Po chvilce převážení exponátů v hale byla cesta volná. Základní kontrola, benzín s čističem do nádrže, baterka a kabely a Efko naskočilo na drc. Ani brzdy zarezlé takže ven před halu, nouzově opravit brzdový spínač, odstranit nánosy prachu a hurá do Čech! Musel jsem zvolit trochu delší trasu, značky měli platnost jen na území Německa tak abych to měl v Čechách co nejblíže od hranic na místo provedení dovozové STK. Což se povedlo a na těch 25 km v Čechách jsem sice potkal 3x PČR

Auto jelo pěkně, trochu neposedné v zatáčkách a nervozní ale to jsem chtěl, možná si tam nechám i ty staré a ztvrdlé pneu aby byla zábava!

Takže 01/1997, 118 000 km, servisní knížka i manuál, kompletní servisní historie, doklady od údržby , malý ťukanec na pravém zadním blatníku, nefunkční brzdový spínač... jinak nevím , snad nic

A co se nepovedlo- dovozovka proběhla v pohodě, se zděšením jsem zjistil- no spíše technik- že v manuálu je technických dat pomálu a data o emisní normě a spotřebě prostě nejsou!!! Nechal se přesvědčit a napsal co jsem mu nadiktoval. Prý se se mnou hádat nebude, tak dobře tyhle auta nezná. No a druhý den hurá na úřad!
A za malou chvíli z úřadu pryč. Pokud si nemohou ověřit údaje o spotřebě napsané alespoň v manuálu mám smůlu. No snad mi to pošle pan Stehlík brzy a půjdu znovu na úřad. Ještě že se ochladilo. Můžu v garáži leštit a čistit. I když nebude to na dlouho, auto po opláchnutí vypadá velmi zachovale. Pokusím se vložit nějakou fotku.
Jsem se rozepsal co?
