MG ZR škubání motoru
Re: MG ZR škubání motoru
Stilgu, kamaráde, jsi sice sečtělý, ale buď opatrný v momentě, kdy jde o fyzikální zákony - dostal jsi se na tenký led
Jestli chceš, rozepíšu ti zde do rovnic nějaký příkladový model, abys to viděl v číslech, ale na to teď nemám v práci čas. Takže zatím ti dám jen vodítko - koukni znova na ten vzoreček a všimni to toho exponentu. A další nápověda je to, že to se na to musíš koukat pohledem skrz energii, což je v podstatě to samé, jako výkon. A nejjednodušší pohled na takovou situaci je jak na talíři - porovnej výkon 76kW vs. 118kW. Tohle je totiž stejný poměr energie, která se bude muset zpracovat brzdami, pokud obě auta pojedou stejnout dráhu se stejnou (maximální dynamikou). Na to se ty brzdy dimenzují. Sjíždění kopce není tak náročné, respektive je to úplně jiná situace, protože se brzdami vyzařuje menší energie, ale delší čas, tedy v takovém případě je kotouč zatěžovaný jinak, než když je potřeba nárazově v krátkém čase pohltit a vyzářit velkou dávku energie. V takové situaci není tak důležitá třecí plocha, jako spíš schopnost dobře vyzářit teplo do okolí.
Mimochodem, starý ventilovaný kotouč, který má sice správnou tloušťku, ale je ohnilý a má vyhnilé žebrování, má tyhle schopnosti výrazně zhoršené. Tzn. i když kotouč není jetý, ale je třeba ohnilý v důsledku dlouhého stání, tak je nutné ho vyměnit.
Jestli chceš, rozepíšu ti zde do rovnic nějaký příkladový model, abys to viděl v číslech, ale na to teď nemám v práci čas. Takže zatím ti dám jen vodítko - koukni znova na ten vzoreček a všimni to toho exponentu. A další nápověda je to, že to se na to musíš koukat pohledem skrz energii, což je v podstatě to samé, jako výkon. A nejjednodušší pohled na takovou situaci je jak na talíři - porovnej výkon 76kW vs. 118kW. Tohle je totiž stejný poměr energie, která se bude muset zpracovat brzdami, pokud obě auta pojedou stejnout dráhu se stejnou (maximální dynamikou). Na to se ty brzdy dimenzují. Sjíždění kopce není tak náročné, respektive je to úplně jiná situace, protože se brzdami vyzařuje menší energie, ale delší čas, tedy v takovém případě je kotouč zatěžovaný jinak, než když je potřeba nárazově v krátkém čase pohltit a vyzářit velkou dávku energie. V takové situaci není tak důležitá třecí plocha, jako spíš schopnost dobře vyzářit teplo do okolí.
Mimochodem, starý ventilovaný kotouč, který má sice správnou tloušťku, ale je ohnilý a má vyhnilé žebrování, má tyhle schopnosti výrazně zhoršené. Tzn. i když kotouč není jetý, ale je třeba ohnilý v důsledku dlouhého stání, tak je nutné ho vyměnit.
Re: MG ZR škubání motoru
Tady neni zadny "tenky led". Nebo kde ho vidis? Ta energie je jenom o hmotnosti a rychlosti. A pokud jede auto 150, a vasi 1100 kg, tak je uplne jedno jestli ma motor 74, nebo 118 nebo 140 kw.Trunda píše:Stilgu, kamaráde, jsi sice sečtělý, ale buď opatrný v momentě, kdy jde o fyzikální zákony - dostal jsi se na tenký led
Jestli chceš, rozepíšu ti zde do rovnic nějaký příkladový model, abys to viděl v číslech, ale na to teď nemám v práci čas. Takže zatím ti dám jen vodítko - koukni znova na ten vzoreček a všimni to toho exponentu. A další nápověda je to, že to se na to musíš koukat pohledem skrz energii, což je v podstatě to samé, jako výkon. A nejjednodušší pohled na takovou situaci je jak na talíři - porovnej výkon 76kW vs. 118kW. Tohle je totiž stejný poměr energie, která se bude muset zpracovat brzdami, pokud obě auta pojedou stejnout dráhu se stejnou (maximální dynamikou). Na to se ty brzdy dimenzují. Sjíždění kopce není tak náročné, respektive je to úplně jiná situace, protože se brzdami vyzařuje menší energie, ale delší čas, tedy v takovém případě je kotouč zatěžovaný jinak, než když je potřeba nárazově v krátkém čase pohltit a vyzářit velkou dávku energie. V takové situaci není tak důležitá třecí plocha, jako spíš schopnost dobře vyzářit teplo do okolí.
