MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
sice ne MG/ZTT ale u mé dvoustovky se mi stalo u Tylla že měl jeden díl jinak háky na gumy, takže to není jen tak od nich něco koupit.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
cca 384.000 km
Dnes jsme vyzvedli ZTT od Lenhama a děkujeme za komplexní jarní servis
Vyměněn filtr a Millerovic olejíček. Letos opět Nanodrive, který jsem koupil rovnou aj na ZRo
STK a emise na jedničku splněny.
Vyměněny svíčky. Po 30 tis. km byly dvě svíčky škaredě okarbonované a elektrody celkem zmenšené. Dali jsme opět obyč, ale příště budou asi platinové. No hlavně jsem myslel, že se tím vyřeší prapodivné škubání při akceleraci, ale to bohužel setrvává. Tak budeme zkoumat dál.
Při zkoumání bylo zjištěno, že domeček termostatu teče. To vysvětlovalo to, proč jsem musel sem tam dolévat kapalinu. Ale už to tak bylo asi delší dobu, protože pod domečkem bylo jezero růžového slizu Naštěstí Lenham jeden originailni domeček s termostatem ještě kdesi vyšpatnil, protože skladem už neměl. Ale fakt jsem rád, že se to zvládlo při jednom.
Takže ještě obout Continentaly Sport Contact 5, co mi zítra dorazí a hurá, sozóna může vypuknout
Dnes jsme vyzvedli ZTT od Lenhama a děkujeme za komplexní jarní servis
Vyměněn filtr a Millerovic olejíček. Letos opět Nanodrive, který jsem koupil rovnou aj na ZRo
STK a emise na jedničku splněny.
Vyměněny svíčky. Po 30 tis. km byly dvě svíčky škaredě okarbonované a elektrody celkem zmenšené. Dali jsme opět obyč, ale příště budou asi platinové. No hlavně jsem myslel, že se tím vyřeší prapodivné škubání při akceleraci, ale to bohužel setrvává. Tak budeme zkoumat dál.
Při zkoumání bylo zjištěno, že domeček termostatu teče. To vysvětlovalo to, proč jsem musel sem tam dolévat kapalinu. Ale už to tak bylo asi delší dobu, protože pod domečkem bylo jezero růžového slizu Naštěstí Lenham jeden originailni domeček s termostatem ještě kdesi vyšpatnil, protože skladem už neměl. Ale fakt jsem rád, že se to zvládlo při jednom.
Takže ještě obout Continentaly Sport Contact 5, co mi zítra dorazí a hurá, sozóna může vypuknout
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jak jsem psal, škubání při akceleraci výměna svíček neovlivnila. Od Mirdy vzešel podnět na problém se vstřikovači. No a komu by se chtělo platit těžké prachy za kontrolu a čištění šesti vstřikovačů, když by se to dalo zvládnout svépomocí Troška inspirace na Youtubu, trošku nastudování teorie a šlo se na to...
Nejprve jsem si to oťukal na vstřikovači, co jsem vykuchal ze záložního sání ze ZRa. Vyzkoušel jsem si vytažení sítka a stvořil jsem si jednoduchý testovací přípravek. Pomocí zapojení relátka jako "domovního zvonku" jsem si vyrobil generátor pulzů a na to tři páry drátků s fastony na snadné připojení vstřikovačů. No vstřikovač to spínalo parádně
Pak jsem vyřešil tlakování vstřikovače. Redukci na připojení jsem udělal z injekční stříkačky, hadičku na vystříkávání dutin a to napojit na čistič brzd. Všechno dohromady fungovalo perfektně viz. video.
No sranda už je jen oddělat sání na KV6, kde těch hadiček a kabelů je požehnaně, ale ok. Přední vstřikovače šlo vindat po prostříkání čističem celkem snadno, ale ty zadní jsem mordoval ven asi hodinu. Musel jsem opatrně, protože se rádo rozpadá to plastové pouzdro a fakt jsem se chtěl vyvarovat demontáži parohů. Naštěstí se podařilo. Oni ty vstřikovače tam jsou od výroby dané na nějaké lepidlo, které je za ty roky pěkně ztvrdlé. Jeden vstřikovač tam byl daný na silikonu. Asi už to někdo někdy kuchal.
Pak jsem chtěl vstřikovače co nejvíc rozebrat viz. http://forums.mg-rover.org/mg-zt-rover- ... or-274698/ Bohužel sítko jsem zkoušel vytrhnout, ale byla tam brutálně zatuhlá a dopadlo to tak, že jsem to sítko roztrhl. Naštěstí jsem měl náhradní z toho testovacího vstřiku. Tak jsem nakonec sítka nechal být. Jo a v jednom byl usazený jakýsi šlem či co to bylo, tak je třeba možné, že při zvýšeném průtoku se to tam nějak mohlo bloknout. Jinak při testu mi nepřišlo, že by některý stříkal vysloveně špatně. Samozřejmě kvalitu rozstřiku tím posoudit nelze, ale tak orientačně nic kritického tam nebylo. Takže jsem jen rozebral pouzdra, sundal O kroužky a všechno to postupně vyčistil v ultrazvukové čističce v isopropanolu. Čistička je asi fakt prdítko, že to moc bince nepustilo. Možná jsem ten isopropanol měl naředit.... nevím. Ale tak vstřikovače jsem nechal počistit se zapnutým generátorem a po složení a namontování jsem prostě doufal, že třeba se stane zázrak
Smontoval jsem, žádný šroubek mi nezbyl Bohužel O kroužky jsem neměnil, ale byly vyčištěné a nebyly zas nějak extra tvrdé. Ani jsem je tam nedával na lepidlo, jen mírně máznul. A po odvzdušněné auto napoprvé naskočilo
No a při projížďce bych tedy aj řekl, že to škubání je fuč Něco jsme teď najezdili a akcelerace je plynulá. Tak snad hurá a ještě uvidím, co v nějakém chladnější a vlhkém počasí, kdy se to projevovalo víc.
Jo a.... aby toho nebylo málo, tak zdechlo pravé zadní ložisko. Za chvilku mi dorazí a tak dneska konečně přezuji
Nejprve jsem si to oťukal na vstřikovači, co jsem vykuchal ze záložního sání ze ZRa. Vyzkoušel jsem si vytažení sítka a stvořil jsem si jednoduchý testovací přípravek. Pomocí zapojení relátka jako "domovního zvonku" jsem si vyrobil generátor pulzů a na to tři páry drátků s fastony na snadné připojení vstřikovačů. No vstřikovač to spínalo parádně
Pak jsem vyřešil tlakování vstřikovače. Redukci na připojení jsem udělal z injekční stříkačky, hadičku na vystříkávání dutin a to napojit na čistič brzd. Všechno dohromady fungovalo perfektně viz. video.
No sranda už je jen oddělat sání na KV6, kde těch hadiček a kabelů je požehnaně, ale ok. Přední vstřikovače šlo vindat po prostříkání čističem celkem snadno, ale ty zadní jsem mordoval ven asi hodinu. Musel jsem opatrně, protože se rádo rozpadá to plastové pouzdro a fakt jsem se chtěl vyvarovat demontáži parohů. Naštěstí se podařilo. Oni ty vstřikovače tam jsou od výroby dané na nějaké lepidlo, které je za ty roky pěkně ztvrdlé. Jeden vstřikovač tam byl daný na silikonu. Asi už to někdo někdy kuchal.
Pak jsem chtěl vstřikovače co nejvíc rozebrat viz. http://forums.mg-rover.org/mg-zt-rover- ... or-274698/ Bohužel sítko jsem zkoušel vytrhnout, ale byla tam brutálně zatuhlá a dopadlo to tak, že jsem to sítko roztrhl. Naštěstí jsem měl náhradní z toho testovacího vstřiku. Tak jsem nakonec sítka nechal být. Jo a v jednom byl usazený jakýsi šlem či co to bylo, tak je třeba možné, že při zvýšeném průtoku se to tam nějak mohlo bloknout. Jinak při testu mi nepřišlo, že by některý stříkal vysloveně špatně. Samozřejmě kvalitu rozstřiku tím posoudit nelze, ale tak orientačně nic kritického tam nebylo. Takže jsem jen rozebral pouzdra, sundal O kroužky a všechno to postupně vyčistil v ultrazvukové čističce v isopropanolu. Čistička je asi fakt prdítko, že to moc bince nepustilo. Možná jsem ten isopropanol měl naředit.... nevím. Ale tak vstřikovače jsem nechal počistit se zapnutým generátorem a po složení a namontování jsem prostě doufal, že třeba se stane zázrak
Smontoval jsem, žádný šroubek mi nezbyl Bohužel O kroužky jsem neměnil, ale byly vyčištěné a nebyly zas nějak extra tvrdé. Ani jsem je tam nedával na lepidlo, jen mírně máznul. A po odvzdušněné auto napoprvé naskočilo
No a při projížďce bych tedy aj řekl, že to škubání je fuč Něco jsme teď najezdili a akcelerace je plynulá. Tak snad hurá a ještě uvidím, co v nějakém chladnější a vlhkém počasí, kdy se to projevovalo víc.
Jo a.... aby toho nebylo málo, tak zdechlo pravé zadní ložisko. Za chvilku mi dorazí a tak dneska konečně přezuji
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Mě to cukalo kvůli Visu, fungoval ale částečně haproval díky studeňáku na relátku
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Na lepidle tam nic neni jen za ty roky jeto tam tam zapeceny
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tě rozhodilo sundání sání, jo? To už dělám levou rukou za dvě minuty ale je fakt, že na mým nejsou ty zadní uchycení... Jinak máš nefunkční videa...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Sání nebyla hrůza, jen drbačka... ale vyndat ty vstřikovače byl adrenalin. Fakt jsem je tam nechtěl zalomit.
Videa jsem zveřejnil... díky za echo
VISy by měly být v poho. Jednak jsem je repasoval, na testu chodí pěkně a diagnostika nehlásí ani Ň.
Ale jako těžko říct, jestli by diagnostika hlásila to, když by VIS jen zadrhával. Potřeboval bych mít nějaké srovnání jak to má jet, protože mi to přijde pořád takové jalovější hlavně zdola. Nevím no.... nicméně takové škubání, propad výkonu, který byl při prošlápnutí plynu, to tam teď není.
Jináč dneska jsem vyměnil hučící pravé zadní ložisko. Jsem tak jako čekal, že stejně jako když jsem ho měnil bráchovi, že bude za čtvrt hoďky hotovo, jenže ouha - na trnu zůstal vnitřní kroužek ložiska Tak následovala asi hodinová drbačka s flexou, protože to tam bylo fakt přihnilé. Před dvěma roky se mi tam sekl pístek a prohřálo se to. Bylo vidět i uvnitř, že tam byla vazelína ztuhlá, vysušená.
Ale tak povedlo se, trošku jsem to tam ošetřil od koroze, vyčistil brzdiče, opět je fouknul voskem (na zadních už to po zimě bylo slezlé a rezlo to, ale přední pořád nádherně lepkavé ). Nahodil jsem letní 18" a frčel za strýcem hodit novější gumy + na dvě kola na ZRo také. A tak už je hotovo a už by snad letos toho víc být nemuselo.... ačkoli do zimy mě čeká zadní výfuk a to se fakt prohnu, protože chci originál.
Videa jsem zveřejnil... díky za echo
VISy by měly být v poho. Jednak jsem je repasoval, na testu chodí pěkně a diagnostika nehlásí ani Ň.
Ale jako těžko říct, jestli by diagnostika hlásila to, když by VIS jen zadrhával. Potřeboval bych mít nějaké srovnání jak to má jet, protože mi to přijde pořád takové jalovější hlavně zdola. Nevím no.... nicméně takové škubání, propad výkonu, který byl při prošlápnutí plynu, to tam teď není.
Jináč dneska jsem vyměnil hučící pravé zadní ložisko. Jsem tak jako čekal, že stejně jako když jsem ho měnil bráchovi, že bude za čtvrt hoďky hotovo, jenže ouha - na trnu zůstal vnitřní kroužek ložiska Tak následovala asi hodinová drbačka s flexou, protože to tam bylo fakt přihnilé. Před dvěma roky se mi tam sekl pístek a prohřálo se to. Bylo vidět i uvnitř, že tam byla vazelína ztuhlá, vysušená.
