někde v koloně, když se sahara nesepne, je celkem jasné, ale to by zacvičilo s kdejakým agregátem- tedy je nutno mít saharu ve funkčním stavu. I kdyby sahara nebyla nutná, ingorováním této závady a užíváním klimatizace čase zničíte kompresor, to je pak též výhled na úvěr.
Nejspolehlivější je 75 s naftovým motorem (jenže je tam v tom "starém autě" též turbína, takže to asi nebude to pravé).
Nějak tomu Vašemu celému dotazu plně nerozumím.
(Každopádně- 75/ZT nejsou výrobky, které by vyžadovaly vysoké náklady na provoz každoročně, to je jen v případě, pokud se něco zanedbá, dlouhodobě neřeší, či se to užívá nesprávně. To platí pro jakýkoliv stroj.)
- ano, alternativa pro slušné a pohodlné svezení to jeganmiki píše:je mi jasný, že na Rover klubu bude na otázku zda je i v dnešní době R75 alternativou pro slušné a pohodlné svení určitě kladná, přesto by mě to zajímalo. Koukal jsem na nějaký fóra tady a něco si pročetl, v podstatě mi přijde ( pro mě ) nejrozumější nějaký benzín 110kw, V6 ( to jsou jejich anglický? ), má to nějaký vyložený slabiny? Třeba šestihrnky od BMW jsou z těch let velmi chváleny tak čekám něco podobného.
- ano, motory řady KV6 jsou plně anglické
- vyložené slabiny jsou zde: http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=44&t=8415
Odborník na motory KV6 nejsem, ale vysledoval jsem toto:
- majitelé tu celkem naříkají na spotřebu, proto se občas montuje plyn
- motor se rád karbonuje, nutná častá výměna oleje předepsané specifikace a viskozity, kontrola na karbon a případná dekarbonizace je velmi vhodná
- v žádném případě nehonit za studena a celkově, pokud to není nutné, to nevytáčet i za tepla, pro jistotu
- sací potrubí vyžaduje občasné vyčištění oleje z odvětrávací hadice
- občas praská a teče termostat chladícího okruhu- na to existuje opravné řešení
- v sání se občas zaseknou ovládací klapky, to je pak na výměnu celého dílu
- odchází servomotorky v sání, dají se opravit, příp. za rozumné peníze pořídit nové
- pro všechny motorizace (kromě osmiválce) platí, že je poddimenzovaný ventilátor sahary, co to udělá s motorem někde v koloně, když se sahara nesepne, je celkem jasné, ale to by zacvičilo s kdejakým agregátem- tedy je nutno mít saharu ve funkčním stavu. I kdyby sahara nebyla nutná, ingorováním této závady a užíváním klimatizace čase zničíte kompresor, to je pak též výhled na úvěr.
Nejspolehlivější je 75 s naftovým motorem (jenže je tam v tom "starém autě" též turbína, takže to asi nebude to pravé).
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Ne úvěr na opravy a údržbu jsem si naštěstí brát nemusel, protože se tyto logicky realizují postupně v průběhu času a naštěstí mi každý měsíc něco ve štrozoku zbude, kdybych si ale chtěl teď koupit nabízené auto pak bych si úvěr vzít bohužel musel a to se mi nechce, snad je to již k pochopení. Také píši, že výměnu auta budu realizovat přibližně v polovině roku a to ještě za předpokladu, že po zvážení známým automechanikem, bude uznáno, že udržovat moje druhé starší auto ještě dva roky je nesmyslné a to buď z důvodu ekonomického nebo a to spíše z bezpečnostního, v tomto případě samozřejmě počítám, že budu v té době disponovat finančními prostředky abych si úvěr brát nemusel, proto jsem psal, že mě nabízené a věřím že dobré a udržované auto míjí i časově a nelze předpokládat, že v nabídce do léta vydrží, to jsou prostě fakta.
Edit- díky za další info
Edit- díky za další info
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Není zač, ptejte se dál, pokud budu moci, poradím, byť nemám šestiválec, ani nafťák.
Jen prosím to formulujte nějak souvisle a stručně.
A je tu dost lidí, co mají mnohem více zkušeností, jak z provozu, tak ze servisu.
Ty auta jsou moc fajn, jen něco vyžadují, ale při patřičné údržbě vydrží hodně dlouho.
Pokud Vás zajímá cifra- roční náklady vs. najeté kilometry ve víceleté statistice, tak to netuším, kdo to tu sleduje.
(sám za sebe- já měl ze začátku před pěti lety větší vklad v rámci nutných oprav, pak už jen spotřební materiál- olej, filtry...sem tam nějaká drobnost, svíčky, zapal. cívky, prohlídky, turbína je původní a zatím to nevypadá, že bych měl kupovat novou, nebo ji repasovat, v podstatě nejvíc peněz jsem do auta vrazil v podobě profi autokosmetiky, sice mě teď velmi brzy čeká trochu větší servis, ale to je v rámci nájezdu zcela korektní, co se týče kilometrů, za rok toho noc nedám, pravda....a v zimě stojím úplně...)
Jen prosím to formulujte nějak souvisle a stručně.
A je tu dost lidí, co mají mnohem více zkušeností, jak z provozu, tak ze servisu.
Ty auta jsou moc fajn, jen něco vyžadují, ale při patřičné údržbě vydrží hodně dlouho.
Pokud Vás zajímá cifra- roční náklady vs. najeté kilometry ve víceleté statistice, tak to netuším, kdo to tu sleduje.
(sám za sebe- já měl ze začátku před pěti lety větší vklad v rámci nutných oprav, pak už jen spotřební materiál- olej, filtry...sem tam nějaká drobnost, svíčky, zapal. cívky, prohlídky, turbína je původní a zatím to nevypadá, že bych měl kupovat novou, nebo ji repasovat, v podstatě nejvíc peněz jsem do auta vrazil v podobě profi autokosmetiky, sice mě teď velmi brzy čeká trochu větší servis, ale to je v rámci nájezdu zcela korektní, co se týče kilometrů, za rok toho noc nedám, pravda....a v zimě stojím úplně...)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Spolehlivost Nissanu a konkrétně P11 v tom opravdu nebude.. Hlavně (W)P11 (mám P11 s SR20, takže vím ) je jízdníma vlastnostma jinde - nissan má jistější podvozek a projede vše, přiblíží se mu až MG, klasická R75 je houpavá loď. R75/MG ZT není drahé na údržbu, když není zanedbaná. Má dost specifik (bmw inspirovaná náprava, elektronické jednotky), které stojí celkem ranec. Nedají se měnit samostatně čepy, ale pouze celá ramena, která stojí jak GO podvozku na celým Nissanovi a životnost moc velkou nemají... Zase narozdíl od japonce to nerezne, antikoroze je slušná, plechy dost tlusté. Luxusem a výpavou je to prostě spíš BMW, které se na vývoji podílelo. Repase turba na 1.8T vyjde v Bítěši na 8000CZK, což je sranda oproti servomotorkům sání KV6 (2500/ks), celému sání (20000CZK). Dále výměna rozvodů u KV6 je možná jen u pár lidí, pokud to chceš i potom provozovat , motory KV6 trpí na olej (papají ho + vyžadují 10W, řidší je oddělá). Odchází sahary jak již je zmíněno (4000CZK). Dále KV6 má z nepochopitelných důvodů dvouhmotový setrvačník (11000CZK), který taky občas odejde, spojka je jinak za pár korun (5500CZK). Dále odchází spojková hydraulika (11000CZK), prostě servis je na úrovni luxusnější třídy, do které se snaží patřit
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Ano, je to pravda já mám WP11/99 a P11/97 a na silnici je to moc příjemný svezení, sedí to v zatáčkách, že leckdy řidiči novejších aut zírají. Škoda, že ty další novější Primery stojí za starou bačkoru jak to začali dělat v holportu s Renaultem, proto taky začínám mapovat trh s ojetinami co dál, ta antikorozní úprava u Rover potěší, mám obdobnou zkušenost s Volvem ty jsou na tom také po této stránce dobře, osobně neznám větší oser, než pořád řešit hniloby, to je lepší vyměnit celý motor než trávit dovolenou u auta se svářečkou. Zatím mi z toho vychází, že pokud R75 pak 1.8T nebo Diesel, ještě si něco načtu o R45, není to sice takový kočár ale na běžné denní ježdění bo to třeba taky šlo. Zakládat nové téma na to ale už nebudu aby mě tady nebylo tolik.