Mimochodem, starý ventilovaný kotouč, který má sice správnou tloušťku, ale je ohnilý a má vyhnilé žebrování, má tyhle schopnosti výrazně zhoršené. Tzn. i když kotouč není jetý, ale je třeba ohnilý v důsledku dlouhého stání, tak je nutné ho vyměnit.
To co se snazis rict ty je, ze kdyz budes mit nejakou trat a pojedes ji "na doraz" v autech s ruznym vykonem, tak budes na tom silnejsim klast vetsi naroky na brzdy, protoze patrne dosahnes na stejnem useku vyssi rychlosti, kterou budes muset zase snizit tak, abys nebyl pres limit adheze v zatacce.
Coz je do znacne miry pravda, a proto (mimo marketingu) se taky na silnejsi motorizace ty silnejsi brzdy davaji, ale nemeni to nic na skutecnosti, ze vyrobce musi pocitat s tim "horsim" scenarem, a ze tedy i to slabsi auto musi byt schopno vzhledem ke sve vaze, a dosazitelne rychlosti (i.e. 200 kmh) , brzdit.
Druha vec je, ze pri narazove potrebe intenzivne brzdit (neco jako jedu po dalnici a predemnou se neco obevi) neni bottle neckem (lim,itujicim faktorem) sila brzd, nebo jejich chlazeni, ale adheze pneu. Protoze kola zvladnou zablokovat v pohode i ty zakladni brzdy, a sebe vetsi brzdy na tom nic nezmeni.
" takové situaci není tak důležitá třecí plocha, jako spíš schopnost dobře vyzářit teplo do okolí. "
Treci plocha je jedna vec, jak sem rikal, pokud zvladne kolo zablokovat mensi, tak je to asi vcelku fuck, ale vetsi kotouc znamena vetsi plochu, vic materialu... a tedy vetsi tepelnou kapacitu v prvni rade, a vetsi plochu na vyzarovani, resp chlazeni v druhe rade.
Je to z meho pohledu tak nejak jak sem uz rikal, 105kove brzdy jsou funkcni a v pohode, ale 120kove chlazene jsou velice rozumny a uzitecny upgrade, ktery bych v pripade ze se obevi mznost, doporucil. 282 jsou na dane auto zbytecne, ale taky to nicemu nemuze ublizit. Ono CRX VTi ma v zakladu +- stejny vykon a vahu jako ZR160, a pritom ma brzdy jako 120.
Re: MG ZR škubání motoru
Tak jinak, zkusíme to opačně... hledejme tedy důvod, proč se tedy na ZRo 160 dávaly větší brzdy.
Přesně jak říkáš, kvůli krizové situaci to nebylo, protože to je brzdění z dosažené provozní rychlosti v kritické situaci a to je fuk, co je to za motor. Tam je to jen o hmotnosti a dosažitelné rychlosti.
Myslet si, že by to bylo jen tak kvůli vzhledu, nebo kvůli marketingu, tak to by bylo asi trošku bláhové....
A jsem zpátky u jádra věci - se silnějším autem se bude jezdit dynamičtěji (proto si takové auto lidi kupují a proto se vyrábí) a o to víc budou zatěžované brzdy. A to není vůbec to samé, jako to první (krizové brzdění), protože v tomhle případě nejde o jednorázovou situaci, kdy kotouč je na na začátku studený, ale o situaci kdy opakovaně dochází k nutnosti rychle pojmout a vyzářit velkou dávku energie s již zahřátým kotoučem.