Ale tak povedlo se, trošku jsem to tam ošetřil od koroze, vyčistil brzdiče, opět je fouknul voskem (na zadních už to po zimě bylo slezlé a rezlo to, ale přední pořád nádherně lepkavé ). Nahodil jsem letní 18" a frčel za strýcem hodit novější gumy + na dvě kola na ZRo také. A tak už je hotovo a už by snad letos toho víc být nemuselo.... ačkoli do zimy mě čeká zadní výfuk a to se fakt prohnu, protože chci originál.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Udělej si na VISy ty kontrolky, co mám já. Ony fungujou při testu na TOAFu, ale v provozu se mi občas stane, že jeden neposlouchá, musel jsem vychytat moment dotažení šroubků, asi se tam něco kříží... Ale i když nejde, tak nic neškube, jen to tolik netáhne...
Jinak mně hučí přední ložisko, už mám na cestě dvě nový, tak se na to netěším...
Jinak mně hučí přední ložisko, už mám na cestě dvě nový, tak se na to netěším...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No asi je budu muset checknout nějak víc. No ale když říkáš, že ti to takto občas zlobí, tak to se ti pak neobjeví na diagnostice chyba? Já tam chybu od repase neměl ani jednou.
Jo tak přední ložisko bych asi doma na dvorku nedělal. Jednak to bude chtít lis kdo ví co za strašáka se tam může objevit A já, když něco rozdělávám, tak to musím zase složit, protože jinak bych blokoval průjezd do dvora a to by bylo špatné...
Jo tak přední ložisko bych asi doma na dvorku nedělal. Jednak to bude chtít lis kdo ví co za strašáka se tam může objevit A já, když něco rozdělávám, tak to musím zase složit, protože jinak bych blokoval průjezd do dvora a to by bylo špatné...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Chyba VISu zapsaná není.
Na ložisko se doma nechystám, budu otravovat kámoše aby mi pronajal dílnu... Nebo při nejhorším to doma rozeberu a k němu to zajedu vy/nalisovat...
Na ložisko se doma nechystám, budu otravovat kámoše aby mi pronajal dílnu... Nebo při nejhorším to doma rozeberu a k němu to zajedu vy/nalisovat...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Hmmm..... tak to pak v tom případě se na ně ještě zaměřím. Třeba to bude fakt o nich. Ale vyčištění vstřiků nelituji. I jen pocitová změna tam znát je.
Jo a! Musím koupit kolové šrouby a vyhodit ty originální bezpečnostní. Dneska se v jednom strhly výstupky a co jsem koukal na ostatní, tak už tam mají taky jen tenké jehličky, tak je to o průser, že to nepovolím
Jo a! Musím koupit kolové šrouby a vyhodit ty originální bezpečnostní. Dneska se v jednom strhly výstupky a co jsem koukal na ostatní, tak už tam mají taky jen tenké jehličky, tak je to o průser, že to nepovolím
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nj, bezpečností šrouby jsou super, třeba když ti uteče kolo 300 km od baráku a oříšek je u kámoše na ponku po opravě...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak to je zajimave origo diagnostika to napise kdyz prestane fungovatmichal.lom píše: ↑čtv dub 12, 2018 21:15Chyba VISu zapsaná není.
Na ložisko se doma nechystám, budu otravovat kámoše aby mi pronajal dílnu... Nebo při nejhorším to doma rozeberu a k němu to zajedu vy/nalisovat...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
On ten VIS většinou funguje, ale někdy se stane, že zůstane v druhý poloze a vrátí se až po chvilce. Otázka, jestli to auto vyhodnotí jako chybu... Minulej tejden mi to dělalo a náhodou jsem včera načítal chyby, ale ne TOAFem, nějakou apkou na androidu.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG
No tak to vyčti TOAFem. VISy ta univerzálni diagnostika neukáže.
Jako mě se to nezdá, protože kdykoli mi VIS evidentně haproval, tak to pak v chybách bylo. Vzhledem k tomu, že motorky mají zpětnou vazbu do jednotky, tak i zaváháni musí detekovat. Jako jinak to, že při testu je to ok a pak při zátěži, kdy motorek musí silou překonat tlak v sání na klapkách, to zahapruje, tak to si představit dokáži.
Jako mě se to nezdá, protože kdykoli mi VIS evidentně haproval, tak to pak v chybách bylo. Vzhledem k tomu, že motorky mají zpětnou vazbu do jednotky, tak i zaváháni musí detekovat. Jako jinak to, že při testu je to ok a pak při zátěži, kdy motorek musí silou překonat tlak v sání na klapkách, to zahapruje, tak to si představit dokáži.