
Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Trunda podle toho co jsi psal o tom odvzdušnění, a Pítrs o těch bodech varu .. vrtalo mi to hlavou.. tak jsem se v tom ještě vrtnul .. vypustil jsem to nalil koncentrát chladící kapaliny .. tlakem jsem to profoukl dokud z ty malý hadičky nečůrala jen proudem ta kapalina .. připojil hadičku nechal jsem to zahřát cca na 50stupňů .. povolil odvzdušňovací šroub, jel jsem se kousek projet a hle ono to nějak pěkně topí ale žádnej zázrak a zatím žádný náznak onoho problému .. tak jsem pro sichr zase povolil pomalu odvzdušňovák, zase si to pšouklo .. projel jsem se asi 20km a ono nic všechno v cajku a krásně to topí .. test hadic a expanzky .. hadice nahoře na chladiči tvrdá tak že s trochou větší síly promáčnu tak že spojím palec s ukazovákem .. v expanzce přesně po minimum tak jak jsem nalil, hadice teplý a prostě pohoda .. tak jsem najel dalších asi 40km a vše stejné a bez problému teplota celou dobu na 90.. a ani ventilátor se nesepnul .. a přestalo to čoudit, ani při vysokých otáčkách nic .. tak WTF kde byl ten pes zakopanej .. buď prodávaj nějakou šitskou destilku z polska nebo to bylo fakt hodně špatně odvzdušněný .. ?!? co vy na to ? Nehorázně jsem si oddychl.. a pro jistotu ten test spalin stejně udělám .. Díky kluci 

Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
No... ten test udělej. Ať je fakt jistota.
No nevím... neslyšel jsem nikdy nic o tom, že by u jakéhokoli RFa byl problém s odvzdušněním. Ten systém je takový, že i bez nějakého extra šaškaření si ten systém po chvilce s odvzdušněním poradí sám. Ale soudím podle vlastní zkušenosti, kdy jsem s tím nikdy problém neměl.
No nevím... neslyšel jsem nikdy nic o tom, že by u jakéhokoli RFa byl problém s odvzdušněním. Ten systém je takový, že i bez nějakého extra šaškaření si ten systém po chvilce s odvzdušněním poradí sám. Ale soudím podle vlastní zkušenosti, kdy jsem s tím nikdy problém neměl.
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
jo jenže, protože já jsem vocas a dělal jsem to sám a přes hadice tak jsem to možná zvrtal, ale spíš bych se přikláněl k tomu, že tam ta destilka byla nějaká vadná .. kdo ví co do toho kdo dal 

Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Do chladící kapaliny se destilka dolévat nemusí, stačí nejlépe měkká kohoutkovka- a to je pak jasno, co je to za vodu.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Jen taková technická -- ředit chladicí kapalinu destilkou není vhodné. Je to proto, že destilovaná voda má schopnost rozpouštět minerály a kovy, a tedy vlastně může způsobit vnitřní korozi chladicího okruhu. Ideální je používat vodu demineralizovanou, nebo klidně vodu z kohoutku, čím měkčí tím lepší. Tady v Brně je to trošku opruz, protože voda z kohoutku je poměrně tvrdá, ale zase není takový problém sehnat tu demineralizovanou za pár korun. Koupil jsem si jí pětilitrový kanystr kdysi a tím ředím chladicí kapalinu, když už je to náhodou potřeba.
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Zajímavý poznatek...
Já mám pro jistotu vždy v zásobě koupenou rovnou ředěnou kapalinu a když už, tak dolejvám to.
Já mám pro jistotu vždy v zásobě koupenou rovnou ředěnou kapalinu a když už, tak dolejvám to.
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Tak pokud je kohoutkovka tvrdá, tak by asi pomohlo ji převařit.
Část minerálů se vysráží, pokud bych s tím nebyl spokojen, tak bych to doředil destilkou a je vyřešeno.
Část minerálů se vysráží, pokud bych s tím nebyl spokojen, tak bych to doředil destilkou a je vyřešeno.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
To, ze destilka neni z jisteho pohledu idealni, protoze ta voda pak ma tendenci "zrat", jsem taky cetl, ale zcela urcite pouzivanim mixu destilky a chladici kapaliny clovek nic nezkazi. Je to dost mozna zbytecne, a s kohoutkovou je to taky cajk. A pokud je mekka tak lepsi nez tvrda, ale ani tak to neni nic zasadniho.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Nechci nikoho strašit, ale například toto by mělo být důsledkem používání destilované vody:

Re: Přehřívání, tlak v chladícím ohruhu
Nevim, ja tomu proste neverim. pouzivani destilky je proste absolutne bezna vec, u starych i novych motoru a ten vliv bude proste marginalni.
Mozna pouzivani ciste destilky bych veril, ze to neco... ale kombinace destilky a chladici kapalitny (ktera obsahuje inhibitory koroze, takze snahy o zrani potlacuje)... nerikam ze to nema zadny vliv, ale samo o sobe je to tak maly faktor ze to nic nepokazi.
Mozna pouzivani ciste destilky bych veril, ze to neco... ale kombinace destilky a chladici kapalitny (ktera obsahuje inhibitory koroze, takze snahy o zrani potlacuje)... nerikam ze to nema zadny vliv, ale samo o sobe je to tak maly faktor ze to nic nepokazi.