Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
má to nějakej speciál kostřící bod? všechno mi v autě funguje, jen dálkáč a centrál ne. no z původního alarmu vedl immo signál do originál jednotky. po zástavbě sem ten drát prostě nezapojil, s tím že alarm funguje naprosto původně sevším všudy, takže blokuje i relátko ke startéru. co se týče jednotky z 620ti, tak ta má snímací kroužek čip a immo box, ze kterýho vede jeden drát do jednotky motoru. to mě zlobilo, tak sem v jednotce upravil eepromku, a mám tu jednotku bez imma uplně s txhle kraviny sem zahodil. takže nastartuju i s aktivním alarmem ručně přimo propojením na startéru, akorát auto houká. to sem vyřešil vyndáním pojistky k houkačce, ale rád bych to zas nějak opravil.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
jen tak pro zajímavost, rover stále jezdí, jezdí jako moje hlavní daily auto. teď mě čeká asi výměna všech gufer páč už si značkuje svý území, a během úpravy dostane komplet brzdy od ebc yellow stuff, upravenou dowsńpipe turba, a nějaký další upravy, plánuju montáž piggyback jednotky, a asi i zvýšení tlaku na 1,1bar, použití větších vstřikovačů kvůli občasný jízdě na E85. tůhle sem s tím byl na brzdě, a na grafu je vidět problematický elbow, a přiliš malá wastegate. takže přepracuju přední díl výfuku a budu upravovat housing toho čínskýho turba na větší průtok pře WG. zatím to jezdí dobře, aktuálně 177kW při 5800ot, 351Nm při 4500ot. bohužel bída, ta WG to brzdí dost. až bude graf točivýho momentu pokračovat za 4500ot alespoň vodorovně, budu teprv spokojen
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
a pro zajímavost, v supře mi zaklepal motor, takže stavím další swap původně 3litr řadovej šestiválec s turbem a se simultálním vstřikováním, výkon 210kw, 325Nm,
nyní swapuju za motor z lexuse, 4.0 V8 N/A singleturbo, sekvenční vstřikování, E85, plánovanej výkon cca 450kw, a když zbydou drobný, bude i N20.
nyní swapuju za motor z lexuse, 4.0 V8 N/A singleturbo, sekvenční vstřikování, E85, plánovanej výkon cca 450kw, a když zbydou drobný, bude i N20.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak ty se toho nebojíš
Se docela divím, že se ti tam ještě nerozpadla převodovka, protože chudera ta takový výkon moc dlouho nedává Ale tak asi s tím běžně nejezdíš na krev, což s tím ostatním setupem by bylo o život Mimochodem jestli je to značkování příčinou v převodovce a guferách na poloosách, tak to by mohl být první příznak rozpadlých klecí na ložiskách diferáku. Gufera sundej a koukni na ložiska a uvidíš.
Ty brzdy tam hlavně předělej na 282, když už máš na to třmeny. Stačí ti na to jen jiné těhlice, kterých jsou všude hromady.... sám jich mám doma snad dva páry navíc
Se docela divím, že se ti tam ještě nerozpadla převodovka, protože chudera ta takový výkon moc dlouho nedává Ale tak asi s tím běžně nejezdíš na krev, což s tím ostatním setupem by bylo o život Mimochodem jestli je to značkování příčinou v převodovce a guferách na poloosách, tak to by mohl být první příznak rozpadlých klecí na ložiskách diferáku. Gufera sundej a koukni na ložiska a uvidíš.
Ty brzdy tam hlavně předělej na 282, když už máš na to třmeny. Stačí ti na to jen jiné těhlice, kterých jsou všude hromady.... sám jich mám doma snad dva páry navíc
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
těhlice mám, možná na ně někdy dojde no z převodovky zatím olej uniká jen kolem táhla řazení, diferák drží, jsou tam ZVL ložiska s kovovou klecí, spíš mi začlo hučet spojkový ložisko, ale jen když stojím na spojce teče mi to přez rozvody, nebo na klice pod rozvodovým kolem, taky mi hučí servo a sákne vodní pumpa, bude to třeba udělat. ale jinak bez ztráty kytičky, trestám s tím BMW AUDI a Mercedesy na denním pořádku hodně pomohli ty powerflexy na předku, ty pulkulatý gumy co sou v nápravnici byly spotřebák :-)okruhy moc nejezdím, ale jezdím jako prase furt, turbo se umí rozsvítit do ruda pěkně. jinak jeden vedlejší efekt velkýho intercooleru - v zimě to nejni možný ohřát, v mínus 20ti to topí po 15ti kilometrech... nebylo to tak hrozný, než sem udělal ještě odstínění filtru sání od motorovýho prostoru.... jediný co mě ale děsí, asi mi poklepává jeden pístní čep. v létě sem dával nový ojniční šály, to bylo taky za 5 dvanáct, ale jinak pohoda, i těsnění pod hlavou to zatím dává, motor bude mít touhle dobou asi 300tkm... supra teď nejezdí, páč potřebuju koupit standalone jednotku(ecumaster emu black) a kardanku, zatím budu jezdit asi bez turba, i tak mám 199kw. joo prachy a prachy.... už jí zas rozjezdím, budu ladit rovera mám takový plán, Hbeam ojnice na zakázku (cca 8tisíc kč), a písty z 4G63T mitsubishi (na kila z místního kovošrotu)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jo, ty puky v přední nápravnici jsou za mě jeden z nejlepších upgradů (jsem tě beztak na to překecal já, bo to říkám každému, kdo si pořídí auto s tímhle podvozkem ), co se na tom podvozku dají pomocí polyuretanů udělat Akorát já už se vyhýbám Powerflexu. Beru to už jen od kluků Silponix, kteří to mají konstrukčně testované a odladěné na Hondách. Sic hlavně ty silentbloky namáhané v krutu. Ty od Powerflexu většinou dlouho nevydrží, jinak ty, které se mačkají, tak na těch toho moc zkazit nejde
To gufero na táhlo kupuju v Litepu http://www.litep4x4.cz/detail/freelande ... adici-tyce a jde vyměnit myslím i bez vypouštění oleje.
... jo, vlastně, tys ty ložiska už měnil, tak to pak to asi chvilku vydrží
No seš drak a jsem rád, že na to, jak to skládáš do kupy tak jako z toho, co se kde najde, tak na druhou stranu to asi celkem funguje a hlavně to není, jak mnohdy, jen nějaký pubertální úlet, který skončí u rozdělaného projektu Nicméně ty nasypané peníze a hlavně čas, to my, s rodinami, jaksi moc nechápeme
To gufero na táhlo kupuju v Litepu http://www.litep4x4.cz/detail/freelande ... adici-tyce a jde vyměnit myslím i bez vypouštění oleje.
... jo, vlastně, tys ty ložiska už měnil, tak to pak to asi chvilku vydrží
No seš drak a jsem rád, že na to, jak to skládáš do kupy tak jako z toho, co se kde najde, tak na druhou stranu to asi celkem funguje a hlavně to není, jak mnohdy, jen nějaký pubertální úlet, který skončí u rozdělaného projektu Nicméně ty nasypané peníze a hlavně čas, to my, s rodinami, jaksi moc nechápeme
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
provedené změny:
1) přední tlumiče stavítko TA-technix pro škodu octavii 1U2 TDI - chce to trošku tvrdší pera, 20T4G je fakt ingot
2) brzdy EBC yellow stuff na kotoučích od Ate
3)chadič z škoda felicia 1.6i s dourychlostním běhěm sahar
4)custom nerez vedení k chadiči
5)přepracované vedení k intercooleru
6)external wastegate 36mm s screamer pipe
7)nerez downpipe, zaslepení interní wastegate
8)uprava řídící jednotky - posunutí Fuel-cut na 1,3bar
9) jiné zapojení boostcontrolleru k wastegate, provozní tlak 1,1 až 1,2bar trvale (graf z brzdy 1,1bar)
a pár foto z drobné nehody, kdy sem vytrhl uložení motoru z nápravnice, holt těch 380Nm s tím dělá divy
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ta křivka je ale za tím vrcholem nějaká hodně nemocná.... co to?
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
to už je asi nějaká roveří vlastnost, páč na to už výfuk a sání vliv nemá. buď to hodně při boostu stahuje předstihaby to neklepalo, a nebo je to prostě daný vačkama, který sou spíš na mid range průběh a v otáčkách už se mu pak nechce. každopádně to jede proti seriovýmu turbu a boostu fakt pekelně.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Co na to J0hny?
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Dobytek ve správným slova smyslu myslím, že se někdy stavím, tyhle projekty by mě velice zajímaly jen nechápu kde na to všechno bereš čas
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
tak jako stav se klidně, klidně pokecáme no kde na to beru čas - je to jednoduchý, nemám ženskou. páč vždycky když si nějakou najdu, tak sem na ní hodnej, ona sem nou vždycky nějak !&@#!, já se pak naseru, zavřu do garáže, a takhle to vypadá
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
To je divný, že ty ženský nechtěj hodný chlapy, co? .... ale jo... lepší jak začít chlastat
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
jenže začít chlastat by bylo asi levnější teď mi klekla spojka takže musím koupit novou, těch 380Nm ta přeobložená originálka už nedává
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No to nesmíš přepočítávat na peníze ....
Hele a co ten tvůj projekt Supry?
Hele a co ten tvůj projekt Supry?