Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Já to měnil kvůli prasklemu T, hadičky byli ok.
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Nedělám si iluze, že to při GO vytahovali v rukavičkách a ano jsou ztvrdlý tak, že stačí málo... Jinak u toho t-čka to bylo samozřejmě taky ulomeným t-čkem, trubce nic nebylo... Ale teď je klid, hadice vydeží až do skonání auta...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No supr zjištění, že tam kluci od MG/Rover dávali tak mrňavý vstřikovače a není na nich skoro žádná rezerva (kolem 4500 jedou na 80%)
no nic bude třeba regulátor tlaku paliva a uměle jim přidat na průtoku...

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Máš nějakou zkušenost s regulátorem tlaku paliva? Kukni mi prosím zde http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=34&t=10358 ... rád bych nějakou konzultaci.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
To jsem četl a dost možné to je, protože sériová mapa je dělaná na AFR na +- 14,7 a ve vyšších otáčkách neklesne pod 13,9-14. Většina motorů podá maximální výkon v rozmezí 12,2-13 podle stupně komprese, kvality zapalování atd... Takže přidáním tlaku se v podstatě přemapuje vstřikování (při 3 barech má vstřikovač třeba 200ccm max při 3,2 bude mít kolem 220 což způsobí snížení AFR - od určitých otáček totiž vstřikování není řízeno lambdou takže neprobíhá korekce vstřikovacího času - třeba u Nissan motorů je to od 3800rpm, kdežto při volnoběhu a otáčkách řízených lambdou si to ecu zkoriguje...) tak polopaticky, snad to je pochopitelný 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Cca jsem pochopil. A teď je otázka, jestli to je něco, co stojí za to řešit u atmosféry. Dle těch grafů to navýšení není zas taková hitparáda v případě, že je motor jinak v sériovém provedení.
Ale chápu, že když proti sérii zvýším efektivitu vyplavování a sání motoru, tak jak ty říkáš, od určitých otáček může vznikat zbytečně chudší směs, než by mohla být. A tím zvýšením tlaku se to v podstatě vykompenzuje.
Oukej.... no a co soudíš o objektivnosti takového udělátka za Aliexpressu?
Např. https://www.aliexpress.com/item/Univers ... autifyAB=0
Ale chápu, že když proti sérii zvýším efektivitu vyplavování a sání motoru, tak jak ty říkáš, od určitých otáček může vznikat zbytečně chudší směs, než by mohla být. A tím zvýšením tlaku se to v podstatě vykompenzuje.
Oukej.... no a co soudíš o objektivnosti takového udělátka za Aliexpressu?

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
+- je to stejná "kvalita" člověk si musí otestovat o kolik blbě budík ukazuje, bývají to desetiny... Větší problém bývá správný adaptér na rail místo původního regulátoru 
PS: u 160 koňový 1.8 toho člověk už moc nenažene, ale u jinak seriově seškrcených motorů to bývá rozdíl znatelnější (samozřejmě čím větší obsah, tím víc "schovaných" kobylek..)

PS: u 160 koňový 1.8 toho člověk už moc nenažene, ale u jinak seriově seškrcených motorů to bývá rozdíl znatelnější (samozřejmě čím větší obsah, tím víc "schovaných" kobylek..)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No, to jsem taky zkoumal. Na K-Series se to dá komplet sehnat v UK, ale 100 liber bych za to nedal. Co vzít původní regulátor a jen ho provrtat? 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Úplně si nejsem jistej jestli by to provrtání nějak vůbec šlo... Tak on asi nebude problém tu redukci vyrobit, kousech tlustšího plátu a pár děr.... Pak do toho závit a redukci na hadičku...
Jinak tímto bych projekt na nějaký čas uspal, musím se teď věnovat novému rodinnému povozu Toyota Corolla Verso r.09 2.2 130kw
Jinak tímto bych projekt na nějaký čas uspal, musím se teď věnovat novému rodinnému povozu Toyota Corolla Verso r.09 2.2 130kw

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tys koupil smraďocha?!





- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ani netušíš jak já, benzínový šílenec, jsem nešťastnej... Z druhý stránky, potkal někdo Verso s rozumným benzínem? Já ani jedno
1.6 je slabej jak čaj, 1.8 uřvanej a uchlastanej (14 litru když se jede "svižně"). Tohle alespoň jede, i když ty 2 katy + filtr jsou mi proti srsti (oxidační kat,filtr pevných častic a zásobníkový kat na NOx filtraci...)

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

No, co jsem četl, tak ta 2.2 taky není extra výhra. A tak uvidíš. Ona zas rozumná spotřeba na lítání s rodinou není od věci, když si vezmeš, že najedeš dvojnásob kilometrů, než se ZT

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Od člověka z toyoty vím, že ten motor umí najet půl mega, ale:
- člověk nesmí tankovat nejlevnější naftu (vstřiky piezo jsou háklivky)
- žádný honění zastudena (to by mělo být snad "automatický, ale známe lidi...)
- necourat se s tím 2 kiláky po městě
- a nejezdit s tím jak s TDI na 1000-1500RPM...
Každej tam totiž na okresce rval 6-ku a motor se zakarbonoval, protože při 80km/h točí 1300...
- člověk nesmí tankovat nejlevnější naftu (vstřiky piezo jsou háklivky)
- žádný honění zastudena (to by mělo být snad "automatický, ale známe lidi...)
- necourat se s tím 2 kiláky po městě
- a nejezdit s tím jak s TDI na 1000-1500RPM...
Každej tam totiž na okresce rval 6-ku a motor se zakarbonoval, protože při 80km/h točí 1300...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Aji nafťák potřebuje občas provětrat výfuk.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Začíná mi to přerůstat přes hlavu 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)