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Sporný výrok. Je to jak kdy.djmicho píše:Nedají se měnit samostatně čepy, ale pouze celá ramena, která stojí jak GO podvozku na celým Nissanovi a životnost moc velkou nemají...
To je dobrá cena, nové turbo se dá sehnat za 18 000,-, ale většinou stačí provést ten repas a jede se dál.djmicho píše:repase turba na 1.8T vyjde v Bítěši na 8000CZK
Ne, dá se sehnat nový za 2 000,-/2 200,-.djmicho píše:což je sranda oproti servomotorkům sání KV6 (2500/ks)
V případě TAZU je to snad nadosmrti.djmicho píše:Dále odchází spojková hydraulika (11000CZK), prostě servis je na úrovni luxusnější třídy, do které se snaží patřit
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Ja uz to vidim jinak, protoze Rovera nemam. Muj nazor je, ze cena Rover aut je mirne nizsi v porovnani se stejnou tridou aut / rokem. Zaroven to jsou auta spolehliva. Jenze je tady to ale - pokud se v nich clovek casto hrabe. To reflektuje muj pocit, ze naproti zde na foru probiranym jizdnim zazitkum atd cca 5 let zpet (vice zpet jsem tu jeste nebyl) se vice a vice resi technicka stranka veci. Bude to tim, ze Roveru ubyva, lide prechazi na novejsi auta a nechavaji si je prevazne nadsenci do znacky / casto kutilove. Myslim, ze to odpovida i zdejsimu osazeni - Trunda, cvrko, roverix, zakar, miro ... - je docela pravdepodobne, ze kazdy z nich bude znat vsechny sroubky auta, alternativni nahradni dily, detailni postupy pro vsechny servisni cinnosti atd:)
Tedy Rover ano, pokud se mu clovek planuje venovat. Na "denni" sednout a jezdit bych se dival po jinych znackach a modelech, prave spise tech rozumovych. Ze seznamu vyse nemusi byt spatna kombinace Saab 9-3 s 1.9 dieselem, ale jestli je rozpocet kolem 50tis (jak jsem pochopil), sehnatelna bude tezko. Za ten peniz bych mozna skoncil u Focuse II gen. s benzinem a jezdil a jezdil...
Tedy Rover ano, pokud se mu clovek planuje venovat. Na "denni" sednout a jezdit bych se dival po jinych znackach a modelech, prave spise tech rozumovych. Ze seznamu vyse nemusi byt spatna kombinace Saab 9-3 s 1.9 dieselem, ale jestli je rozpocet kolem 50tis (jak jsem pochopil), sehnatelna bude tezko. Za ten peniz bych mozna skoncil u Focuse II gen. s benzinem a jezdil a jezdil...
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
pokud zvažujete 75 nebo 45, určitě se v nějaké svezte, třeba to vyřeší vaše dilema. Pokud bych mluvil za R45 (mám dvě) spotřební materiál je za příznivé ceny (podvozkové díly, výfuk, brzdy). Záleží jaký jízdní komfort čekáte, za mě, při dálničních rychlostech vyšší aerodynamický hluk i horší odhlušnění motoru, podvozku než u R75.
s motorizací benzín 2.0 V6 + automat ani při úsporné jízdě pod 9,5l/100km.
s motorem 1,6 + manuál 7,0 l/100 km. (poblémy čtyřválců jse si určitě načetl zde na fóru)
Naftu v tomto modelu nemou posoudit.
Měl jsem i BMW 530d 142kw r.v.2001. Když zvažujete naftu, určitě bych doporučil BMW šestiválec. Jde pěkně minimum vibrací, velmi tiché. Celkove pětka E39 moc povedená. Najel jsem s ní kolem 200tkm. Co zazlobilo mimo spotřební věci: display na přístrojové desce , jinak OK.
7,5 dlouhodobý průměr.
Buhužel za 50tis, je to loterie co seženete. Když budete mít smůlu, tak to může být cokoliv.
s motorizací benzín 2.0 V6 + automat ani při úsporné jízdě pod 9,5l/100km.
s motorem 1,6 + manuál 7,0 l/100 km. (poblémy čtyřválců jse si určitě načetl zde na fóru)
Naftu v tomto modelu nemou posoudit.
Měl jsem i BMW 530d 142kw r.v.2001. Když zvažujete naftu, určitě bych doporučil BMW šestiválec. Jde pěkně minimum vibrací, velmi tiché. Celkove pětka E39 moc povedená. Najel jsem s ní kolem 200tkm. Co zazlobilo mimo spotřební věci: display na přístrojové desce , jinak OK.
7,5 dlouhodobý průměr.
Buhužel za 50tis, je to loterie co seženete. Když budete mít smůlu, tak to může být cokoliv.
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Děkuji za další reakce, vezmu to postupně. To zmíněné "rozumové řešení " jsem myslel spíš ve vztahu k obecnému podvědomí které tady panuje a to , že nad zachovalou Fabii či Octavii není, tohle prostě nikdy nebyl a nebude můj šálek čaje, s výrobky Mladoboleslavské továrny jezdím v práci a ani ty poslední varianty mě prostě nijak neberou, snad vyjma Superba v kombi to se mi líbí, jinak oni ty moje Nissani vlastně jsou takové rozumové řešení podle mě ale bez těch uvozovek.
Ano je pravda že spíš hledám pracovitýho dělníka a doby zaníceného klubismu, kdy jsem se z lásky ke značce dokázal vrtat hodiny a hodiny v 30 let starém Volvu jsou u mě pryč, odvála je rodina a motorky, auto je pro mě dělník co odveze a přiveze, na druhou stranu to ale musí mít nějakou "štábní kultůru" a musím se v autě dobře cítit ( což se třeba v těch plastových koncernových interiérech mě neděje).
Ford ne, děkuji, držím se pravidel tří F, nekupuj auta Francouzký, Fiat a Ford, ale vážně ani zde mě nabídka nijak neoslovuje.
Rozpočet nemám pevný, vím jak to chodí, vše záleží na aktuální situaci, ale rozhodně to nebude víc jak 100t. to je takový můj psychologický blok, nerad se o věci bojím a stávám se tak jejich otrokem, jsou to jenom stroje.
Na Roveru se mi líbí ten "aristokratický opar " nebo nádech a jako velký fanoušek několika anglických věcí jako např. Top Gear, Monty Python Fc Liverpool a Sex Pistols bych si ho před barákem dokázal představit.
Ano rád bych se v nějakém Roveru svezl a jen co bude jaro, teplo tak se někde po této možnosti poptám.
Ano je pravda že spíš hledám pracovitýho dělníka a doby zaníceného klubismu, kdy jsem se z lásky ke značce dokázal vrtat hodiny a hodiny v 30 let starém Volvu jsou u mě pryč, odvála je rodina a motorky, auto je pro mě dělník co odveze a přiveze, na druhou stranu to ale musí mít nějakou "štábní kultůru" a musím se v autě dobře cítit ( což se třeba v těch plastových koncernových interiérech mě neděje).
Ford ne, děkuji, držím se pravidel tří F, nekupuj auta Francouzký, Fiat a Ford, ale vážně ani zde mě nabídka nijak neoslovuje.
Rozpočet nemám pevný, vím jak to chodí, vše záleží na aktuální situaci, ale rozhodně to nebude víc jak 100t. to je takový můj psychologický blok, nerad se o věci bojím a stávám se tak jejich otrokem, jsou to jenom stroje.
Na Roveru se mi líbí ten "aristokratický opar " nebo nádech a jako velký fanoušek několika anglických věcí jako např. Top Gear, Monty Python Fc Liverpool a Sex Pistols bych si ho před barákem dokázal představit.
Ano rád bych se v nějakém Roveru svezl a jen co bude jaro, teplo tak se někde po této možnosti poptám.
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Pomalu to začíná vypadat, že tu už není moc co probírat. Dojeďte na nějaký sraz a svezte se. Další dotazy pak v návaznosti na to.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Tak.... prostě je fakt, že Rover/MG se dnes dá koupit už jen srdcem. Rozum v ten moment stojí opodál. Za poslední dva tři roky jsem si to dvakrát vyzkoušel a proto mám doma čtyři auta. První dvě byly rozumem ale v době, kdy to tak bylo a šlo, druhé dvě nemají s rozumem nic společného
Ale to nic nemění na tom, že mohou splňovat s troškou skromnosti plnohodnotně i většinu potřeb a to se ctí.
A tohle si rozhodnout, to je na každém. Nelze to vnutit.
Já, než jsem koupil ZTT, tak jsem už měl skoro doma Volvo V70 - mega praktické, celkem kvalitní, padlo mi řidičsky do ruky a i celkem slušný kus jsem měl zamluvený. Ale já jsem srdcař a po celou dobu (14 dní), co jsem to auto měl rezervované, tak jsem byl s prominutím v pr*eli. V noci jsem nespal a v práci jsem byl totálně marnej a doma ani nevím ... prostě jsem nemohl. Pravda, to hlavní mínus bylo asi to, že to byl chrochtal Nemohl jsem se smířit s tím, že uhnu z cesty, nepořídím si auto snů a budu jezdit v něčem, k čemu mě srdce netáhne. Byl to boj racionality se srdcem. A to dost těžký, kde na každé straně byl vítěz. Zvítězilo srdce a nakonec toho nelituji, mám klidné spaní a ...
Držím palce, ať to dopadne jakkoli, hlavně ať máš pak klidné spaní
Ale to nic nemění na tom, že mohou splňovat s troškou skromnosti plnohodnotně i většinu potřeb a to se ctí.
A tohle si rozhodnout, to je na každém. Nelze to vnutit.
Já, než jsem koupil ZTT, tak jsem už měl skoro doma Volvo V70 - mega praktické, celkem kvalitní, padlo mi řidičsky do ruky a i celkem slušný kus jsem měl zamluvený. Ale já jsem srdcař a po celou dobu (14 dní), co jsem to auto měl rezervované, tak jsem byl s prominutím v pr*eli. V noci jsem nespal a v práci jsem byl totálně marnej a doma ani nevím ... prostě jsem nemohl. Pravda, to hlavní mínus bylo asi to, že to byl chrochtal Nemohl jsem se smířit s tím, že uhnu z cesty, nepořídím si auto snů a budu jezdit v něčem, k čemu mě srdce netáhne. Byl to boj racionality se srdcem. A to dost těžký, kde na každé straně byl vítěz. Zvítězilo srdce a nakonec toho nelituji, mám klidné spaní a ...
Držím palce, ať to dopadne jakkoli, hlavně ať máš pak klidné spaní
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Trunda díky snad to moje spaní neohrozí
Jinak abych nezakládal někde další vlákno, co si myslíte o diesl motorech 74kw ve 45? Co jsem se dočetl, tak to bylo údajně dělaný nějak v holportu s Hondou a jsou to slušný držáci?
Dík
Jinak abych nezakládal někde další vlákno, co si myslíte o diesl motorech 74kw ve 45? Co jsem se dočetl, tak to bylo údajně dělaný nějak v holportu s Hondou a jsou to slušný držáci?
Dík
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
R45 má hondí karoserii, podvozek. Motor a převodovka jsou roveří. Osobně bych šel ale do 1.6/1.8. Nebude to žrát o moc víc a pojede to citelně lépe. Jinak R45 určitě servisně je tak polovina, co R75. Podvozek je prostě fenomén, ale zato karoserie a interiér u mě moc nebodují. Když už, tak osobně bych dnes šel už jen do faceliftu a dal si opravdu záležet na pěkném kousku a pak by spokojenost určitě byla.