Display a kontrola trakce
Display a kontrola trakce
Krásný den všem,
potřeboval bych radu.
Hledal jsem na fóru, ale asi díky mé sleposti vás otravuji s novým tématem.
Dá se nějak opravit ten display ? Nebo rovnou vyměnit ? Co jsem se dočetl o problematice pixelů, prý v mnoha případech stačí na ten display zatlačit, že se ty pixely srovnají. Nevím odborník na to rozhodně nejsem.
No a druhá věc jak tam svítí ta kontrola trakce, když jsem auto kupoval, dušovali se že diagnostika nic neukazuje ( bůh ví jakou měli a jestli nekecali) a sám jsem s tím zatím nikde nebyl. Kontrolka neustále svítí a na tlačítko to nereaguje. Má někdo zkušenost čím vším to může být ?
Budu rád za jakoukoliv radu
Díky
potřeboval bych radu.
Hledal jsem na fóru, ale asi díky mé sleposti vás otravuji s novým tématem.
Dá se nějak opravit ten display ? Nebo rovnou vyměnit ? Co jsem se dočetl o problematice pixelů, prý v mnoha případech stačí na ten display zatlačit, že se ty pixely srovnají. Nevím odborník na to rozhodně nejsem.
No a druhá věc jak tam svítí ta kontrola trakce, když jsem auto kupoval, dušovali se že diagnostika nic neukazuje ( bůh ví jakou měli a jestli nekecali) a sám jsem s tím zatím nikde nebyl. Kontrolka neustále svítí a na tlačítko to nereaguje. Má někdo zkušenost čím vším to může být ?
Budu rád za jakoukoliv radu
Díky
Re: Display a kontrola trakce
Displej opravit v domácích podmínkách nelze. Většinou takový pokus končí ještě horším stavem. Vyměnit se dá celá přístrojovka, která ale není levná a je potřeba to udělat s pomocí origo diagnostiky. Aktuálně se jeví jako nejlepší varianta to poslat borcovi, který to jaksi záhadně umí zrepasovat a cena je docela rozumná - https://www.facebook.com/MGRoverCustomCarParts/
Problém s kontrolou trakce bych začal řešit v první řadě tak, že si necháš vyčíst Testbookem (TOAFem) konkrétní chyby, které to hlásí. Jinak to bude jen zbytečné spekulování.
Problém s kontrolou trakce bych začal řešit v první řadě tak, že si necháš vyčíst Testbookem (TOAFem) konkrétní chyby, které to hlásí. Jinak to bude jen zbytečné spekulování.
Re: Display a kontrola trakce
mám stejný problém, ale ještě nebyl čas se tomu věnovat, jak mi bylo řečeno zkušenějším, může to být zaoxidovaným konektorem řídící jednotky kontroly trakce (někde pod baterkou) nebo špatná jednotka
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Display a kontrola trakce
Ano presne tak ,vydelat baterku i z obalem pod ni je modul ABS rozpojit konektor prohlednout vsechny piny pokud budou dobre tak je to spatny cely modul
Re: Display a kontrola trakce
Díky za rady. Jakmile na to budu mít chvilku vrhnu se na to. Předpokládám že nejbližší Testbook u pana Maredy..
Re: Display a kontrola trakce
Jen pro představu kdyby někoho zajímala cena za opravu toho displaye přes MGRoverCustomCarParts, oprava 25£ a za poštovné chtěl 38£ + ještě poštovné z Česka.
Abych nezakládal nové téma, je normální že i když je venku kolem bodu mrazu, tak se spouští sahara ?
Klima je celá v automatickém režimu třeba na 23 stupňů a sahara stále běží..Někdy nepřetržitě, někdy místy..
Podle ukazatele teploty v motoru je teplota ok a ani na delší vzdálenosti ne nepřehřívá, tak nevím..
Celkem mě to trápí, že stále sahara maká a venku mrzne
Abych nezakládal nové téma, je normální že i když je venku kolem bodu mrazu, tak se spouští sahara ?
Klima je celá v automatickém režimu třeba na 23 stupňů a sahara stále běží..Někdy nepřetržitě, někdy místy..
Podle ukazatele teploty v motoru je teplota ok a ani na delší vzdálenosti ne nepřehřívá, tak nevím..
Celkem mě to trápí, že stále sahara maká a venku mrzne
Re: Display a kontrola trakce
Sahara tam v tomto případě není kvůli motoru, ale kvůli zchlazení chladícího média v okruhu klimatizace.Sakul píše:..je normální že i když je venku kolem bodu mrazu, tak se spouští sahara ?
Klima je celá v automatickém režimu třeba na 23 stupňů a sahara stále běží..Někdy nepřetržitě, někdy místy..
Podle ukazatele teploty v motoru je teplota ok a ani na delší vzdálenosti ne nepřehřívá, tak nevím..
Celkem mě to trápí, že stále sahara maká a venku mrzne
To pak běží pořád bez ohledu na okolní počasí.
Nicméně - v mrazu klimatizace nefunguje.
Ani není důvod.
(nevím, jestli jsem to vysvětlil srozumitelně, ale zkrátka- vše je v pořádku)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Display a kontrola trakce
Čidlo venkovní teploty ukazuje správně?
Re: Display a kontrola trakce
Ano čidlo venkovní teploty ukazuje správně
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Display a kontrola trakce
Je to, jak píše Trunda. Když máš zapnutý automatický režim, je taky zapnutá klimatizace a kvůli ní se spouští ten ventilátor na chladiči. Přepni ventilaci do režimu ECON a sahara se spouštět přestane.
Re: Display a kontrola trakce
Jestli se Vám nelíbí, že to pořád jede, zmáčkněte tlačítko ECON.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Display a kontrola trakce
Možná, kdyby to palilo víc lidí, dalo by se spojit a podělit to poštovné.Sakul píše:Jen pro představu kdyby někoho zajímala cena za opravu toho displaye přes MGRoverCustomCarParts, oprava 25£ a za poštovné chtěl 38£ + ještě poštovné z Česka.
:
Odesláno z mého C6903 pomocí Tapatalk
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Display a kontrola trakce
Pokud zjistite za jak dlouho je schopen to opravit tak to dakazu vzit do UK odeslat z me anglicke adresy a pak to na ni zase posle on ,vetsinou jezdim na dva tydny,v lete pak pojedu od zacatku cervence na mesic
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: Display a kontrola trakce
Já můžu nabídnout překlad, pokud by to majitel chtěl takto udělat, tak to s ním můžu vykomunikovat. Jsem s ním v kontaktu ještě kvůli světlům. Ale musím říct, že s dopravou z Anglie nebyl problém, nechal jsem si zásilku pojistit na 5000kč, pořádně zabalil a vše proběhlo v pořádku i na zpáteční cestě.
Re: Display a kontrola trakce
Pánové díky, díky za nabídky. Budu muset ten display odložit na později, přeci jen není to nijak urgentní záležitost a mám teď jiné věci kam nasypat peníze