Zdravíčko soudruzi,
před pár dny jsem si všiml zvláštního klepavého zvuku motoru, hlavně v nižších otáčkách.. po prozkoumání všeho možného, jsem zjistil, že z auta kape nafta a našel zdroj - prasklá trubička vstřiku. Bratranec v minulosti pročítal toto forum a prý tu něco podobného zahlédl - já to ale dnes nedokázal najít. Můžete mě prosím někdo nasměrovat, ideálně někdo s podobným problémem? Dá se sehnat za rozumné peníze náhradní, nebo se dá vyrobit?
Názorný ukázka cákání viz obrázek .
img upload
PS: kdyby někdo měl PZ brzdič, taky ho vezmu
Děkuji za veškerou možnou pomoc .
Trubička vstřikování 620SDi
Re: Trubička vstřikování 620SDi
Vlasová trhlina v ohybu. To bývá nejčastěji způsobeno vibracemi. Proto, aby se trubky klepaly co nejmíň, se na ně dávají i ty plastové můstky, které kmitání potlačují. Ale někdy se to i tak stane. Taky může být třeba volné uchycení vstřikovacího čerpadla. Např. stačí i povolený/utržený jeden ze šroubů na tom plechovém držáku, kterým je čerpadlo za rozdělovací hlavu uchyceno k motoru. A už se to celé třepe trochu víc, přesto, že je hlavní uchycení čerpadla vepředu u řemenice. Při opravě to chce zkontrolovat.
Provizorně by to šlo asi opatrně zavařit. U Rimmer Bros, kde jsem doufal, že by to neměl být problém, se to již koupit nedá: https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003894. Tak asi nejlepší to bude vzít někde z vrakoviště. Nechat si to vyrobit by asi přišlo dost draho.
Provizorně by to šlo asi opatrně zavařit. U Rimmer Bros, kde jsem doufal, že by to neměl být problém, se to již koupit nedá: https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID003894. Tak asi nejlepší to bude vzít někde z vrakoviště. Nechat si to vyrobit by asi přišlo dost draho.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Trubička vstřikování 620SDi
Snažili jsme se to vyndat a zavařit, akorát závit dole už nešel rozšroubovat.. takže jsme trubičku rozřezali a vyšroubovali i s tím vnitřkem z čerpadla (nejsem mechanik - sorry).
Teď je tedy jedinou variantou opravdu sehnat jinou trubičku z vraku. Někdo mi i říkal, že jsme to posrali, že se bude muset znovu seřídit čerpadlo - druhý člověk mi řekl, že když se netočilo čerpadlo, tak se znovu seřizovat nemusí. Ale kde je pravda.. kdo ví.
Asi si taky pořídím ještě 2 kusy navíc na díly . I když koukám spíš po TI.
Teď je tedy jedinou variantou opravdu sehnat jinou trubičku z vraku. Někdo mi i říkal, že jsme to posrali, že se bude muset znovu seřídit čerpadlo - druhý člověk mi řekl, že když se netočilo čerpadlo, tak se znovu seřizovat nemusí. Ale kde je pravda.. kdo ví.
Asi si taky pořídím ještě 2 kusy navíc na díly . I když koukám spíš po TI.
Re: Trubička vstřikování 620SDi
Sice je již toto téma asi trochu neaktuální, ale třeba příště pomůže i někomu jinému.
Převlečné matice na tlakových trubkách jdou povolit bez problému, pokud je na to správné nářadí. Na straně čerpadla je to trochu stísněné, ale i zde je možno si udělat prostor. Není potřeba si další problémy přidělávat. Ale v konečném důsledku je více než samotný postup důležitější se úspěšně dobrat cíle. Pak je i nějaká ta improvizace přípustná. Taky to znám.
Tím že se vyšrouboval se zbytkem trubky i celý výtlačný zpětný ventil z rozdělovací hlavy čerpadla se rozhodně nic neposralo. Pokud tedy díly ventilu a těsnicí podložka nevyskákaly ven. Čerpadlo po tomto zásahu není potřeba seřizovat (i kdyby se točilo).
Převlečné matice na tlakových trubkách jdou povolit bez problému, pokud je na to správné nářadí. Na straně čerpadla je to trochu stísněné, ale i zde je možno si udělat prostor. Není potřeba si další problémy přidělávat. Ale v konečném důsledku je více než samotný postup důležitější se úspěšně dobrat cíle. Pak je i nějaká ta improvizace přípustná. Taky to znám.
Tím že se vyšrouboval se zbytkem trubky i celý výtlačný zpětný ventil z rozdělovací hlavy čerpadla se rozhodně nic neposralo. Pokud tedy díly ventilu a těsnicí podložka nevyskákaly ven. Čerpadlo po tomto zásahu není potřeba seřizovat (i kdyby se točilo).
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R