Proto čím výkonnější auto, tím větší brzdy a když už nestačí ani velikost, tak je nutný materiál, který dokáže pracovat s větší teplotou.
A touto úvahou končím Já si v tom zas udělal víc jasno a jestli chceš mít opět poslední slovo, tak si posluž... já už víc nepotřebuji
Přesně jak říkáš, kvůli krizové situaci to nebylo, protože to je brzdění z dosažené provozní rychlosti v kritické situaci a to je fuk, co je to za motor. Tam je to jen o hmotnosti a dosažitelné rychlosti.
Myslet si, že by to bylo jen tak kvůli vzhledu, nebo kvůli marketingu, tak to by bylo asi trošku bláhové....
A jsem zpátky u jádra věci - se silnějším autem se bude jezdit dynamičtěji (proto si takové auto lidi kupují a proto se vyrábí) a o to víc budou zatěžované brzdy. A to není vůbec to samé, jako to první (krizové brzdění), protože v tomhle případě nejde o jednorázovou situaci, kdy kotouč je na na začátku studený, ale o situaci kdy opakovaně dochází k nutnosti rychle pojmout a vyzářit velkou dávku energie s již zahřátým kotoučem.
Proto čím výkonnější auto, tím větší brzdy a když už nestačí ani velikost, tak je nutný materiál, který dokáže pracovat s větší teplotou.
A touto úvahou končím Já si v tom zas udělal víc jasno a jestli chceš mít opět poslední slovo, tak si posluž... já už víc nepotřebuji
Re: MG ZR škubání motoru
Trunda píše:Tak jinak, zkusíme to opačně... hledejme tedy důvod, proč se tedy na ZRo 160 dávaly větší brzdy.
Přesně jak říkáš, kvůli krizové situaci to nebylo, protože to je brzdění z dosažené provozní rychlosti v kritické situaci a to je fuk, co je to za motor. Tam je to jen o hmotnosti a dosažitelné rychlosti.
Myslet si, že by to bylo jen tak kvůli vzhledu, nebo kvůli marketingu, tak to by bylo asi trošku bláhové....
A jsem zpátky u jádra věci - se silnějším autem se bude jezdit dynamičtěji (proto si takové auto lidi kupují a proto se vyrábí) a o to víc budou zatěžované brzdy. A to není vůbec to samé, jako to první (krizové brzdění), protože v tomhle případě nejde o jednorázovou situaci, kdy kotouč je na na začátku studený, ale o situaci kdy opakovaně dochází k nutnosti rychle pojmout a vyzářit velkou dávku energie s již zahřátým kotoučem.
Proto čím výkonnější auto, tím větší brzdy a když už nestačí ani velikost, tak je nutný materiál, který dokáže pracovat s větší teplotou.
A touto úvahou končím Já si v tom zas udělal víc jasno a jestli chceš mít opět poslední slovo, tak si posluž... já už víc nepotřebuji
To prece neni o nejakem poslednim slovu. Kdyz neco vidim trochu jinak, tak to vyjadrim. Jako treba to, ze bych rozhodne nikoho s 1.4kou neodrazoval od upgradu brzd, pac ten skok na chlazene je vitana vec.
Lehce rypave s kynetickou energii, jsi zacal ty Pricemz tam mi opravdu unikl smysl, protoze to, ze pozadavek na zbrdy je spjaty s rychlosti a hmotnosti jsem tak nejak rikal z kraje, a proc si myslim, ze ma vyznam i na 105 upgradovat, protoze kdzy na to prijde, tak utahat ty brzdy jde.
Druha vec je proste ten trochu rozdilny pohled na to druhe. Na jednu stranu by ZR 160 klidne mohlo mit z tovarny 120kove brzdy a bylo by to "v pohode". Ze dali vetsi je prave ten "ne nezbytny, ale prijemny" upgrade, a pak z meho pohledu taky marketing.
Ono utahat jde jakekoliv brzdy, jenom proste pozdeji. A o to asi tak nejak jde, v to co sme oba trochu krkkolomne popisovali. A vyrobce si nekde stanovil hranici. A na slabsim aute te hranice dosahnou slabsi brzdy, na silnejsim by slabsi odpadli drive, takze da vetsi...
