MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Proto máš brzdy dvouokruhové ... když jeden okruh povolí a vyteče, zůstává ještě druhý. Sice to brzdí až u podlahy a blbě (slabě), ale trochu to brzdí. Samozřejmě to bude muset být setsakramentsky opatrná jízda
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No.... do toho stavu to moc dostat nechci. Ale co už... doleju kapalinu a uvidím kam dojedu, než zas bude svítit
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
T.č. jsem jel jistým k smrti upečovaným autem, při celkem ďábelské jízdě z kopce na Vysočině prasklo prase (či nějaký element), či brzdová trubka na zadní brzdě. Kapalina vytekla, kontaminovala brzdový buben, tak jsem se do blížící se křižovatky tvaru T pod kopcem musel spolehnout víceméně na motor a ruční brzdu. Jelikož byla neděle večer a čas tlačil, rozhodně jsem se domů dobelhat svépomocí.
Těch 110 kilometrů jsem zvládl úspěšně (byť s jistou dávkou adrenalinu), dokonce i přes brněnský provoz.
Samozřejmě netvrdím, že by se z tohoto dal uvařit recept na úspěšné dojetí do Otrokovic, ale myslím, že někdy za tmy se staženým zadkem bys do cíle ve zdraví dojet mohl.
P.S. Jo a ten krám brzdil úplně přesně tak, jak psal předseda....
Těch 110 kilometrů jsem zvládl úspěšně (byť s jistou dávkou adrenalinu), dokonce i přes brněnský provoz.
Samozřejmě netvrdím, že by se z tohoto dal uvařit recept na úspěšné dojetí do Otrokovic, ale myslím, že někdy za tmy se staženým zadkem bys do cíle ve zdraví dojet mohl.
P.S. Jo a ten krám brzdil úplně přesně tak, jak psal předseda....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Předseda to napsal na základě vlastních zkušeností Holt člověk někdy dojde do takového stavu nouze. Ale s nejvyšší opatrností se to dojet dá, samozřejmě pokud můžeš volit dobu s co nejmenším provozem, tak jen dobře. No a nechávat si řádný odstup od toho před sebou.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dolil jsem kapalinu a jeli jsme. Snažil jsem se jet tak, abych dojížděl co nejvíc na motor, ale to auto je tak těžké, že brzdění motorem moc efektivní není. Takže kde bylo potřeba dobrzdit, tak jsem na pedál šlápnul. U Lenhama jsem nádobku kontroloval a nepřišlo mi, že by něco viditelně ubylo. Asi to budou zatím jen prorezlé malé póry, kterými se to provalí jen pod tlakem, ale rozhodně dobře, že se to projevilo takto a tenhle potenciální strašák bude na dlouhé roky vyřešený. Jednou to přijít muselo.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Prdla mě na MGF zadni trubka take dva okruhy a vubec to nebrzdilo
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
MG je zpět doma Děkuji Jarkovi, nevím jak to dole vypadá, jestli trubičkama neomotal dokola nádrž, nebo nápravy, ale prý to brzdí dobře
Tak, abych po čuni za tu samochválu dostal pořádně, tak se ukázalo, že prý levý zadní tlumič je KO. Jako, když jsem jel za autem, tak nikdy nebylo vidět typické hopkání kola. Ale chápu, že na tom tvrdém podvozku a nízkoprofilových gumách se to nemusí takto viditelně projevovat, jako to vidím denně na tuctových autech Je ale pravda, že se zezadu ozývá takové dunivé bouchání.
Tož asi na to kouknu a kouknu na tlumiče, co jsem z toho kdysi sundal, jestli není některý schopnější a vyměním ho. A objednám nové. Pak ten výfuk.... celý... a pak už zas budu moct říct, že moje ZT je...... ne! Už nic neřeknu
Jo.... byl jsem se podívat a jeden z těch tlumičů půjde použít. Má sice to horní uložení pěkně ohnilý, ale jinak vypadá funkční.
Tak, abych po čuni za tu samochválu dostal pořádně, tak se ukázalo, že prý levý zadní tlumič je KO. Jako, když jsem jel za autem, tak nikdy nebylo vidět typické hopkání kola. Ale chápu, že na tom tvrdém podvozku a nízkoprofilových gumách se to nemusí takto viditelně projevovat, jako to vidím denně na tuctových autech Je ale pravda, že se zezadu ozývá takové dunivé bouchání.
