Už delší dobu mě v autě po nastartování a sešlápnutí plynu bublá voda. Vychází to asi někde z palubovky. Na volnoběh nic neslyším ale jak začnu pomalu přidávat, bublání vody se taky stupňuje. Je to divný pocit, asi jako řídit loď. Díval jsem se do prostoru mezi motorem a kabinou, jak je ŘJ a je to suchý. Už dřív jsem měl potíže se zatýkáním vody ale vše je již vyřešeno. Tohle mě ale stále trápí...
Děkuji
Parník
Re: Parník
Nebude to v tom radiátoru, co je za stredovym panelem? Ze by vzduchová kapsa? Jen tipuju.
Re: Parník
Kolik chladící kapaliny je v expanzní nádobce? Je to na maximu? Klimatizace funguje dobře, je tam dost chladiva, kompresor v pořádku?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Parník
Za rádiem jsem se ještě nedíval. Zkusím...
V expanzce je na dně, klima funguje a ten bublavý zvuk z palubovky je slyšet při zapnuté i vypnuté klimě.
Chladivo jsem měnil naposledy snad před pěti lety, tak tam asi zajedu.
Větrák interiéru asi taky nebude úplně v pohodě protože při vyšších otáčkách má zvuk jak závodní auto a něco tam občas zachrastí.
V expanzce je na dně, klima funguje a ten bublavý zvuk z palubovky je slyšet při zapnuté i vypnuté klimě.
Chladivo jsem měnil naposledy snad před pěti lety, tak tam asi zajedu.
Větrák interiéru asi taky nebude úplně v pohodě protože při vyšších otáčkách má zvuk jak závodní auto a něco tam občas zachrastí.
Rover 75 1,8 2004
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Parník
Z toho, co popisuješ, půjde zřejmě o modul topení ... ale co konkrétně a jak snadno je to opravitelné, to netuším:
Re: Parník
Dolít vodu a uvidíš. V otcově R75 1,8 to taky jednou zabublalo, žbrďol jsem dolil a je klid.
Re: Parník
Chladici kapalinu vymenit za novou, dolit na maximum a nejspis bude vse vyreseno.
To bublani totiz muze byt tim, ze pri stavu na minimu se system prubezne zavzdusnuje a pres horni hadici expanzky zase odzvdusnuje.
Horni hladina totiz musi byt vys, jak horni hrana vstupu do chladice.
Nerikam, ze je to urcite pricina problemu, ale pravdepodobnost tam je, celkem vysoka.
Zvysovanim otacek motoru se bubliny totiz dostavaji ve zvysene mire do radiatoru topeni a to dela ty zvuky.
Velmi durazne nedoporucuji s tim takto jezdit.
Muze totiz dochazet k lokalnimu prehrivani a casem by tesneni pod hlavou uplne zbytecne odeslo do brusele.
Kontrolujte casteji stav v expanzce a udrzujte to na horni hranici, pripadne i trosku vys.
To bublani totiz muze byt tim, ze pri stavu na minimu se system prubezne zavzdusnuje a pres horni hadici expanzky zase odzvdusnuje.
Horni hladina totiz musi byt vys, jak horni hrana vstupu do chladice.
Nerikam, ze je to urcite pricina problemu, ale pravdepodobnost tam je, celkem vysoka.
Zvysovanim otacek motoru se bubliny totiz dostavaji ve zvysene mire do radiatoru topeni a to dela ty zvuky.
Velmi durazne nedoporucuji s tim takto jezdit.
Muze totiz dochazet k lokalnimu prehrivani a casem by tesneni pod hlavou uplne zbytecne odeslo do brusele.
Kontrolujte casteji stav v expanzce a udrzujte to na horni hranici, pripadne i trosku vys.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Parník
Ono to je složitější s tím motorem. Před cca pěti lety jsem měnil MLS těsnění pod hlavou včetně šroubů.
Před asi rokem se začala voda vytrácet zase o něco rychleji až jsem dolíval třeba týdně litr.
Koupil jsem nějákou drahou srajdu a nalil to tam. Zatím to drží, tak že dolívám asi jen deci co dva týdny a to tak aby byla hladina mírně nad značku max.
Teď mě začal trápit zvýšený únik oleje, mám tam pořád loužíčky...
Před asi rokem se začala voda vytrácet zase o něco rychleji až jsem dolíval třeba týdně litr.
Koupil jsem nějákou drahou srajdu a nalil to tam. Zatím to drží, tak že dolívám asi jen deci co dva týdny a to tak aby byla hladina mírně nad značku max.
Teď mě začal trápit zvýšený únik oleje, mám tam pořád loužíčky...
Rover 75 1,8 2004