Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
no jde to velice pomalu, páč mi furt nějaký peníze bere rover, ale tak něčím do práce jezdít musím
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ty jo, ta dlouhá trubka k turbu, to bude celkem sprostý, ne?
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
ani nee, běžně se to tak dělá holt v8 single turbo, jinak to nejde...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No ale to pak musí mít prodlevu jak hrom, ne?
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
ono se to zdá, no nejni to až tak znát u takhle velkýho turba. ono má prodlevu spíš kvůli váze rotoru, než kvůli objemu těch trubek, a délka těch trubek má zas pozitivní vliv na točivej moment motoru odspoda. je to všechno jeden takovej velkej komprosmis, a mnohem lepší by bylo použit turba dvě, každý na jednu stranu motoru, z hlediska termodynamiky a odezvy to bude uplně někde jinde. ale zas to má druhý ale, velký turbo turbo se zas většinou točí o dost pomaleji, a má menší mechanický ztráty, geometrie je k poměru velikosti přesnější, nejni tak háklivý na namáhání, a většinou se s ním dosáhne snáze většího výkonu než se dvěma malýma, a co hlavně, funguje mnohem bezpečněji, regulace je přesnější.... klasicky lze vidět srovnání na motoru 2JZ nebo 1JZ od toyoty. z fabriky to byly prakticky všechno twinturba (2JZ sekvenční, 1JZ palalerní práce turb) a performance stavby se přestavujou na big singly. potrubí co sem posílal v tej fotce vytvořil jeden člověk z "1UZFE forced induction technical", co máme na FB, leccos sním ohledně stavby svýho motoru konzultuju, poněvadž stavím takřka to samý, a vliv vedení na turbolag můžeš posoudit sám - dám odkaz na pár videí neheldě na to že jak ti motor řídí standalone jednotka nalazená na výkon, a né na emise, je všechno úplně jinak
https://www.youtube.com/watch?v=3P_C1_fIc9I - video z brzdy
https://www.youtube.com/watch?v=ocWyvKkoPwc - takový představení
https://www.youtube.com/watch?v=3P_C1_fIc9I - video z brzdy
https://www.youtube.com/watch?v=ocWyvKkoPwc - takový představení
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No a jak je to s pajšlem motoru? To je série?
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
jj, serie. první generace těch motorů dávaj cca 600-700koní bez úprav motoru. já mám druhou generaci, v tej se musí dát jen jiný ojnice. seriovej samo nezůstane palivovej systém, a je třeba použít standalone jednotku, originální je velice těžko upravitelná. u mě to bude asi takhle:
1)stock 1UZ 2generace
2)výmena ojnic za H-beam
3)uprava olejový vany kvůli nápravnici
4)custom setrvák a spojka s přirubou na převodovku z BMW, šestikvalt
5)custom svody, tubro S366SXE
6)60mm externí wastegate
7)upravenej kompresor klimatizace - tu zachovám, mám digi, byla by jí škoda vyřadit
8)silonový silentbloky motoru
9)8x 800cc vstřiky
10) 2x walbro 255
11) 3" komplet výfuk
12) standalone ecumaster black s Flexfuel systemem
a spoustu dalších drobností
1)stock 1UZ 2generace
2)výmena ojnic za H-beam
3)uprava olejový vany kvůli nápravnici
4)custom setrvák a spojka s přirubou na převodovku z BMW, šestikvalt
5)custom svody, tubro S366SXE
6)60mm externí wastegate
7)upravenej kompresor klimatizace - tu zachovám, mám digi, byla by jí škoda vyřadit
8)silonový silentbloky motoru
9)8x 800cc vstřiky
10) 2x walbro 255
11) 3" komplet výfuk
12) standalone ecumaster black s Flexfuel systemem
a spoustu dalších drobností
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak to je slušný matroš
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jo to znám, dlouho jsem to tak měl taky, naštěstí ja našel takovou, která je fajn a váží si toho a už je na cestě i prcek, takže já už tu garáž musím trošku omezovatMíraMT píše:tak jako stav se klidně, klidně pokecáme no kde na to beru čas - je to jednoduchý, nemám ženskou. páč vždycky když si nějakou najdu, tak sem na ní hodnej, ona sem nou vždycky nějak !&@#!, já se pak naseru, zavřu do garáže, a takhle to vypadá
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak slavných 380Nm nejezdilo dlouho, asi 14dní do práce, pak 2rozjížďky na sprintech a konec :/
objednal sem tedy něco bytelnějšího sem mile překvapen, záběr je značně ostřejší, a pedál o dost tvrdší, ale spojka je krásně čitelná a rozjíždí se bez cukaní. krásně se chytá do záběru, nejni problém při ostřejší jízdě i na suchým asfaltu na rovince při přeřazení na 3ku protočit kola sem z ní docela nadšenej, uvidíme jak se bude chovat časem až si pěkně sedne
naštěstí to jen vzdala seriová spojka, kdysi přeobložená na HDS57 obložení.objednal sem tedy něco bytelnějšího sem mile překvapen, záběr je značně ostřejší, a pedál o dost tvrdší, ale spojka je krásně čitelná a rozjíždí se bez cukaní. krásně se chytá do záběru, nejni problém při ostřejší jízdě i na suchým asfaltu na rovince při přeřazení na 3ku protočit kola sem z ní docela nadšenej, uvidíme jak se bude chovat časem až si pěkně sedne
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Co je to zač a kolik to koštovalo?
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
tohle, stálo to asi 8300,- včetně pošty, v sadě bylo i ložisko
http://www.ebay.com/itm/DriveTorque-Sta ... 4902.l9144
chtěl sem hlavně odpruženou
http://www.ebay.com/itm/DriveTorque-Sta ... 4902.l9144
chtěl sem hlavně odpruženou
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ufuf .... ale tak opica chce banány
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
asi už sem si nějak zvyknul, nepřijde mi to tolik, vždyď spojka do octavie TDi stojí víc jak dvakrát tolik
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165