Tož asi na to kouknu a kouknu na tlumiče, co jsem z toho kdysi sundal, jestli není některý schopnější a vyměním ho. A objednám nové. Pak ten výfuk.... celý... a pak už zas budu moct říct, že moje ZT je...... ne! Už nic neřeknu
Jo.... byl jsem se podívat a jeden z těch tlumičů půjde použít. Má sice to horní uložení pěkně ohnilý, ale jinak vypadá funkční.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No, ty staré trubičky byly asi pěkně nabobtnalé i dovnitř, protože brzdy mají konečně odezvu, která byla dlouhou dobu mdlá. Respektive je znát, že to teď brzdí i vzadu, že se to tak nestaví na předek a v mírném oblouku to nemá tendenci auto přetáčet. Nakonec ta dlouhodobá slabota zadních brzd mohla ovlivňovat i to, že mi vzadu kotouče dost ohnívaly a přitom se nesjížděly. Anžto budu je asi muset do zimy vyměnit, protože už byly stáčené a jsou takové tfujky. Možná to nechám na jaro, zas ať zbytečně nekazím zimou nové kotouče.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Kašli na výměnu, teď se ty tfujky ojedou a budou zase svítít...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No.... ony už jsou tím orezáním už takové celkem pórovité .... na jaře půjdou
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
U brzd daleko víc vadí natenko sjeté kotouče -neodvádí teplo a víc odchází desky.
Brzdy se nesmí šolíchat - to je zabíjí nejdřív.
Houbovitost je většinou od zatuhlých destiček, pístů, nebo čepů třmenů. Případně nekvalitní desky, nebo nevhodná kombinace desky/kotouč.
Brzdy se nesmí šolíchat - to je zabíjí nejdřív.
Houbovitost je většinou od zatuhlých destiček, pístů, nebo čepů třmenů. Případně nekvalitní desky, nebo nevhodná kombinace desky/kotouč.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Hmmmmm....
Tak jsem rozdělal v kufru tapec na levé straně a pak jsem dole povolil tlumič abych zjistil, že mu zřejmě nic není. Sám se vytahuje a oběma směry klade odpor. V žádné výšce nevykazuje volnost. Takže tudy cesta nevede. No ale když už jsem to měl rozdělané a on tedy mírně potečený byl, tak jsem místo něj dal původní, co jsem měl v zásobě a který se zdá být také v pořádku.
Poslední dobou se ozývá takové kovové klepání zezadu, když se jede tu po hnusných cestách. Ale co jsem tak zkoušel, tak by to mohl někde o něco bouchat výfuk. Když jsem s ním zakvedlal, tak někdy o něco výfuk klepnul.
Tak jsem rozdělal v kufru tapec na levé straně a pak jsem dole povolil tlumič abych zjistil, že mu zřejmě nic není. Sám se vytahuje a oběma směry klade odpor. V žádné výšce nevykazuje volnost. Takže tudy cesta nevede. No ale když už jsem to měl rozdělané a on tedy mírně potečený byl, tak jsem místo něj dal původní, co jsem měl v zásobě a který se zdá být také v pořádku.
Poslední dobou se ozývá takové kovové klepání zezadu, když se jede tu po hnusných cestách. Ale co jsem tak zkoušel, tak by to mohl někde o něco bouchat výfuk. Když jsem s ním zakvedlal, tak někdy o něco výfuk klepnul.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
1) tlumič - neměl někde zoxidovanou pístnici? to je nejčastější důvod sáknutí, poškodí se guferko. Zkus ho zatlačit téměř nadoraz a když do pár vteřin nevyjede úplně nahoru tak je KO
2) jo výfuk v tom ohybu často klepe o dolní uložení tlumiče když je držák volný nebo jsou vytahané gumy držící lauf
2) jo výfuk v tom ohybu často klepe o dolní uložení tlumiče když je držák volný nebo jsou vytahané gumy držící lauf
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak se mi podařilo nabastlit kuželový filtr a tak uvidíme. Každopádně zvuk to teď má brutální
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ahoj, důvod montáže jest pro brutál zvuk?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS