folie na skla a stk
Re: folie na skla a stk
No,tak u nás je šest linek na osobáky,dvě na náklaďáky a troje emise.Magitrát cca 200m po hlavní a čekačka s lístkem,co jsem zatím měl zkušenost cca 20 minut,pokud není nějaká zvláštní situace.Ale někdy se to zahltí jak na STK,tak i na úřadě.Hlavně když se vymyslí nějakej převrat v legislativě a lidi na poslední chvíli lezou,viz. ukončení polopřevodů,to byl hukot!
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: folie na skla a stk
Jako ve všech odvětvích.berryj píše:Bohužel, tupci se vyskytují jak na straně zákazníků STK, tak občas i jejich zaměstnanců.
To má poměrně jednoduchý důvod. Počet STK se už mnoho let nemění, protože je to uzavřený byznys. Stávající STK mají silnou lobby na MDČR a velmi neradi mezi sebe pouštějí někoho dalšího. Znám podnikatele, kteří chtěli svůj servis rozšířit o vlastní STK. Objekt vystavěli, na to všechna povolení získali. Linka je hotová, zahučelo do toho mnoho prostředků, ale licenci jim nikdo nedá z výše uvedených důvodů. Jinými slovy -- kdo nemaže, ten nejede. A oni mazat nechtějí, tak zatím nejedou. Už se to táhne několik let.berryj píše:Mě třeba daleko víc vadí, že stanic STK/emise není víc.
Na druhou stranu počet vozů v ČR roste jen pozvolna a STK nemají důvod nějak extra bojovat o klienty. Žádný zákazník nepřijede častěji, než přikazuje zákon, protože tam jezdí rád. A ten, kdo rád nejezdí, přijede stejně, protože musí. Tím je to dáno.