Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 03, 2018 10:44

Já to na jaře komplet shodím a podotahuju, stejně řemen a vše půjde ven, protože budu dělat rozvody :) přípravky mám takže to nebude problém, zároveň vyměním gufero na přední výfukový vačce, který teče. Dál se bude demontovat vše kolem klimatizace (zbytečná váha navíc..) a dá se nový/větší chladič + bych chtěl stávající saharu vyměnit za tu náhradu dělanou na provoz v chladících boxech... Ladění ECU je zatím problém, protože mapovací soubory pro Freelender KV6 jsou asi trošku jiný a nesedí mi adresy VIS map + palivových map (předstih sedí). Tak mám aspoň na cestě regulátor tlaku paliva, což by v případě mého využití auta šlo zkombinovat se zvýšením tlaku na railu na 3,5-3,7 Baru a následnému provozu na E85 (ne z ekonomického ale výkonového hlediska :wink: )
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř říj 03, 2018 10:56

Co za regulátor máš objednaný?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 03, 2018 12:05

Nějaký levný z e-bay, pak jen zkontroluju o kolik mu kecá budík... hlavně že byl černej a ne žádná z těch křiklavých barev :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » sob říj 06, 2018 21:31

Tak jsem se právě vrátil od specialisty na stavby motorů. Chtěl jsem po něm aby zhodnotil, co dokáže bezpečně vydržet klikovka na KV6 :) odpověď byla, že podle pohledu a jak jsou slabé spoje a všude ubíraný materiál pro co nejlehčí hmotnost, by to odhadoval na 160-170 koní :lol: no když jsem mu řekl, že momentálně na tom tlačím cca 200 koňma... msm: hi:. Kdyby prý nebyly v MG-Rover posedlí co nejnižší hmotností a měla klikovka o kilo víc na správných místech, tak by nebyl problém 250-300 kobyl... Takže vysvětlení, proč skončily všechny Sprintex KV6 rozlámaný v kýblu je úplně jasný :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » sob říj 06, 2018 22:03

Díky za zajímavou analýzku :-)

Našlo by se nějaké váhové srovnání V6 klikovky z jiného 2500ccm motoru?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned říj 07, 2018 18:16

Klika třeba pro alfácké Busso v obsahu 2.5 ji má určitě o 3-5kg těžší tam kde má kv6 klika 5mm masa mají oni 1cm+ :lol: a já už myslel, že když demontuju klimu, tak místo kompresoru dám kompresor od Eatonu, ach jo :cry:
PS: jinak kdyby někdo potřeboval kompresor klimy nebo něco z klimatizace tak to bude volné, zároveň si budu v týdnu hrát a měnit řemínky :)
Přílohy
IMG_20180919_142431.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » ned říj 07, 2018 19:30

Seš si jistý tím vyhozením klimy? To už pak z toho fakt budeš mít auto jen na projížďku, bude to neprodejný a přitom co ti to pomůže? Váhově to je kapka v moři. Jak navedeš řemen k alternátoru?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » ned říj 07, 2018 19:46

každý kilo dobrý, hlavně když nebude ošklivej chladič klimy překážet přísunu vzduchu ke chladiči vody :) KV6 se dělali normálně bez klimy, takže to půjde...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 10, 2018 19:25

kdk si hraje nezlobí aneb proklínám chlapce a děvčeta z MG-Rover group za tak božský přístup ke všemu
Přílohy
IMG_20181009_141715.jpg
IMG_20181010_163530.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř říj 10, 2018 19:37

Hehe :-) No tak někdo raději motor vyndavá ven z auta, když dělá rozvody :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 10, 2018 20:16

alespoň proběhla inspekce sání endoskopem, kupodivu všechny klapky jsou naživu, vyměnilo gufero na vačce co teklo. Dále se vytrhal chladič klimy + trubky. A jen bych rád upozornil ty co dali rozvody od Contitechu nebo jak se těm žvejkačkám od Continetalu nadává, aby si je zkontrolovaly, jeden malej řemen měl už 2-2,5cm vůli a to tam byl 2,5 roku a 35 tis.km...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od lenham3 » stř říj 10, 2018 21:08

Nerekl bych ze je to materialem ,ale upravou co na motoru mas

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř říj 10, 2018 21:14

Pravdu má kolega.... díky tomu lehkému setrváku budou řemeny výrazněji namáhané.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv říj 11, 2018 7:04

chápal bych vytahanej dlouhej řemen, chápal bych kdyby se vytahaly oba krátký, ale jen jeden? Navíc nevidím důvod aby malý byly víc namáhaný, když mám vačky skoro stejný jak sériovky a navíc stále s origo hydroštely, kdybych tam měl pevný pružiny, tak ani nepípnu :)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv říj 11, 2018 8:19

Jestli to byl jen jeden, tak to divné je.... No samozřejmě že změna to je. S malým setrvačníkem maš rychlejší akce/deceleraci kliky tedy víc se tím řemeny propínají. Ale pravda, že asi by to nemělo způsobovat takové defekty. Tedy pokud ten jeden řemen třeba nebyl nějaký vadný od výroby.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět