Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pát bře 03, 2017 17:39

Většíma brzdama větší brzdný účinek stejně neudělá, protože posilovač bude vyvíjet pořád stejnou sílu a ZT brzdy jsou dělaný dávkovatelně a že VW po dotknutí se pedálu vybíjí zuby volantem není tím, že lépe brzdí, ale že brzdovou soustavu ladil a vymýšlel vocas :wink: A když v ZT člověk šlálne na brzdy pořádně, tak ze 100-0 při dobrým obutí zastaví za 40-45 metrů...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

schizofrenics
Příspěvky: 334
Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
Bydliště: brno

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od schizofrenics » pát bře 03, 2017 19:17

Ale však myslím ze je jasné ze to píšu s troškou nadsázky ;-) ja je tam nebudu dávát pro to ze očekávám větší brzdný ucinek. Vím ze to není jen o velikosti trmenu, kotouče a počtu pistku ;-)
Jak bylo receno, větší význam mají dobre desky a kotouč . Na tom ze to v sérii brzdí na hovno trvám .
Howk

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned bře 05, 2017 17:30

Parkovací kamera...
Přílohy
IMG_20170305_172853.JPG
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Alexej1722
Příspěvky: 23
Registrován: sob lis 12, 2016 17:28
Bydliště: Sudoměřice u Tábora

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Alexej1722 » pon bře 06, 2017 6:37

Výborně, to je pristup dle meho gusta, tomu teda fandim! met:
EX: Opel Kadett GSi 2.0i 8V, Fiat Cinquecento 0.9i, Renault Megane Coupé 2.0 iDE 16V, Daewoo Nexia 1.5 16V, Suzuki Baleno 1.3 16V, Ford Escort Cabrio 1.6i červený, Ford Escort Cabrio 1.8 16v, Rover 416 Si, AR 156 sedan 1.8 16v T.S., AR 156 SW 2.5 V6, Lancia Lybra SW 1.8 16v, Fiat Ulysse 2.2 HDi 16v, Fiat Punto 1.2 CVT
Aktuálně: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRDi, MG ZT 190 a MG F 1.8 VVC

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon bře 06, 2017 10:24

Spojkove ložisko Tazu a spojka AP od klubového doktora :) A hned jsemv riti, lamela neni odpružená...
Přílohy
IMG_20170306_101708.jpg
IMG_20170306_101929.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon bře 06, 2017 11:54

Jak v řiti? Právě že hurá - konečně zbavili lamelu zbytečných kurvítek. Taky ji mám bez pružin a nijak to nejde poznat + bonus, že tahle spojka nikdy nebude chrastit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon bře 06, 2017 12:09

Zapoměl jsi, že mě má přijít odlehčený JEDNOHMOTOVÝ setrvák ml:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon bře 06, 2017 13:12

Nezapomněl... myslel jsem na to, když jsem to psal. Ale tak i tak se dělá kombinace neodpružená lamela a odlehčený setrvák. Sic je to asi už hodně ultimativní, ale na druhou stranu, ty ten setrvák nekupuješ v ultralehkém provedení, ne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon bře 06, 2017 13:46

Kupuju ten 7kg, ale co jsem tak pročítal, tak pro převodovku to bude smrt, když to bude natvrdo bez jakýhokoliv odružení...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od AnderN » pon bře 06, 2017 14:36

Bude to chtít hodně citu ve spojce, žádné divočení ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon bře 06, 2017 16:03

No tak 7kg je v poho. To je pořád na setrvačník slušná váha. .... ale obavu chápu. S pružinami bys měl přeci mírnější šanci na to, že to bude civilnější, ale i tak to je stejně nepředvídatelné. Záleží na celku jak si to sedne, jak se bude spojka lepit atd.
Ale je pravda, že s odlehčeným setrvačníkem to pak chce hodně citu na spojce. Moja žena odmítá jezdit se ZRem právě kvůli tomu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon bře 06, 2017 19:05

Už vidím jak mi to ukopne nohu a řadička přerazí prsty msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv bře 09, 2017 11:00

Tak jsem objednal ještě jednu položku:
"Piper fast road camshaft" :lol:
A drahá polovička mi právě sebrala práva k účtu, prej už by to stačilo... msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv bře 09, 2017 11:25

Které jsi koupil.... jestli 270, tak u ZT to moc rozdíl neudělá. ZT má vačky ostřejší jak ZS, tedy o něco blíže těm Piperům. No a bez přemapování... no nevím hochu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv bře 09, 2017 12:32

Tak 285 by byly na přestavbu motoru... Vím, že ZT má ostřejší vačky, ale pořád jsou tupější než Piper cam :wink: a přemapování bude, už to řeším s jednou firmou na SK, jsou zastoupením superchip, kteří ZT dělají a spousta lidí v UK je s nimi spokojená.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Odpovědět