sasories píše: ↑úte říj 16, 2018 7:32
Ta 160VVC je tedy, jestli to dobře chápu ta verze s turbínou? To je prostě jen tak swapnout?
te 1.8micky je nekolik verzi.
Klasicka 120 ps verze, asi nejvic bezna. tu mas v aute
pak 135ka, ktera ma ostrejsi vacky (a jinou mapu). Davala se do MG TF 135.
pak VVC, 145 a 160ky, coz je zase stejny motor ale s promenlivym casovanim sacich ventilu. Ta slabsi verze v MG F, Rover 25 GTi, ta silnejsi je zalezitosti ZR 160 (A MG F a MG TF).
a pak jeste 1.8 Turbo, ktere se davalo co vim jen do R75, a je to nizko tlake turbo, a dava kolem tech 160ti ps taky.
Secky ty motory jsou v principu (rozmery bloku) stejne, daji se zamenit (S tim ze se musi prehodit elektrika / pouzit vhodna ridici jednotka) a pouzivaji i stejnou prevodovku.
Takze ano, do 1.8micky ZS se da hodit 135ka nebo 160ka bez nejakeho bastleni, ale jako primy swap, jenom pak pokamosit elektroniku. Navic kod motoru je takrka identicky, 18k4f 120ka (a tusim ze i 135ka ma idneticky) a 18k4k.