Ok, říkáš tedy jinak že ten systém odvětrání je špatně navržený. To by ale znamenalo, že to tolik háže už od výroby. Proč to tedy ale tobě přestalo tolik házet olej do sání?
Ano, teoreticky bych tím odlučovačem mohl ověřit míru toho, kolik to opravdu háže oleje do sání. Na druhou stranu co je jisté, tak to, že se tím rozladí nějak nastavený rezonanční systém a tedy to, co se chytne do odlučovače bude jiné množství, než jaké to háže bez něj. Sice dobrá, mohlo by to mít výsledek takový, že to nebude odchytávat nic, nebo malinko a v sání se přestane olej objevovat. Jenže začal bych mít obavu z toho, že to je důsledek rozladění systému, což může způsobovat špatné vyrovnávání tlaků a tedy zhoršenou funkčnost motoru. Ale ano, budiž, pak by mohlo být zajímavé sledovat celkovou spotřebu oleje.
Zkusit by se to asi mělo.
Je tu ještě varianta vyhodit přefuk bokem sání tak, aby do sání olej jít nemohl. A pak sledovat, jestli to po nastartování čudí. Pokud by se na tom nic nezměnilo, pak by to byly jasně gufera na ventilech.
Do háje, ale kdo má čas s tím takto laborovat?
