Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Taky jsem to proklikal a poslintal....
Hele jak jsi na tom teď se spotřebou oleje a jak moc ti to hází do sání? Kolik máš najeto od repase?
Hele jak jsi na tom teď se spotřebou oleje a jak moc ti to hází do sání? Kolik máš najeto od repase?
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
olej jsem nikdy nedoléval, 3 výměny cca 20 tisíc
v sání vždycky něco málo je a teklo gufero na přední výfukový vačce, motor nebere téměř nic. Měním po 8 tisících a na konci je měrka v půlce ...

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ty máš nějakej divnej motor

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Nemá divnej motor. Má nové kroužky
No řeším co s tím.

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Kdyby jen kroužky
kroužky, vložky, ventily zabroušený, gufera.... vemu to z druhýho konce - mám původní blok, hlavy a klikovku 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Já si u mýho myslím, že to jde spíš přes gufera ventilů, občas po ránu to slušně modře zakouří po nastartování, to by se tam přes krouška asi tolik nedostalo...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ahojte,
tak mě jen po ránu napadl dotaz trošku vedle- kolik mívá KV6 spotřebu oleje na 1 000 km?
tak mě jen po ránu napadl dotaz trošku vedle- kolik mívá KV6 spotřebu oleje na 1 000 km?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No, to by samozřejmě být mohlo, tak jsem to měl na Labuti. Ale to by to dýmilo o to víc a déle, o co to před tím déle stálo. Tak, jak to popisuješ, to mám i já se ZTT a myslím si, že je to jen problém toho naházeného oleje do sání, který přes noc vykape do sacích kanálků. A Michovi to nedělá proto, že mu to teď tolik do sání nehází, protože má nové pístní kroužky a při detonaci mu to tolik nefouká pod písty.
Peťo, to je individuální, protože to bude souviset s ojetím motoru. Nový motor určitě neměl konzumaci oleje takovou. Já poslední dobou dolejval jestli litr co 2000 km? Dost záleží na tom, jak se s autem jezdí, respektive v jakém rozsahu otáček. Čím výš, tím víc si olej vezme. Takže na dálnici při 150ti, kdy to točí cca 4500 otáček, to po delší jízdě ubere oleje citelně.
Peťo, to je individuální, protože to bude souviset s ojetím motoru. Nový motor určitě neměl konzumaci oleje takovou. Já poslední dobou dolejval jestli litr co 2000 km? Dost záleží na tom, jak se s autem jezdí, respektive v jakém rozsahu otáček. Čím výš, tím víc si olej vezme. Takže na dálnici při 150ti, kdy to točí cca 4500 otáček, to po delší jízdě ubere oleje citelně.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
pokud to jde přes gufera tam to poznáš jednoduše - sjeď co největší kopec bržďěním motorem na co nejnižší kvalt a dole pod kopcem sešlápni plyn na podlahu... pokud to lítá guferama bude modro jak za ávií
Pítrs: u KV6 to bylo dost specifický i u novejch motorů, ale zdravej motor do 0,2-0,3 litru na 1000km, hlavně to lítá do sání tím ne zrovna skvělým odvětráváním hlav

Pítrs: u KV6 to bylo dost specifický i u novejch motorů, ale zdravej motor do 0,2-0,3 litru na 1000km, hlavně to lítá do sání tím ne zrovna skvělým odvětráváním hlav

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Aha.... díky za návod
.... škoda že jsem ho neověřil na Labuti 


Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
A nema v tom pripade smysl na KV6ku hodit separator oleje na to odvetravani (oil catch can)?
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Lenham od něj odrazuje, že v tom v zimě zmrznou sra*ky a pak to vyrazí zátky na vačkách a olej letí ven, já ho nachystaný mám a dávat jo tam budu ale se silnějšíma silikonovejma hadicema (vnitřní průměr 12mm) hlavně tě ch odvětrávání je tu tolik, že by člověk potřeboval nejlépe 3x oil catch tank
dá se to zredukovat na 2 když se horní přefuky nechají jak teď do jednoho...

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No a na druhou stranu k čemu ten catch tank bude? Jen že se nebude spalovat olej a nebude v sání. Ale to není to, co nás primárně trápí. Nás trápí to, proč se to děje a to, že to zvyšuje konzumaci oleje a to catch tank nevyřeší.
Taky ho mám ve skříni už asi dva roky a nějak mě to přešlo ho řešit. Dokud nebude vyřešena příčina, tak mi ta nesystémová instalace nějak nedává smysl.
Taky ho mám ve skříni už asi dva roky a nějak mě to přešlo ho řešit. Dokud nebude vyřešena příčina, tak mi ta nesystémová instalace nějak nedává smysl.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
to je jednoduchý, příliš velký podtlak, který dokáže vytáhnout olej sáním - takže přísun vzduchu do motoru je slabý (což je fakt, když jsem dal bavlněný filtr tak už není v odvětrávání takový podtlak). Druhá věc je malý průměr odvětrávání - při větším průměru by ten odvětrávací systém neměl tolik síly vytáhnout olej... respektive průměr je dobrý, ale neměl by to být svedený do jednoho koridoru, ale každý zvlášť do sání, ale to by zase bylo trubek jak v elektrárně 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
@Trunda:A tak pointa catch tanku tak nejak je... aby zachytil olej a ten nesel do sani. Ze to neresi nejake problemy typu, proc ho jde do sani tolik, je pomerne zrejme a nijak to nemeni to k cemu ta vec je - zachyceni oleje co jde do sani, protoze tam ho proste ja nechci.
Co se toho samotneho proc a kolik ho jde... ono by ani nebylo nezajimave videt v separatoru, kolik vlastne... a druha vec, ze v dusledku toho muzes videt zda a jaky ma vliv pripadnesnahy o reseni (tj to co nastinil djmicho).
Jestli to stoji za to, je vec druha.
Co se toho samotneho proc a kolik ho jde... ono by ani nebylo nezajimave videt v separatoru, kolik vlastne... a druha vec, ze v dusledku toho muzes videt zda a jaky ma vliv pripadnesnahy o reseni (tj to co nastinil djmicho).
Jestli to stoji za to, je vec druha.