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR škubání motoru
Zkusime to z jinyho konce - vetší brzdy = víc neodpružené hmoty = zhoršení dynamiky u slabší verze. A to podstatně.
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZR škubání motoru
Tak po dnešní návštěvě servisu nemám úplně nejlepší pocity. Musím si však prvně říct, co jsem čekal u auta za 25.000.- že.
Při kontrole tlakú ukazuje 3 válec 6Pa, ostatní 13Pa. Jaký problém tam je múžeme jen spekulovat. Zajímavé je, že hydroštely jsou z 99% vadné na výfukových ventilech 4 válce, svíčka je očouzená na 4 válci, ale tlaky jsou špatné na 3. Tak či onak, motor je doprasenej.
Po rozmluvě s panem Maredou, by zásah do motoru mohl vyjít na 20 tisíc a víc, dle toho, co by po rozebrání bylo zjištěno, a když mi vyjmenoval možnosti, tak těch 20 tisíc je v podstatě nejmenší částka. Zklamání veliký. A to nemluvim o tom, že check engine svítí dál.
Vzhledem k tomu že motor při jízdě ani v nízkých ani ve vyšších otáčkách nejeví známky škubání, vynechávání, netažení či čehokoliv jiného, bylo mi řečeno v klidu jezdit a pokud se neprojeví žádný další problém, tak do motoru nezasahovat. Takže zvažuju jestli by nebylo lepší sehnat druhý motor, který by nejevil známky toho, že se v něm hrabal každej kdo umí otevřít kapotu.
Při kontrole tlakú ukazuje 3 válec 6Pa, ostatní 13Pa. Jaký problém tam je múžeme jen spekulovat. Zajímavé je, že hydroštely jsou z 99% vadné na výfukových ventilech 4 válce, svíčka je očouzená na 4 válci, ale tlaky jsou špatné na 3. Tak či onak, motor je doprasenej.
Po rozmluvě s panem Maredou, by zásah do motoru mohl vyjít na 20 tisíc a víc, dle toho, co by po rozebrání bylo zjištěno, a když mi vyjmenoval možnosti, tak těch 20 tisíc je v podstatě nejmenší částka. Zklamání veliký. A to nemluvim o tom, že check engine svítí dál.
Vzhledem k tomu že motor při jízdě ani v nízkých ani ve vyšších otáčkách nejeví známky škubání, vynechávání, netažení či čehokoliv jiného, bylo mi řečeno v klidu jezdit a pokud se neprojeví žádný další problém, tak do motoru nezasahovat. Takže zvažuju jestli by nebylo lepší sehnat druhý motor, který by nejevil známky toho, že se v něm hrabal každej kdo umí otevřít kapotu.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: MG ZR škubání motoru
Uf.... takový tlak, to už je hodně špatné. Na druhou stranu, udělat hlavu a těsnění, se dá do 10 tis. peněz. A třeba je to jen špatně těsnící ventil, nebo křivá hlava.
Re: MG ZR škubání motoru
Treba? To se da tky zjistit pri mereni tlaku, ne? A to je dost dulezite vedet, jestli jsou to krouzky nebo ventily.
Re: MG ZR škubání motoru
Zda je to kroužek na pístu nebo ventil mi nikdo nebyl schopen říct. Obojí je jedna z možností.Trunda píše:Uf.... takový tlak, to už je hodně špatné. Na druhou stranu, udělat hlavu a těsnění, se dá do 10 tis. peněz. A třeba je to jen špatně těsnící ventil, nebo křivá hlava.
Ano asi se to dá udělat do deseti tisíc, pokud by to bylo jen a pouze toto.
Zda má auto najeto 140 000 nikdo neví. Auto možná jo, motor možná ne. Těžko říct. Už si netroufnu říct z kolika aut je to poskládaný.
V první řadě mě zaráží, proč diagnostika říká, že v motoru má být olej 10w40, ale ve skutečnosti se do těchto motorú leje 5w40. Údajně na 5w40 má větší intervaly výměny. Čeho jsem si však všiml je, že za studena a tedy vyšší hustotě oleje, nejsou hydroštosy slyšet. Po zahřátí a zřídnutí oleje slyšet jsou. Takže si říkám zda tam dát 10w40 a nebo jet dál 5w40. Nicméně výměna hydroštel by komplet vyšla tak na 10.000.- jelikož nikdo neví, zda jsou skutečně v háji ty na 4 válci. Údajně se přes vačku zvuk múže šířit dál a zpúsobovat to, že ve skutečnosti jsou hydroštely vadný na jiným válci. Asi je skutečně blbost měnit jen 4 když je motor rozebraný.
Jelikož budou sundané rozvody a nikdo neví v jakém jsou stavu, bylo mi doporučeno je vyměnit. Babo raď zda prodávají říkal pravdu a jsou nové, nebo neříkal a nejsou nové.
Jelikož budou sundané vačky, tak nová gufera kolem vaček, a přetěsnění celého hořejšku. To mi ještě bylo řečeno, že vačky mohou mít špatnou křivku, a múže bejt rozhozené časování v dúsledku toho, že se v tom někdo neznalej hrabal a doprasil to.
Dále jsou tu ventily samotné a vše kolem nich. Zabroušení, či výměna, přetěsnění.
Výměna pístního kroužku. Jednoho? Všech?
Zjištění stavu hlavy, kdy múžou nastat dva scénáře. Buď bude chtít přebrousit a pújde to, a nebo bude chtít přebrousit, a už nepújde, jelikož hranice je 0,5mm. Takže se múže taky stát že bude hlava v prd...A samozřejmě nové šrouby na hlavu. Ty taky nestojí 500.
Plus rovnou výměna oleje.
Zjeednodušeně napsáno, motor je prostě zralej na GO.
Jelikož potřebuju jezdit, a auto při jízdě nekravne, myslím že nejlepší scénář by byl sehnat jiný motor, rozebrat jej, a postupně jak to dovolí finance si na něm udělat GO, a pak motor vyměnit.
Vzhledem k perfektnímu stavu karoserie auta se dá předpokládat, že bych GO motoru dotáhl do konce dříve, než mě auto sežere koroze.
A hlavně snad dříve než tenhle motor padne.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: MG ZR škubání motoru
Podstatne je zjistit, jestli je to krouzek. Dela se to tak, ze se do vlce vstrikne strikackou pres diru po svicce 10 ml oleje, zatoci se motorem. Olej se dostane okolo pistu a utesni krouzky. Pak se zmeri tlak znovu. Pokud znatelne stoupne, je chyb v krouzcich, v opacnem pripade je netesnost v hlave.
Rozvody se pri vetsi oprave meni automaticky, a vzhledem k tomu, ze sada stoji okolo 2.tisic a zdvihatko 150 Kc, reseni problemu v hlave by bylo vlastne jko takov vetsi udrzba nez GO. O guferech za par korun ani nemuvim. Ale nejde jen tak vymenit zapeceny krouzek.
Olej urcite 10W40, a hlavne kvalitni.
Rozvody se pri vetsi oprave meni automaticky, a vzhledem k tomu, ze sada stoji okolo 2.tisic a zdvihatko 150 Kc, reseni problemu v hlave by bylo vlastne jko takov vetsi udrzba nez GO. O guferech za par korun ani nemuvim. Ale nejde jen tak vymenit zapeceny krouzek.
Olej urcite 10W40, a hlavne kvalitni.
Re: MG ZR škubání motoru
Jak už jsem tu psal, tak hydroštely se dají vyčistit. Dá se po vyndání určit, které jsou špatné a vyměnit jen je. Pořád říkám, že se to dá spáchat do desítky, pokud to bude otázka hlavy. Jak to budou kroužky, tak je to horší...
Re: MG ZR škubání motoru
Olej jak uz zaznelo tam patri 10w40, nevim kde kdo tvrdi ze 5w40, ale plete se. Hadam je to vysledek zazitych mytu ohledne "plne syntetiky" a polo syntetiky, coz je dnes uz absolutne nesmyslne a nic nerikajici oznaceni.
Ano, auto samozrejme je schopno fungovat i na nej, tak jako by klidne fungovalo i na 10W50. A mozna ve velmi chladnych oblastech by mela 5w40 trebas i nejakou vyhodu.
Nicmene predepsany vyrobcem a overeny roky praxe je 10W40. S tim pozadavkem na kvalitu bych to nehrotil. Urcite neuskodi, lit tam Castrol, ale je to levne auto, i obycejne oleje splnuji vyssi vykonostni tridu nez predepsal vyrobce. Pokud nekdo bere Rovera jak osvyho mazlika, dava smysl lit nejaky vcelku levny a kvalitni (Millers, LM, ...) pokud ma utazeny rozpocet, at lije klidne orlan nebo v akci koupeny 10W40 z kauflandu.
Za dulezite bych spis videl vcasne meneni, nez lpeni na kvalite.
S motorem bych to videl jako Majkl. Nicmene tlaky bych jeste premeril jednou, a pak je zmeril na mokro jak uz zaznelo. Teda za predpokladu, ze teto nestoji ranec penez.
Sehnat 1.4ku prece nemuze byt nejak extra drahe, z nejake bourane 25ky, nebo nejake co ji zezrala koroze.
Ano, auto samozrejme je schopno fungovat i na nej, tak jako by klidne fungovalo i na 10W50. A mozna ve velmi chladnych oblastech by mela 5w40 trebas i nejakou vyhodu.
Nicmene predepsany vyrobcem a overeny roky praxe je 10W40. S tim pozadavkem na kvalitu bych to nehrotil. Urcite neuskodi, lit tam Castrol, ale je to levne auto, i obycejne oleje splnuji vyssi vykonostni tridu nez predepsal vyrobce. Pokud nekdo bere Rovera jak osvyho mazlika, dava smysl lit nejaky vcelku levny a kvalitni (Millers, LM, ...) pokud ma utazeny rozpocet, at lije klidne orlan nebo v akci koupeny 10W40 z kauflandu.
Za dulezite bych spis videl vcasne meneni, nez lpeni na kvalite.
S motorem bych to videl jako Majkl. Nicmene tlaky bych jeste premeril jednou, a pak je zmeril na mokro jak uz zaznelo. Teda za predpokladu, ze teto nestoji ranec penez.
Sehnat 1.4ku prece nemuze byt nejak extra drahe, z nejake bourane 25ky, nebo nejake co ji zezrala koroze.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: MG ZR škubání motoru
Přijeď. Můžeš si vyzkoušet motor 1,4 je ještě v autě a jezdí. Cena 5000.- když si ho vymontuješ (s mou spoluprácí) Nebo motor 1.6
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR škubání motoru
Mam tu jednu 1,4 MG ZR z 25tis mil najezdu klasika tesneni pod hlavou ,jak bude cas a chut tak ji nachystam a bude na prodej
Re: MG ZR škubání motoru
Stilgu: olej 5W40 tam doporučuje pan Mareda.
Roverix:to by bylo fajn, ale proč sakra musíte všichni bydlet na druhý straně republiky? Nějaké další info o motoru ? Nájezd, co bylo kdy děláno atd?
Lenham: těch 25 000 mil je málo, to by se mi líbilo. Jen mě zaráží jakto že po 40 000 mu fouklo těsnění pod hlavou To vydrží těsnění ať nový či starý motor jen 40 000km?? Motor jsi vyndaval z auta sám, nebo byl už vyndaný?
Roverix:to by bylo fajn, ale proč sakra musíte všichni bydlet na druhý straně republiky? Nějaké další info o motoru ? Nájezd, co bylo kdy děláno atd?
Lenham: těch 25 000 mil je málo, to by se mi líbilo. Jen mě zaráží jakto že po 40 000 mu fouklo těsnění pod hlavou To vydrží těsnění ať nový či starý motor jen 40 000km?? Motor jsi vyndaval z auta sám, nebo byl už vyndaný?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105