
Rover 75 1,8i nestartuje
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Modlím se, aby to byla nějaká prkotina, který se nakonec zasmějeme. Plakat se mi už kvůli autu nechce 

Rover 75 1,8
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
No snad se zasmějeme 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Tak to nemůžeme v žádným případě dopustit. Déšť nedéšť...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Takže jsem to byl okouknout, a jsem z toho nemoudrej (nejenom já).
Auto má po chvíli odpočinku snahu naskočit, zatočí pár vteřin a zdechne. Pak až třeba za 10 minut...
Šel jsem po rozpadlým filtru v nádrži, ale tohle má kovovej filt, ne ten papírovej, u kterýho se plastový tělo rozpadalo a pak nebyl tlak v systému. Zkusili jsle napojit rovnou čerpadlo na hadici co vede od nádrže do motoru a nic. V liště vstřiků je tlak jako na mým, tj. 4,5 (teď nevím čeho), akorát na 1,8 není ventilek pro změření jako na KV6, takže jsme to měřili jen na vyndaný hadici co vede do lišty, takže to nešlo měřit při pokusu startování. Na liště na straně rozvodů je takovej nějakej bazmek, tváří se jak přetlakovej ventil, má (asi) odvětrání do sání a pak výstup směrem k rozvodům, na kterej má Trunda zpátečku do nádrže, tady je jen gumová krytka. Jinak tep přetlakovej ventil když jsem vyndal a zkoušeli jsme startovat, tak jsem na místě neudržel, jakej tam byl tlak paliva...
Svíčky hážou jistkru pořád jak mají, když auto nechytne a stříkám mu čistič na brzdy do sání, má snahu běžet, takže vylučuju problém se zapalováním.
Vstřiky jsem neměl možnost otestovat na místě, TOAF to u 1,8 nenabízí a rozebírat jsem to nestihli, už bylo pozdě a hnusně...
Mám doma lištu vstřiků ze 45, tak to dám majitelům i se vstřikama, aby ji zkusili připojit na jejich auto, jestli budou otevírat a prskat.
Jinak podle majitelů to začalo tak, že autem poskočili, při puštění spojky se zařazeným kvaltem. Mohlo by nějak přeskočení rozvodáku dělat to co to dělá, tj občas má snahu chytit a na sprej vpodstatě běží???
Tak chlapi rady sem, je škoda 75 nechat zahálet...
Auto má po chvíli odpočinku snahu naskočit, zatočí pár vteřin a zdechne. Pak až třeba za 10 minut...
Šel jsem po rozpadlým filtru v nádrži, ale tohle má kovovej filt, ne ten papírovej, u kterýho se plastový tělo rozpadalo a pak nebyl tlak v systému. Zkusili jsle napojit rovnou čerpadlo na hadici co vede od nádrže do motoru a nic. V liště vstřiků je tlak jako na mým, tj. 4,5 (teď nevím čeho), akorát na 1,8 není ventilek pro změření jako na KV6, takže jsme to měřili jen na vyndaný hadici co vede do lišty, takže to nešlo měřit při pokusu startování. Na liště na straně rozvodů je takovej nějakej bazmek, tváří se jak přetlakovej ventil, má (asi) odvětrání do sání a pak výstup směrem k rozvodům, na kterej má Trunda zpátečku do nádrže, tady je jen gumová krytka. Jinak tep přetlakovej ventil když jsem vyndal a zkoušeli jsme startovat, tak jsem na místě neudržel, jakej tam byl tlak paliva...
Svíčky hážou jistkru pořád jak mají, když auto nechytne a stříkám mu čistič na brzdy do sání, má snahu běžet, takže vylučuju problém se zapalováním.
Vstřiky jsem neměl možnost otestovat na místě, TOAF to u 1,8 nenabízí a rozebírat jsem to nestihli, už bylo pozdě a hnusně...
Mám doma lištu vstřiků ze 45, tak to dám majitelům i se vstřikama, aby ji zkusili připojit na jejich auto, jestli budou otevírat a prskat.
Jinak podle majitelů to začalo tak, že autem poskočili, při puštění spojky se zařazeným kvaltem. Mohlo by nějak přeskočení rozvodáku dělat to co to dělá, tj občas má snahu chytit a na sprej vpodstatě běží???
Tak chlapi rady sem, je škoda 75 nechat zahálet...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Jinak prej v autě bejvalo vlhko na podlaze spolujezdce, měli jsme venku i počítač před kabinovým filtrem a ten byl beze stop po vodě, kontakty čistý...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Pro upřesnění, R75 na K-Series tam nemá regulátor tlaku, ale jen jakýsi tlumič rázu změny tlaku. Regulátor je přímo v nádrži, takže už na přívodu by měl být tlak cca 3,2 baru.
Zavání to opravdu probléme okolo pouštění vstřiků. Nabízí se podle mě tyto kroky:
1. Kvůli tomu poskočení bych opravdu pro jistotu prověřil rozvody, jestli nejsou posunuté (ale to by asi nedělalo rozdíl mezi tím, jestli to startuje na sprej, nebo klasicky).
2. V běžném servisu (respektive ať někdo dojde na to kouknout na místě) to zdiagnostikovat klasickou Delphi diagnostikou a prověřit tam vstřikovače.
3. Autoelektrikář by mohl osciloskopem prověřit signál na vstřikách (dle mého soudu jednoduché a rychlé ověření toho, jestli je problém na straně jednotky, nebo vstřiků).
Jinak ona chyba P0650, kterou vyhazuje TOAF je záhada. Chyba systému MIL, nebo možná i vadná ECU... ale taky to může být jen nějaký "duch".
Zavání to opravdu probléme okolo pouštění vstřiků. Nabízí se podle mě tyto kroky:
1. Kvůli tomu poskočení bych opravdu pro jistotu prověřil rozvody, jestli nejsou posunuté (ale to by asi nedělalo rozdíl mezi tím, jestli to startuje na sprej, nebo klasicky).
2. V běžném servisu (respektive ať někdo dojde na to kouknout na místě) to zdiagnostikovat klasickou Delphi diagnostikou a prověřit tam vstřikovače.
3. Autoelektrikář by mohl osciloskopem prověřit signál na vstřikách (dle mého soudu jednoduché a rychlé ověření toho, jestli je problém na straně jednotky, nebo vstřiků).
Jinak ona chyba P0650, kterou vyhazuje TOAF je záhada. Chyba systému MIL, nebo možná i vadná ECU... ale taky to může být jen nějaký "duch".
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Chceme poděkovat Michalovi i rádcům na telefonu, kteří narozdíl od něj asi 3x nezmokli
Všechno popsal líp než bych to zvládla já i s nápovědou
Rozvody zkontrolujeme v týdnu, i se pokusíme sehnat někoho s diagnostikou. Ovšem jestli se bude nějakýmu městskýmu mechanikovi do tý naší prdele světa dojet je otázka
Pak ještě zbývá ta přehrada a naučit rovříka plavat 




Rover 75 1,8
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Já měl podobný problém, sice na XW 1.4 K-series, ale předpokládám, že motor a jeho řízení bude skoro stejné. Přívod paliva byl ok, jiskra taky , ale do vstřiků mi nešel proud. Záleželo na teplotě, pokud bylo kolem nuly, startovalo to, ale jinak ne
Závada byla v řídící jednotce. Na sprej mi to taky jelo, jinak ani prd... Zkusil bych jinou ŘJ (Nevím co vše s tím u 75 souvisí- zkušenější budou jistě vědět.)

Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Ahojte.mam rovnaký problém.podarilo sa vám to vyriešiť?
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Co jsme to tak analyzovali, tak dle všech okolností to vypadalo na přeskočený rozvoďák. Takže jsem taky napnutý jak to tedy dopadlo..... ? 

Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Zatím to nedopadlo nijak, soused automechanik nemá čas, aby ty rozvody zkouknul. Takže jezdíme Audinou a Rovřík dál stojí
Rover 75 1,8
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Já bych ti to opravil ale je to ke mě 120 km.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Rover 75 1,8i nestartuje
Já vím, už jsi nám byl doporučenej, přinejhorším to k tobě necháme odtáhnout, až bude nějaká kačka navíc. Teď se vyskytly nějaký nečekaný výdaje, tak musíme zase trošku naspořit.
Rover 75 1,8