Tak zatím jsem o tom jenom slyšel a včera , možná při poslední projížďce v tomto roce mi prdnul měch na MGF, v pravoúhlé zatáčce pravý přední, pěkná rána, měl jsem dojem, že jsem odrovnal něčím gumu, ale potom šla celá pravá strana rychle dolů, tak diagnostika jasná. Skoro na tom samém místě, kde mi před dvěma lety prasklo těsnění pod hlavou, tak to šlo dojet asi 6 km na chalupu. Kdyby se to stalo v Alpách, tak je problém trochu větší.
Jinak na okraj: Kabráči se mi líbí, tak jsme zkusil ještě něco jiného, před měsícem jsem šel do mazdy mx 5, 10-ti letá výroční verze, 6 ti kvalt, samosvor, stavitelný podvozek, 140 koníků, tak srovnávám a užívám si , oba vozy se chovaj při rychlejší jízdě jinak, oba 1,8, oba zadokol, oba cca 1000 kg,
ale motory jinde, tedy asi jiné rozložení váhy, je to prdel, užívám si to a srovnávám.
KOLAPS MĚCHU PŘI JÍZDĚ
Re: KOLAPS MĚCHU PŘI JÍZDĚ
Oj.... tak hlavně jak takový incident nemá nějaké nebezpečné důsledky.
K okraji : Bylo by hezké tedy ještě to trošku technicky srovnat. Tedy sehnat si VVC a dát tam samosvor, který není problém sehnat. Výkon dělá hodně a auto se samosvorem se zas řídí jinak. To může poreferovat KDB, který v MGF samosvor měl.
Každopádně kdybys byl schopný sepsat nějakou srovnávací analýzku, tak by to bylo fajné
K okraji : Bylo by hezké tedy ještě to trošku technicky srovnat. Tedy sehnat si VVC a dát tam samosvor, který není problém sehnat. Výkon dělá hodně a auto se samosvorem se zas řídí jinak. To může poreferovat KDB, který v MGF samosvor měl.
Každopádně kdybys byl schopný sepsat nějakou srovnávací analýzku, tak by to bylo fajné